Alsof dat zoveel uit maakt, de meeste ken je toch niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Noujaaa het molboekje komt wel volgende week donderdag, beetje lullig als de deelnemers daar niet instaanAnders had ik dat stiekem best tof gevonden hoor, beginnen zonder te weten wie er meedoen
Belgie vorig jaar begon zonder dat er een mol wasquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Noujaaa het molboekje komt wel volgende week donderdag, beetje lullig als de deelnemers daar niet instaanAnders had ik dat stiekem best tof gevonden hoor, beginnen zonder te weten wie er meedoen
Dat hebben we in Nederland ook een keer gehad.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgie vorig jaar begon zonder dat er een mol was
Dat was ook vet!
En dat was ook gelijk één van de slechtste seizoenen ooitquote:Op woensdag 20 november 2019 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat hebben we in Nederland ook een keer gehad.
Dennis Storm vond ik wel episch dat seizoen. Sebastiaan en Rick waren ook wel nice.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:18 schreef FYazz het volgende:
[..]
En dat was ook gelijk één van de slechtste seizoenen ooit
Mee eens hoor. Vond de kandidaten ook wel leuk, maar ik vond de hele opzet en de mol gewoon slecht. Het was een mislukt experiment.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dennis Storm vond ik wel episch dat seizoen. Sebastiaan en Rick waren ook wel nice.
Maar hee. Wie ben ik.
Finale was wel een anti climax idd.
twitter:WieIsDeMol twitterde op maandag 25-11-2019 om 17:00:5210... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1... #widm #widm20 https://t.co/PGhsUSZwbt reageer retweet
Namen?quote:Op maandag 25 november 2019 17:23 schreef jcdragon het volgende:
Wat zou er in die 10 kistjes zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2019 17:56 schreef Meke het volgende:
Rick postte gisteren ook een selfie met Rik met als bijschrift 'het wordt een drukke molweek'![]()
Witruimte, witte ruimte? Ze worden bekend gemaakt in een witte ruimte? Of de locatie is een witte ruimte? Sneeuw? Noordpool? IJsland??!!?!?!:quote:Op maandag 25 november 2019 18:06 schreef Pino112 het volgende:
Waarom allebei die ene hashtag met spatie?
#hint
Jorinde Mol.quote:
Het Molboekje is vanaf donderdag verkrijgbaar, dus hopelijk dat in de komende paar dagen alle namen bekend worden gemaakt.quote:Op maandag 25 november 2019 19:04 schreef jcdragon het volgende:
Misschien wordt er elke dag 1 kandidaat bekend gemaakt!
Ja dacht dat die doosjes misschien morgen bij allerlei radio/tvprogramma's 'terechtkomen' en dat die dan steeds een doosje open mogen maken? Bijv eentje bij Boulevard, eentje bij Shownieuws, eentje bij DWDD, bij Beau, bij Pauw.. Weet ik veel wat voor liveprogramma's er nog meer zijnquote:Op maandag 25 november 2019 19:04 schreef jcdragon het volgende:
Misschien wordt er elke dag 1 kandidaat bekend gemaakt!
Zo, die jaarlijkse grap is ook weer gemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Nice, eindelijk weer eens WIDM zonder BN'ers...
Video in deze link: https://www.linda.nl/nieuws/eerste-kandidaat-wie-is-de-mol-2020/quote:DIT IS DE EERSTE KANDIDAAT VAN 'WIE IS DE MOL?' 2020
26.11.2019 | 10:20 UUR | MARLOES VAN WIJNEN
Het nieuwe seizoen van ‘Wie Is De Mol?’ gaat weer bijna van start, maar wie doen dit jaar mee? Wij weten wie de állereerste kandidaat is.
In een heuse ‘mysteriebox’ ontvangt de redactie de nodige hints.
EERSTE KANDIDAAT
Om erachter te komen welke kandidaat aan de hints gekoppeld is – we treffen een waaier en een spelkaart met een koning erop aan in de kist – is het hier op de redactie van LINDA.nl even puzzelen. De bijgevoegde USB-stick biedt al snel duidelijkheid: modeontwerper Claes Iversen staat op de foto.
Naast de foto ontvangen we een video waarop de locatie waar het nieuwe seizoen zich afspeelt wordt onthuld. Wij vermoeden China – de vlag op het eerste shot lijkt het te bevestigen – maar oordeel vooral zelf op basis van de beelden boven dit artikel. Het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? gaat op 11 januari 2020 van start.
quote:Iversen ontwierp in 2013 de herinneringspenning ter ere van de inhuldiging van koning Willem-Alexander en de trouwjurk van prinses Viktória Cservenyák, de echtgenote van prins Jaime de Bourbon de Parme.[4][5][6][7] Daarnaast ontwierp Iversen ook de jurk van Ilse DeLange voor het Eurovisiesongfestival 2014 in Denemarken, waar hij geboren is.[8][9] In 2016 droeg de Nederlandse koningin Máxima een mantel van Iversen bij een officieel bezoek aan Duitsland.
Maxima draagt vaker een jurk van zijn hand, bijvoorbeeld tijdens het staatsbezoek vorig jaar aan... Chinaquote:
Je kan 'm maar gehad hebben...quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo, die jaarlijkse grap is ook weer gemaakt.
Ja, maar als ik dan ga googlen naar z'n werk, denk ik "Oh, die met die ringen!"quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, eerste (die ik niet ken) bekend.
Morgen pasquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:43 schreef FlyingEagle het volgende:
Morgen wordt er een kistje geopend bij Gijs 2.0
Ik vind dit toffer dan gewoon een lijstje op de website hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom die doosjes en dergelijke? Maak gewoon de deelnemers bekend.
Ik vind het vrij onzinnig. Iedere paar uur een of andere nobuddy bekendmaken en daardoor een soort hype verwachten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit toffer dan gewoon een lijstje op de website hoor![]()
is wel beter voor mijn nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen wordt er ook eentje bekendgemaakt op 538 (als ik het goed gehoord heb)
Jack Plooijquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen wordt er ook eentje bekendgemaakt op 538 (als ik het goed gehoord heb)
Jack Plooij is een Nederlandse tandarts en sportverslaggeverquote:
Dat bekt lekkerquote:
twitter:DeTunnelvisie twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 17:27:32We houden een kleine slag om de arm met Jack Plooij, omdat Coen en Sander wel vaker grappen uithalen rondom Wie is de Mol? #widm #moltalk reageer retweet
Ha-ha-haquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:37 schreef Pino112 het volgende:
Fake news van de grappige jongens van 538 dus
Kutzender
Johan Goossens werd bij Tijd voor Max bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zo bij Tijd voor Max een naam, later nog een bij RTL Boulevard en Beau.
Nee nooit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:27 schreef Adrie072 het volgende:
Anita Witzier misschien of heeft ze al eens meegedaan?
Ja leuk zo om bekend te maken wie er meedoen. Doet Leonie ten Braak ook mee?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef Meke het volgende:
Leuke man om te zien, maar ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef Burdie het volgende:
Eerste doosje ging dus naar Linda.nl
Video in deze link: https://www.linda.nl/nieuws/eerste-kandidaat-wie-is-de-mol-2020/
Krijgen mensen die nog steeds zeuren om onbekende Nederlanders ook eens hun zin.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Krijgen mensen die nog steeds zeuren om onbekende Nederlanders ook eens hun zin.
Is toch leuk zo onbekende Nederlanders.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Krijgen mensen die nog steeds zeuren om onbekende Nederlanders ook eens hun zin.
Ja, euh, nee, euh...quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is toch leuk zo onbekende Nederlanders.
We weten nu alleen nog maar Johan en Claes! Dus welicht, wellicht!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuk zo om bekend te maken wie er meedoen. Doet Leonie ten Braak ook mee?
Preciesquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, euh, nee, euh...
Het is wel een hoop bombarie zo om een groep nono's bekend te maken.
Een beetje een anti-climax, zeg maar...
Denk dat er behoorlijk wat Nederlanders die wel kunnen lezen óf het snel genoeg ontcijferd hebben met behulp van internetquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:47 schreef TLC het volgende:
China is wel leuk voor WIDM, kun je zomaar in Chinese tekens hints in beeld krijgen die toch verder niemand kan lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |