Ik vind cola niet zo lekker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zullen wij eens bij elkaar aanschuiven voor wat kaasstengels en een cola'tje
Je mag in mijn plaats, have funquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En mij laat je weer eens links liggen. Lekker is dat. Ik onthoud dit.
En ik?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben alleen al tonnies waard vanwege mijn blanke huidskleur
Als ik zou was zou ik banger zijn om een sigaret op te stekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik durf niet naar Colombia. Bang om gepopt te worden door het kartel.
Waarom negeer je mij zemmelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik durf niet naar Colombia. Bang om gepopt te worden door het kartel.
Ik twijfelquote:
Als ik zou was zou haha goeiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Als ik zou was zou ik banger zijn om een sigaret op te steken
stel je niet zo aan manquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Maar WAAROM niet, beste zosk? Is toch lekker om wat versnaperingen te eten op een terrasje of iets dergelijksquote:
Stop deze actquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Is alleen lekker met mensen waarmee je een klik hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar WAAROM niet, beste zosk? Is toch lekker om wat versnaperingen te eten op een terrasje of iets dergelijks
Dat zeggen ze allemaal, totdat ik mn mond open doe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is niks geiler en leuker dan een vrouw die lekker assertief is.
Die moet je ook niet op ongewenste momenten opendoenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, totdat ik mn mond open doe.
Tanden poetsen dan of zachter praten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, totdat ik mn mond open doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |