Miracle Planet heette het, geloof ik. Daar ben ik uiteraard nooit geweest. Dat gaat ook elk jaar failliet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben in die tijd ook bij die Planet Nog Wat in Enschede geweest. Dat bestond toen nog maar net, dat werd echt met oude zooi in elkaar gezet.
Tja, zou ik ook niet vrijwillig doen, iig geen 3 dagen lang.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik was 2 keer op een bierfest.. de eerste keer was ergens in midden duitsland vroeg in het seizoen .. er stond een tent op een dorpsplein en het bier was lekker ... lang geleden..
daarna 3 dagen 2009 Munich pfff.. maar wel vermaakt en goed weer
O ja. Bestond uit verschillende hallen in voorbereiding. Kwam ook een indoor-kartbaan, was nog weinig van te zien behalve hele oude tweedehandse en defecte karts en veel oude troep aan onderdelen erbij. Uren zoeken naar één die het deedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Miracle Planet heette het, geloof ik. Daar ben ik uiteraard nooit geweest. Dat gaat ook elk jaar failliet.
Je ziet meteen waar ze wél interesse in heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef mario390 het volgende:
werd wel Joey Tempest zijn![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zijn drankje?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ziet meteen waar ze wél interesse in heeft.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ziet meteen waar ze wél interesse in heeft.
Was laatste weekend, wel het tofste... Ik was met een Turk en Engelsman en er zou nog een Engels vriend van die Engelsman komen.. We vlogen vrijdag vroeg .. spullen in het het hotel kunnen brengen en om 12 uur in het zonnetje aan het bier.. op dat terrein en die vriend kwam later op een vlucht uit Liverpool , maar God ask my how hij wist ons te vinden zonder prioblemen. en dat terwijl we al binnen de grensen van ene tent waren en dat binnenkomen is niet makkelijk ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, zou ik ook niet vrijwillig doen, iig geen 3 dagen lang.
Beter dan die boze oude vrouw toch?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter dan die boze oude vrouw toch?
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja. Bestond uit verschillende hallen in voorbereiding. Kwam ook een indoor-kartbaan, was nog weinig van te zien behalve hele oude tweedehandse en defecte karts en veel oude troep aan onderdelen erbij. Uren zoeken naar één die het deed
Ja, dan zit je even goed op dezelfde golflengte met elkaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Was laatste weekend, wel het tofste... Ik was met een Turk en Engelsman en er zou nog een Engels vriend van die Engelsman komen.. We vlogen vrijdag vroeg .. spullen in het het hotel kunnen brengen en om 12 uur in het zonnetje aan het bier.. op dat terrein en die vriend kwam later op een vlucht uit Liverpool , maar God ask my how hij wist ons te vinden zonder prioblemen. en dat terwijl we al binnen de grensen van ene tent waren en dat binnenkomen is niet makkelijk ..
Kamperen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb daar ooit nog gekampeert tijdens een lang weekend bachelor party of zo was het...
Het waren hele grote hallen. Ik denk dat er 's weekends ook grote feesten waren. Dan werd er wat geluid neergezet en mobiele bars naar binnen gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.Het bestaat nog steeds, maar nu heet het terrein Go Planet Parc / Twente Village. Er zit onder andere een nieuwe e-kartbaan.
Was ook niet vrijwillig ... hoorde bij het uitjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kamperen.Vroeger dacht je er helemaal niet over na dat je dan comfort inleverde. Plat, pitten en genieten. Tegenwoordig is 1 denappel onder je matje blijkbaar genoeg om ieders complete vakantie te ruïneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |