Geslachtgemeenschap. Gewoon als een meid je uitnodigt daar op in gaan dan maak je ook kans.quote:
Dit gebeurt zo zelden dat ik nooit weet wat ik moet zeggen danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
SOW
[..]
Geslachtgemeenschap. Gewoon als een meid je uitnodigt daar op in gaan dan maak je ook kans.
"Ja"quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit gebeurt zo zelden dat ik nooit weet wat ik moet zeggen dan
Daar moet je toch ballen voor hebben hoor, dat jij die hebt betekent niet dat iedereen die heeft.quote:
Jij hebt ze ook je kiest alleen voor het veilige altijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar moet je toch ballen voor hebben hoor, dat jij die hebt betekent niet dat iedereen die heeft.
Sinds wanneer rook jij?quote:
Dat was dan ook een grapje.quote:
Echt waardeloos slecht. Wij krijgen vanaf dit jaar ander bedrijf dat veel bedrijfsgerichter werkt. Hadden eerst bosman opleidingen maar is walgelijk slechtquote:
Saai.quote:
Misschien op Tinder Halal edition.quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van dikke mensen dus
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Anders is het ook niet halal als er allemaal zeugen op staan
Is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een pleister moeten pakken
Ik ben daar nooit mee gestopt hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben echt blij dat je weer tegen mij praat. Ik was bang dat ik je definitief was verloren
Oeiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Anders is het ook niet halal als er allemaal zeugen op staan
Gerrit?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schei uit man. Niemand trapt in die acts. Je lust niet eens zalm
rtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:43 schreef Zosk het volgende:
Maar ik vind je wel een vermoeiende user met je dbs act dus onterecht was het zeker niet
voor watquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
Ik ben aan het sparen sinds vorige maand maar het gaat nog niet zo goed helaas
Went vanzelfquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:43 schreef Zosk het volgende:
Maar ik vind je wel een vermoeiende user met je dbs act dus onterecht was het zeker niet
mooi kut maat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar ik houd niets over aan het einde van de maand
Oh ja, dat ga ik ook maar eens een keer zelf proberen voor de verandering, scheelt toch weer 50 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig belastingaangifte doen vanaf vandaag.
Kijken hoeveel ik mag betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig belastingaangifte doen vanaf vandaag.
yesh, alles staat toch al ingevuld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, dat ga ik ook maar eens een keer zelf proberen voor de verandering, scheelt toch weer 50 euro
Is een act van mij die jaarlijks terugkomtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten betalen, ben je van baan gewisseld
Vandaag de frontpage, morgen de maan, overmorgen gaan we intergalactischquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Yea ze hebben mijn submit geplaatst yo
Foutje PvdD: Friesland mag nog tot 2023 ganzen afschieten
NIET TE STOPPENquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vandaag de frontpage, morgen de maan, overmorgen gaan we intergalactisch
Ik ben vast wel in trek bij een bepaald soort mensenquote:
Hoort ook bij iemand die net gestopt is met rokenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:04 schreef Solotov het volgende:
K zeg nu hele tijd tegen collega's ieel rook jij wist je dat dat heel slecht is
Vind gewoon leuk om ze te irriterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort ook bij iemand die net gestopt is met rokenik ken ze ook. Mooi altijd
Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, alles staat toch al ingevuld.
Is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een act van mij die jaarlijks terugkomt
Ja, precies... ik heb nooit echt gerookt maar veel vrienden wel en als er dan weer 1 stopte deed die dat ook altijd tot ergernis van de restquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vind gewoon leuk om ze te irriteren
WIST JE DAT ER MEER DAN 4500 STOFFEN INZITTEN
WIST JE DAT DIT DAT ZUS ZO
3 a 4 pakjes shag per week hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies... ik heb nooit echt gerookt maar veel vrienden wel en als er dan weer 1 stopte deed die dat ook altijd tot ergernis van de rest
Damn sonquote:
Wist je dat ganzen tanden hebben!?quote:
En nu?quote:
Als ik 200.000 kogels had en ik stond in een veld met 200.000 ganzen en met VK schoot ik VK 200.000 keer.quote:
Lawaai, kakken, patequote:
SOW!!!! gewoon een mod doodwensenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik 200.000 kogels had en ik stond in een veld met 200.000 ganzen en met VK schoot ik VK 200.000 keer.
De tandjes heequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik 200.000 kogels had en ik stond in een veld met 200.000 ganzen en met VK schoot ik VK 200.000 keer.
Dierenvriend zegt iequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje VK ban me niet ik ben gewoon een dierenvriend.
KOEKOEK HAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje VK ban me niet ik ben gewoon een dierenvriend.
Leg maar uit dan, want als je 200k kogels mist dan ben je wel een schele koekwaus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit wel een heel hypothetisch scenario. Echt boordevol variabelen.
Waarom niet 50/50, wel zo eerlijk toch hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit wel een heel hypothetisch scenario. Echt boordevol variabelen.
Misschien vanaf 200k meter lolquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leg maar uit dan, want als je 200k kogels mist dan ben je wel een schele koekwaus.
Zijn van die nerfkogels, die doen geen pijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom niet 50/50, wel zo eerlijk toch haha
Hoe dik denk je dat VK is trouwens dat hij er 200k kan pakken
Daar kende ook geen gans mee kapotschieten he maatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn van die nerfkogels, die doen geen pijn.
Groot veldquote:
Dat krijg je van jouw posts ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja he
Schijnt dat je er kanker van krijgt enzo
Niet. Risico op kanker is verhoogd dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja he
Schijnt dat je er kanker van krijgt enzo
Nou ja dan moet ik eerst precies 200.000 kogels hebben, en dan moeten er eerst precies 200.000 ganzen zijn en dan moet ik daar ook nog een keer bij zijn en dan is de kans superklein dat ik ook nog eens met VK daar ben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leg maar uit dan, want als je 200k kogels mist dan ben je wel een schele koekwaus.
SOWIJOquote:
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kende ook geen gans mee kapotschieten he maat
Echt een matige uitleg, dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja dan moet ik eerst precies 200.000 kogels hebben, en dan moeten er eerst precies 200.000 ganzen zijn en dan moet ik daar ook nog een keer bij zijn en dan is de kans superklein dat ik ook nog eens met VK daar ben.
Das toch gvd precies de issue van dat nieuwsbericht klapjostiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.
Welk nieuwsbericht?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Das toch gvd precies de issue van dat nieuwsbericht klapjosti
Ja je dekt je goed in hoor.quote:
Heb ik enige begrip voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer kaasstengels eten met die gast
Echt hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik enige begrip voor.
Kaasstengels tho![]()
Dank je wel voor je steun en je mooie woorden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn godverdomme een partij mooie vogels vriend
TR gezet voor deze walgelijke post die volledig tegen de nieuwe user policy ingaatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker voor je, hopelijk ga je lekker lijden
Geen dankquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel voor je steun en je mooie woorden.
Blablaldjxlalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
TR gezet voor deze walgelijke post die volledig tegen de nieuwe user policy ingaat
Debieltje
Ik trek mensen aan die mij niet heel goed behandelen. Wil het eigenlijk proberen bij de club voor mannen die niet assertief zijn.quote:
Dat doen vrouwen wel vaker gek genoeg.... dan zit je op FOK! goed, denk ik....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik trek mensen aan die mij niet heel goed behandelen. Wil het eigenlijk proberen bij de club voor mannen die niet assertief zijn.
Tips voor mij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen wel vaker gek genoeg.... dan zit je op FOK! goed, denk ik....
Ja, relatie topic in R&P.. volgens mij zitten daar wel een aantal van die jongens die jij nu zoekt.quote:
Straks bannen ze me omdat ik te assertief ben voor ze.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, relatie topic in R&P.. volgens mij zitten daar wel een aantal van die jongens die jij nu zoekt.
ze zijn in ieder geval wanhopig, dus ze zullen alles voor je doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Straks bannen ze me omdat ik te assertief ben voor ze.
Zullen wij een keer doen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom spreek je over 'ze' en niet 'we'?!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zijn in ieder geval wanhopig, dus ze zullen alles voor je doen
Er is niks geiler en leuker dan een vrouw die lekker assertief is.quote:
omdat ik niet in R&P zitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom spreek je over 'ze' en niet 'we'?!
Kiid is niks waard, je kan beter krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En mij laat je weer eens links liggen. Lekker is dat. Ik onthoud dit.
Die indruk krijg ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kiid is niks waard, je kan beter krijgen
Wat is er gebeurd beste vriend van HEEL fokquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet je bek houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic kan nog vol voor 15.00
Vriend. Kom op.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Totdat je door de straten loopt van Colombia. Daar denken zij wel anders over
Ik vind cola niet zo lekker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zullen wij eens bij elkaar aanschuiven voor wat kaasstengels en een cola'tje
Je mag in mijn plaats, have funquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben alleen al tonnies waard vanwege mijn blanke huidskleur
Als ik zou was zou ik banger zijn om een sigaret op te stekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik durf niet naar Colombia. Bang om gepopt te worden door het kartel.
Waarom negeer je mij zemmelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik durf niet naar Colombia. Bang om gepopt te worden door het kartel.
Ik twijfelquote:
Als ik zou was zou haha goeiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Als ik zou was zou ik banger zijn om een sigaret op te steken
stel je niet zo aan manquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Maar WAAROM niet, beste zosk? Is toch lekker om wat versnaperingen te eten op een terrasje of iets dergelijksquote:
Stop deze actquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Is alleen lekker met mensen waarmee je een klik hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar WAAROM niet, beste zosk? Is toch lekker om wat versnaperingen te eten op een terrasje of iets dergelijks
Dat zeggen ze allemaal, totdat ik mn mond open doe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is niks geiler en leuker dan een vrouw die lekker assertief is.
Die moet je ook niet op ongewenste momenten opendoenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, totdat ik mn mond open doe.
Tanden poetsen dan of zachter praten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wij hebben toch ook een klikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is alleen lekker met mensen waarmee je een klik hebt
Nee hoor. Ik zeg dat nooitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat ligt aan mij, niet aan jouquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je staat al jarenlang in mijn top 3 gebruikers en dat is niet zonder reden
Roken is ook wel een tokkie gewoontequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga een viesgoor project doen over roken. Wil ook stoppen.
Dit is waar. Dit gaat lukken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik heb vertrouwen in jou. Wij 1990 mensen zijn sterk
Ik kom nooit buitenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wellicht komen we elkaar wel eens random tegen. Zou mij leuk lijken
Is 't waardquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga een viesgoor project doen over roken. Wil ook stoppen.
Ik houd ook van Flamarande en zou liever zien dat je nou eens een knoop doorhakt achter wie je aanloopt hierquote:
Heb je ook een schelle stem?quote:
Ga door...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:56 schreef Cronometer het volgende:
Maar das nooit een probleem in bed raar genoeg
Niks mooier dan dat. Meen ik.quote:
Toch maar voor onbesneden gaan dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mooier dan dat. Meen ik.
Mijn vriendin is ook een felle, soms lastig maar echt stukken beter dan van die muurbloempjes.
Ik kan toch ook vriendschappelijk van haar houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik houd ook van Flamarande en zou liever zien dat je nou eens een knoop doorhakt achter wie je aanloopt hier
Dat is waar. Soms neemt mijn emotionele kant het overquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan toch ook vriendschappelijk van haar houden.
Ik zou vooral je horizon wat verbreden wat betreft dat. Er zit een hoop tussen niet assertieve dikke nerds en onbesneden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Toch maar voor onbesneden gaan dan?
Ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, ik heb gewoon een vader gehad hoor
Dat is niet aantrekkelijk.quote:
past niet bij de nieuwe policyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo klieren en dergelijk negatief gedrag vertonen.
Toch vat ik het positief opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, ik heb gewoon een vader gehad hoor
Hou je mond, samzz is prima in staat mijn geplaag aan te kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo klieren en dergelijk negatief gedrag vertonen.
Dan hoi.quote:
Wie roept dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:06 schreef Cronometer het volgende:
En dat van iemand die elke x neuken roept.
Niks van aantrekken, tardis heeft nooit meer seks.quote:
Oh dat is sneu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, tardis heeft nooit meer seks.
Heb al aangeboden hem te helpen maar hij wil mij niet.quote:
En ik roep ook niet echt de hele tijd neuken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, tardis heeft nooit meer seks.
Nouquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ik roep ook niet echt de hele tijd neuken.
Nouquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bro reallyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je typt het alleen de hele tijdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altruïsch van je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb al aangeboden hem te helpen maar hij wil mij niet.
Bedankt. Wat is jouw aandeel?quote:
Altruïstischquote:
Cute 😊quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik tardis was zou ik samzz het hof maken en dan samen paardrijden van noord holland tot texel
Misschien moet ik eens van mijzelf leren houden in plaats van mij te verstoppen in vrouwen en seks.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik tardis was zou ik samzz het hof maken en dan samen paardrijden van noord holland tot texel
Dat is echt 100 meter, hoe is dat romantischquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wel lekker snel weer naar huis.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is echt 100 meter, hoe is dat romantisch
Met jou zou ik naar big dana's gaan en dan een kapsalon delen.quote:
Begin je alweer gelijk over seks...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens van mijzelf leren houden in plaats van mij te verstoppen in vrouwen en seks.
Ben wel benieuwd...quote:
Zeelucht toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is echt 100 meter, hoe is dat romantisch
Houd je tenminste tijd over voor leuke dingen jaquote:
Mijn carnavalsplannen gaan niet door, zit nu te overwegen het hele weekend in bed te liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tenminste tijd over voor leuke dingen ja
Dat is ook niet ver.. Ik neem aan dat je begint in Den Helderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Da meurtquote:
Ja bedankt spuit 11quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is ook niet ver.. Ik neem aan dat je begint in Den Helder
Waarom gaan ze niet doorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn carnavalsplannen gaan niet door, zit nu te overwegen het hele weekend in bed te liggen.
Vertelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets anders dat meurt
Echte zeelucht he, niet die lucht die van jouw mosseltje afkomt.quote:
Niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is ook niet ver.. Ik neem aan dat je begint in Den Helder
BAM! point of no returnquote:
Ik eet geen vlees..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met jou zou ik naar big dana's gaan en dan een kapsalon delen.
[..]
Begin je alweer gelijk over seks...
Een weekend in bed liggen klinkt wel beterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al mijn Brabantse vrienden gaan doordeweeks en ik wil er geen vrij voor nemen.
Oh dan ben je wel gelijk afgeschreven voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte zeelucht he, niet die lucht die van jouw mosseltje afkomt.
Heb een frisse poes hoor :squote:
Nee natuurlijk njetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |