yesh, alles staat toch al ingevuld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja, dat ga ik ook maar eens een keer zelf proberen voor de verandering, scheelt toch weer 50 euro
Is een act van mij die jaarlijks terugkomtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je iets moeten betalen, ben je van baan gewisseld
Vandaag de frontpage, morgen de maan, overmorgen gaan we intergalactischquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Yea ze hebben mijn submit geplaatst yo
Foutje PvdD: Friesland mag nog tot 2023 ganzen afschieten
NIET TE STOPPENquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vandaag de frontpage, morgen de maan, overmorgen gaan we intergalactisch
Ik ben vast wel in trek bij een bepaald soort mensenquote:
Hoort ook bij iemand die net gestopt is met rokenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:04 schreef Solotov het volgende:
K zeg nu hele tijd tegen collega's ieel rook jij wist je dat dat heel slecht is
Vind gewoon leuk om ze te irriterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort ook bij iemand die net gestopt is met rokenik ken ze ook. Mooi altijd
Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, alles staat toch al ingevuld.
Is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een act van mij die jaarlijks terugkomt
Ja, precies... ik heb nooit echt gerookt maar veel vrienden wel en als er dan weer 1 stopte deed die dat ook altijd tot ergernis van de restquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Vind gewoon leuk om ze te irriteren
WIST JE DAT ER MEER DAN 4500 STOFFEN INZITTEN
WIST JE DAT DIT DAT ZUS ZO
3 a 4 pakjes shag per week hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies... ik heb nooit echt gerookt maar veel vrienden wel en als er dan weer 1 stopte deed die dat ook altijd tot ergernis van de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |