Nou ja dan moet ik eerst precies 200.000 kogels hebben, en dan moeten er eerst precies 200.000 ganzen zijn en dan moet ik daar ook nog een keer bij zijn en dan is de kans superklein dat ik ook nog eens met VK daar ben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leg maar uit dan, want als je 200k kogels mist dan ben je wel een schele koekwaus.
SOWIJOquote:
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kende ook geen gans mee kapotschieten he maat
Echt een matige uitleg, dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja dan moet ik eerst precies 200.000 kogels hebben, en dan moeten er eerst precies 200.000 ganzen zijn en dan moet ik daar ook nog een keer bij zijn en dan is de kans superklein dat ik ook nog eens met VK daar ben.
Das toch gvd precies de issue van dat nieuwsbericht klapjostiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.
Welk nieuwsbericht?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Das toch gvd precies de issue van dat nieuwsbericht klapjosti
Ja je dekt je goed in hoor.quote:
Heb ik enige begrip voor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer kaasstengels eten met die gast
Echt hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik enige begrip voor.
Kaasstengels tho![]()
Dank je wel voor je steun en je mooie woorden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn godverdomme een partij mooie vogels vriend
TR gezet voor deze walgelijke post die volledig tegen de nieuwe user policy ingaatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker voor je, hopelijk ga je lekker lijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |