Het gore lefquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
CHUFI:: om half 12 was in spanie Bon Jovi
dan kunnen ze samen dansenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heeft Chufi er nou aan te weten dat ze in Spanje een liedje van Bon Jovi hebben gedraaid?
Ik zie net Sofia vragen wat ze moet doen om Alex gelukkig te maken ....ja dan hoeven we het antwoord niet te horen ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb terug gekijkt maar fiesta lopt nog
Ik was eens in Duitsland in een tent met hele vreemde mensen. Hele avond al kutmuziek maar toen kwam Anton aus Tirol en gingen al die idioten opeens helemaal los. Nummer afgelopen en ze gingen weer zitten. Bier trinken.quote:
Bierfest auf Austriaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was eens in Duitsland in een tent met hele vreemde mensen. Hele avond al kutmuziek maar toen kwam Anton aus Tirol en gingen al die idioten opeens helemaal los. Nummer afgelopen en ze gingen weer zitten. Bier trinken.
Gaan ze een tent opzetten?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
Op Mars zijn ze ondertussen bezig een pin in de grond te hameren. De pin kwam al na enkele centimeters een steentje tegen. Na 3,5 uur hameren is dat steentje opzij gegaan, maar daarna kwam-ie alweer een steen(tje) tegen. Overmorgen gaan ze weer vier uur hameren om die steen aan de kant te krijgen. Uiteindelijk moet de pin vijf meter diep gaan, maar dat lukt alleen als er geen te grote stenen in de bodem zitten. Ze kunnen de pin niet meer omhoog halen.
[ afbeelding ]
Er ontstaan hier mooie vriendschappen. Samen dansen op de liedjes die in een Big Brother-huis worden gespeeld.quote:
Dat moet een behoorlijke kutavond zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was eens in Duitsland in een tent met hele vreemde mensen. Hele avond al kutmuziek maar toen kwam Anton aus Tirol en gingen al die idioten opeens helemaal los. Nummer afgelopen en ze gingen weer zitten. Bier trinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |