Final countdown?quote:
autos toch ook niet in principe .. dus ja dan trek je niet ff handmatig zo'n ding het duin over..quote:
Maar tot vorig jaar? Waarom niet meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:22 schreef sacha het volgende:
[..]
in een de Waard tent, samen met Aap, andere wereld daar
Hij voelt zich man?!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar? Waarom niet meer?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:22 schreef sacha het volgende:
[..]
in een de Waard tent, samen met Aap, andere wereld daar
laatste keer was het gewoon te druk, gekkenhuis, lawaai, niet meer leukquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar tot vorig jaar? Waarom niet meer?
Dat is ook mooi om te zien. Ik kijk graag mensen. Het park hier, zeker het gerenoveerde deel, is wat dat betreft ook een succes. Op een mooie dag kijk je daar je ogen uit, alles door elkaar heen. Van grote Pakistaanse families die komen wandelen tot de alcoholisten die prominent in het midden van het park zitten, kleine kinderen er spelend tussendoor, wat toeristen, fietsers die er stapvoets tussendoor slalommen, stelletjes aan de waterkant ... ik hou er van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat idee van een parallelle samenlevingen heb ik als ik in de bus stap. Allerlei soorten mensen die ik normaal nooit zie. Ik kom ook niet zoveel in de binnenstad, dus ik verwonder me al snel.
Na 67 ben ik nooit meer met mn ouders in een tent op vakantie geweest .. 1 keer met een vriend nog zuid frankrijk , en daarna 2 x voor mn studie 1 keer in een geitenkasteel en de andere keer aan de kust onder Benidorm in een mooi dorpjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kamperen is erg tof, maar er zijn regels.
Niks mis mee, zolang je niet tegen beter weten in je tent in een dal zet als er noodweer aan zit te komen en je het niet nodig vond om serieus met de scheerlijnen om te gaan. Wat mijn ouders dus wel deden.
Ik zat prima in mijn Aldi-tent van een kwartje boven op het hellende gedeelte.
Dat is jammer. Ik vind vooral het geluid van het strand en de duinen, flarden geluid waarvan je af en toe een woord verstaat, heel mooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:30 schreef sacha het volgende:
[..]
laatste keer was het gewoon te druk, gekkenhuis, lawaai, niet meer leuk
Ik luister de muziek niet zo.. maar klinkt toch steeds Spaansquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook bij the fiesta in spanie en robert smit
nee cure bedoel ik en billy idolquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik luister de muziek niet zo.. maar klinkt toch steeds Spaans
is er nog hoor, buiten de schoolvakantiesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik vind vooral het geluid van het strand en de duinen, flarden geluid waarvan je af en toe een woord verstaat, heel mooi.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij hadden thuis een caravan. De eerste heette De Kibbelkoets, want we hadden eigenlijk altijd ruzie op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |