quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie net Sofia vragen wat ze moet doen om Alex gelukkig te maken ....ja dan hoeven we het antwoord niet te horen ...
Nee.quote:
Waarom ben je daar vrijwillig naartoe gegaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, was in Kernwasser Wunderland
Ja, het was in Kernwasser Wunderlandquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet een behoorlijke kutavond zijn geweest.
eckte liefdequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er ontstaan hier mooie vriendschappen. Samen dansen op de liedjes die in een Big Brother-huis worden gespeeld.
Ok weinig hoop met een wonderlandquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was livin on a prayer, its my life is van 2000
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het was in Kernwasser Wunderland
Nee werk-gerelateerd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ben je daar vrijwillig naartoe gegaan?
Vijf meter.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.
De pin gaat allerlei eigenschappen van de grond meten, vooral de hittetransporteigenschappen.
dat was mijn vraagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ben je daar vrijwillig naartoe gegaan?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was eens in Duitsland in een tent met hele vreemde mensen. Hele avond al kutmuziek maar toen kwam Anton aus Tirol en gingen al die idioten opeens helemaal los. Nummer afgelopen en ze gingen weer zitten. Bier trinken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben in die tijd ook bij die Planet Nog Wat in Enschede geweest. Dat bestond toen nog maar net, dat werd echt met oude zooi in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook dat heeft z'n grenzen. Kennelijk kon je niet de juiste smoes verzinnen.
kenn ik niet,waar is dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut verarscht je niet deze keer. Het bestaat echt hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik was 2 keer op een bierfest.. de eerste keer was ergens in midden duitsland vroeg in het seizoen .. er stond een tent op een dorpsplein en het bier was lekker ... lang geleden..
daarna 3 dagen 2009 Munich pfff.. maar wel vermaakt en goed weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |