Oeiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Anders is het ook niet halal als er allemaal zeugen op staan
Gerrit?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schei uit man. Niemand trapt in die acts. Je lust niet eens zalm
rtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:43 schreef Zosk het volgende:
Maar ik vind je wel een vermoeiende user met je dbs act dus onterecht was het zeker niet
voor watquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
Ik ben aan het sparen sinds vorige maand maar het gaat nog niet zo goed helaas
Went vanzelfquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:43 schreef Zosk het volgende:
Maar ik vind je wel een vermoeiende user met je dbs act dus onterecht was het zeker niet
mooi kut maat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar ik houd niets over aan het einde van de maand
Oh ja, dat ga ik ook maar eens een keer zelf proberen voor de verandering, scheelt toch weer 50 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig belastingaangifte doen vanaf vandaag.
Kijken hoeveel ik mag betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig belastingaangifte doen vanaf vandaag.
yesh, alles staat toch al ingevuld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, dat ga ik ook maar eens een keer zelf proberen voor de verandering, scheelt toch weer 50 euro
Is een act van mij die jaarlijks terugkomtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten betalen, ben je van baan gewisseld
Vandaag de frontpage, morgen de maan, overmorgen gaan we intergalactischquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Yea ze hebben mijn submit geplaatst yo
Foutje PvdD: Friesland mag nog tot 2023 ganzen afschieten
NIET TE STOPPENquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vandaag de frontpage, morgen de maan, overmorgen gaan we intergalactisch
Ik ben vast wel in trek bij een bepaald soort mensenquote:
Hoort ook bij iemand die net gestopt is met rokenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:04 schreef Solotov het volgende:
K zeg nu hele tijd tegen collega's ieel rook jij wist je dat dat heel slecht is
Vind gewoon leuk om ze te irriterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort ook bij iemand die net gestopt is met rokenik ken ze ook. Mooi altijd
Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, alles staat toch al ingevuld.
Is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een act van mij die jaarlijks terugkomt
Ja, precies... ik heb nooit echt gerookt maar veel vrienden wel en als er dan weer 1 stopte deed die dat ook altijd tot ergernis van de restquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vind gewoon leuk om ze te irriteren
WIST JE DAT ER MEER DAN 4500 STOFFEN INZITTEN
WIST JE DAT DIT DAT ZUS ZO
3 a 4 pakjes shag per week hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies... ik heb nooit echt gerookt maar veel vrienden wel en als er dan weer 1 stopte deed die dat ook altijd tot ergernis van de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |