Alsof dat zoveel uit maakt, de meeste ken je toch niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Noujaaa het molboekje komt wel volgende week donderdag, beetje lullig als de deelnemers daar niet instaanAnders had ik dat stiekem best tof gevonden hoor, beginnen zonder te weten wie er meedoen
Belgie vorig jaar begon zonder dat er een mol wasquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Noujaaa het molboekje komt wel volgende week donderdag, beetje lullig als de deelnemers daar niet instaanAnders had ik dat stiekem best tof gevonden hoor, beginnen zonder te weten wie er meedoen
Dat hebben we in Nederland ook een keer gehad.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgie vorig jaar begon zonder dat er een mol was
Dat was ook vet!
En dat was ook gelijk één van de slechtste seizoenen ooitquote:Op woensdag 20 november 2019 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat hebben we in Nederland ook een keer gehad.
Dennis Storm vond ik wel episch dat seizoen. Sebastiaan en Rick waren ook wel nice.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:18 schreef FYazz het volgende:
[..]
En dat was ook gelijk één van de slechtste seizoenen ooit
Mee eens hoor. Vond de kandidaten ook wel leuk, maar ik vond de hele opzet en de mol gewoon slecht. Het was een mislukt experiment.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dennis Storm vond ik wel episch dat seizoen. Sebastiaan en Rick waren ook wel nice.
Maar hee. Wie ben ik.
Finale was wel een anti climax idd.
twitter:WieIsDeMol twitterde op maandag 25-11-2019 om 17:00:5210... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1... #widm #widm20 https://t.co/PGhsUSZwbt reageer retweet
Namen?quote:Op maandag 25 november 2019 17:23 schreef jcdragon het volgende:
Wat zou er in die 10 kistjes zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2019 17:56 schreef Meke het volgende:
Rick postte gisteren ook een selfie met Rik met als bijschrift 'het wordt een drukke molweek'![]()
Witruimte, witte ruimte? Ze worden bekend gemaakt in een witte ruimte? Of de locatie is een witte ruimte? Sneeuw? Noordpool? IJsland??!!?!?!:quote:Op maandag 25 november 2019 18:06 schreef Pino112 het volgende:
Waarom allebei die ene hashtag met spatie?
#hint
Jorinde Mol.quote:
Het Molboekje is vanaf donderdag verkrijgbaar, dus hopelijk dat in de komende paar dagen alle namen bekend worden gemaakt.quote:Op maandag 25 november 2019 19:04 schreef jcdragon het volgende:
Misschien wordt er elke dag 1 kandidaat bekend gemaakt!
Ja dacht dat die doosjes misschien morgen bij allerlei radio/tvprogramma's 'terechtkomen' en dat die dan steeds een doosje open mogen maken? Bijv eentje bij Boulevard, eentje bij Shownieuws, eentje bij DWDD, bij Beau, bij Pauw.. Weet ik veel wat voor liveprogramma's er nog meer zijnquote:Op maandag 25 november 2019 19:04 schreef jcdragon het volgende:
Misschien wordt er elke dag 1 kandidaat bekend gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |