tot vorig jaar kampeerde ik nog elke zomer hier op de campongquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamperen.Vroeger dacht je er helemaal niet over na dat je dan comfort inleverde. Plat, pitten en genieten. Tegenwoordig is 1 denappel onder je matje blijkbaar genoeg om ieders complete vakantie te ruīneren.
Ja, dat begreep ik uit 'bachelor party'.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook niet vrijwillig ... hoorde bij het uitje
Wij zijn daarom ook meer van het varen.Dan hoef je geen tent op te zetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamperen.Vroeger dacht je er helemaal niet over na dat je dan comfort inleverde. Plat, pitten en genieten. Tegenwoordig is 1 denappel onder je matje blijkbaar genoeg om ieders complete vakantie te ruīneren.
Ik ben er nooit geweest en ken ook niemand die er wel eens naartoe ging/gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het waren hele grote hallen. Ik denk dat er 's weekends ook grote feesten waren. Dan werd er wat geluid neergezet en mobiele bars naar binnen gereden.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, mensen kiezen er massaal voor om een bijna compleet ingerichte tent te huren. Dan kan je imo beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef chufi het volgende:
Maar Lucky en een denneappel?? Watskebeurt
Was vroeger... toen kon dat nog wel .. jong en levendigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik uit 'bachelor party'.
Glamping heet dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, mensen kiezen er massaal voor om een bijna compleet ingerichte tent te huren. Dan kan je imo beter thuisblijven.
Stortemelkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef sacha het volgende:
[..]
tot vorig jaar kampeerde ik nog elke zomer hier op de campong
Op wat voor manier? Mijn ouders hadden zo'n de Waard tent. Mij beviel het prima in een stacaravan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:16 schreef sacha het volgende:
[..]
tot vorig jaar kampeerde ik nog elke zomer hier op de campong
Nee, dat is ook meer iets voor een parallelle samenleving.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest en ken ook niemand die er wel eens naartoe ging/gaat.
Je betaalt voor iets maaar ja ... als er ,,,quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nja, mensen kiezen er massaal voor om een bijna compleet ingerichte tent te huren. Dan kan je imo beter thuisblijven.
Ja, exact.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vroeger... toen kon dat nog wel .. jong en levendig
in een de Waard tent, samen met Aap, andere wereld daarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Mijn ouders hadden zo'n de Waard tent. Mij beviel het prima in een stacaravan.
Gutenacht mein freund.Joey wie?quote:
Ik kan me alleen Zuid Frankrijk herinneren dat we in een tent zaten .. nou ja .. van de fotos een beetje. verder alles op het jaar daarvoor in Denemarken na in huisjes en zoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Mijn ouders hadden zo'n de Waard tent. Mij beviel het prima in een stacaravan.
tempest van europequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gutenacht mein freund.Joey wie?
TV kijken op vakantie is wel het raarste eigenlijk.Blijf dan gewoon thuis.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Belachelijk. TV, verwarming, compleet gemeubileerd. Wat kom je dan doen.
Dat idee van een parallelle samenlevingen heb ik als ik in de bus stap. Allerlei soorten mensen die ik normaal nooit zie. Ik kom ook niet zoveel in de binnenstad, dus ik verwonder me al snel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is ook meer iets voor een parallelle samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |