Dan hoi.quote:
Wie roept dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:06 schreef Cronometer het volgende:
En dat van iemand die elke x neuken roept.
Niks van aantrekken, tardis heeft nooit meer seks.quote:
Oh dat is sneu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, tardis heeft nooit meer seks.
Heb al aangeboden hem te helpen maar hij wil mij niet.quote:
En ik roep ook niet echt de hele tijd neuken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, tardis heeft nooit meer seks.
Nouquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ik roep ook niet echt de hele tijd neuken.
Nouquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bro reallyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je typt het alleen de hele tijdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Altruïsch van je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb al aangeboden hem te helpen maar hij wil mij niet.
Bedankt. Wat is jouw aandeel?quote:
Altruïstischquote:
Cute 😊quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik tardis was zou ik samzz het hof maken en dan samen paardrijden van noord holland tot texel
Misschien moet ik eens van mijzelf leren houden in plaats van mij te verstoppen in vrouwen en seks.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik tardis was zou ik samzz het hof maken en dan samen paardrijden van noord holland tot texel
Dat is echt 100 meter, hoe is dat romantischquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wel lekker snel weer naar huis.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is echt 100 meter, hoe is dat romantisch
Met jou zou ik naar big dana's gaan en dan een kapsalon delen.quote:
Begin je alweer gelijk over seks...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens van mijzelf leren houden in plaats van mij te verstoppen in vrouwen en seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |