Niks mooier dan dat. Meen ik.quote:
Toch maar voor onbesneden gaan dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mooier dan dat. Meen ik.
Mijn vriendin is ook een felle, soms lastig maar echt stukken beter dan van die muurbloempjes.
Ik kan toch ook vriendschappelijk van haar houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik houd ook van Flamarande en zou liever zien dat je nou eens een knoop doorhakt achter wie je aanloopt hier
Dat is waar. Soms neemt mijn emotionele kant het overquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan toch ook vriendschappelijk van haar houden.
Ik zou vooral je horizon wat verbreden wat betreft dat. Er zit een hoop tussen niet assertieve dikke nerds en onbesneden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Toch maar voor onbesneden gaan dan?
Ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, ik heb gewoon een vader gehad hoor
Dat is niet aantrekkelijk.quote:
past niet bij de nieuwe policyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo klieren en dergelijk negatief gedrag vertonen.
Toch vat ik het positief opquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee, ik heb gewoon een vader gehad hoor
Hou je mond, samzz is prima in staat mijn geplaag aan te kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo klieren en dergelijk negatief gedrag vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |