Najaar na alle vakanties is ideaal. Zulke fijne vakanties gehad op de eilanden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:37 schreef sacha het volgende:
[..]
is er nog hoor, buiten de schoolvakanties
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:41 schreef chufi het volgende:
1e keer zat ik in de buik van mn moeder en de 2e tevens laatste keer in het Penthouse suite op het duin aldaar ..
Mensen kijken kost mij altijd veel energie. Als ik naar de binnenstad ga of met de bus/trein moet, ben ik daarna altijd redelijk gesloopt. Kennelijk zijn er veel delen van je hersenen actief dan. Zoveel verschillende manieren van leven waarnemen, kan wel een relativerende werking hebben, maar dan moet ik me wel een beetje kunnen ontspannen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook mooi om te zien. Ik kijk graag mensen. Het park hier, zeker het gerenoveerde deel, is wat dat betreft ook een succes. Op een mooie dag kijk je daar je ogen uit, alles door elkaar heen. Van grote Pakistaanse families die komen wandelen tot de alcoholisten die prominent in het midden van het park zitten, kleine kinderen er spelend tussendoor, wat toeristen, fietsers die er stapvoets tussendoor slalommen, stelletjes aan de waterkant ... ik hou er van.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:37 schreef sacha het volgende:
[..]
is er nog hoor, buiten de schoolvakanties
Ja, dat is wel noodzakelijk. Je moet niet met andere dingen in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Mensen kijken kost mij altijd veel energie. Als ik naar de binnenstad ga of met de bus/trein moet, ben ik daarna altijd redelijk gesloopt. Kennelijk zijn er veel delen van je hersenen actief dan. Zoveel verschillende manieren van leven waarnemen, kan wel een relativerende werking hebben, maar dan moet ik me wel een beetje kunnen ontspannen.
Ja alles wordt gelijk massa...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Toerisme wordt overal massaal. Mijn broer ging een tijdje geleden naar Vietnam. Hij post dan z'n hele hebben en houwen aan foto's op Facebook. En dan krijg je reacties als: "Oh, leuk was dat hè? Wij waren er vorige maand." of "Verderop is ook een heel goed restaurantje." of "Heb je die 18-daagse reis?"
herkenbaar dat Facebook gedoequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Toerisme wordt overal massaal. Mijn broer ging een tijdje geleden naar Vietnam. Hij post dan z'n hele hebben en houwen aan foto's op Facebook. En dan krijg je reacties als: "Oh, leuk was dat hè? Wij waren er vorige maand." of "Verderop is ook een heel goed restaurantje." of "Heb je die 18-daagse reis?"
Vondelpark zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook mooi om te zien. Ik kijk graag mensen. Het park hier, zeker het gerenoveerde deel, is wat dat betreft ook een succes. Op een mooie dag kijk je daar je ogen uit, alles door elkaar heen. Van grote Pakistaanse families die komen wandelen tot de alcoholisten die prominent in het midden van het park zitten, kleine kinderen er spelend tussendoor, wat toeristen, fietsers die er stapvoets tussendoor slalommen, stelletjes aan de waterkant ... ik hou er van.
Wordt er nu inmiddels wel genoeg bevoorraad in de supers ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:49 schreef sacha het volgende:
[..]
herkenbaar dat Facebook gedoe![]()
hier bestaat ondertussen geen echt seizoen meer, elk weekend druk
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
80's fest samen met een 70 wordt dat pas leuk
dat was nuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
80's fest samen met een 70 wordt dat pas leuk
alleen in de vakantiesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt er nu inmiddels wel genoeg bevoorraad in de supers ?
In Amsterdam hebben we nog wel eventjes pauze. Dit jaar was het van tweede week januari t/m derde week februari. Vanmiddag waren het weer flinke optochten van toeristenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:49 schreef sacha het volgende:
[..]
herkenbaar dat Facebook gedoe![]()
hier bestaat ondertussen geen echt seizoen meer, elk weekend druk
welk jaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:43 schreef chufi het volgende:
Maar toen woonde Sas nog niet eens in Adam 2 vermoed ik ...
Brexit zal het er niet rustiger op maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben we nog wel eventjes pauze. Dit jaar was het van tweede week januari t/m derde week februari. Vanmiddag waren het weer flinke optochten van toeristen
Nope. De balans in het Vondelpark is al jaren zoek. Oosterpark. Echt véél leuker en, op die paar toeristen na, nog een echt park van de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |