abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 februari 2019 @ 23:09:17 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185310099


Wie is de Mol? is een avontuurlijk spelprogramma waarin een team van bekende Nederlanders opdrachten uitvoert en jaagt op een mol in zijn midden.
In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Eén van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de Mol. De Mol zal proberen het geld in de pot zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken. De Mol wordt van tevoren geïnformeerd over iedere opdracht. Aan het eind van elke aflevering moeten de kandidaten 20 vragen over de Mol beantwoorden (met uitzondering van finale waarin er 40 vragen beantwoord worden). Degene die dan de minste goede antwoorden over de Mol gegeven heeft, valt af. De kandidaat die als laatste overblijft, wint het geld in de pot. Pas in de laatste aflevering zal de Mol bekend gemaakt worden.

Wie is de Mol? wordt sinds 1999 geproduceerd door Idtv en uitgezonden door AVROTROS.
WIDM houdt al jaren duizenden Nederlanders aan de buis gekluisterd, waaronder een fanatiek stel FOK!kers die ieder jaar weer samen speuren naar de Mol. Zo ook weer dit jaar!



Het 19e seizoen van WIDM is opgenomen in Colombia en wordt voor het eerst gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is van 5 januari t/m 9 maart elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt Moltalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Gepresenteerd door Margriet & Chris.

FOK!topics van WIDM 2019
MOL / De kandidaten op een rijtje
Topicreeks: [WIDM] Algemeen
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? Prono
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [WIDM] Livetopics
Topicreeks: [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol

MOL / Doe mee en WIN verschillende JustGames WIDM-bordspellen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 11-03-2019 13:52:06 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:14:23 #2
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_185310260
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef Moira. het volgende:
Die livebullshit snoept altijd van het aantal molacties dat ze uit kunnen zenden. Toen ze het nog gewoon een week van tevoren privé aan een tafel deden lieten ze veel meer zien omdat er gewoon de tijd was om ook te editten in de gesprekken.
Ik snap niet dat ze al die onzinnige rand-dingen belangrijker vinden dan hun fans een goede en volledige afsluiter meegeven, wat ze altijd hebben gedaan tot een paar jaar terug. Die 10e aflevering is waar het uiteindelijk allemaal om draait, de ontknoping en het oplichten van de sluier, die zet de uiteindelijke toon van het seizoen.

Vind dat echt jammer hoor.

Als ze het geld van eventuele kaartverkoop e.d. nodig hebben prima. Maar zend erna dan nog een soort bonus-aflevering uit, waar in gegaan wordt op dingen waar verder geen tijd voor was. Er zijn 30 opdrachten in een seizoen ofzo. Dus ook minstens 30 molacties (of ook bij gebrek aan molacties iig uitzendmateriaal van de mol die vanuit mol-perspectief die opdracht bekijkt).
We willen juist weten wat we al die weken ervoor hebben gemist, laat dat dan ook zien en/of neem er de tijd voor om erover te vertellen. En welke kandidaat al hoe lang op de goede mol zat bijv. Hoe dichtbij de testscores soms zaten. Of behind-the-scenes stukjes tussen de kandidaten die in het licht van de ontknoping extra grappig zijn ofzo.

Ze hebben nooit álles kunnen laten zien, maar voor dat hele livegebeuren waren de ontknopingen toch een stuk uitgebreider en bevredigender. Als dat stomme livegebeuren écht nodig is is het toch niet te veel gevraagd om op z'n minst extra content op de website te zetten ofzo?

}:|
Heeft er wel eens iemand contact opgenomen met de redactie hierover? Dat de fans deze ontknoping niet bevredigend vinden?
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:14:55 #3
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185310281
Poll: Wie is de Mol na afl.8 ?
Merel
Niels
Sarah
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:18:48 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_185310396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Heeft er wel eens iemand contact opgenomen met de redactie hierover? Dat de fans deze ontknoping niet bevredigend vinden?
Vast wel, maar die zullen hun schouders daarvoor ophalen. Miljoenen mensen kijken toch wel. En elk jaar wordt het drukker bij Vondel CS. Dus voorlopig zullen ze er mee door blijven gaan helaas.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_185310882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Heeft er wel eens iemand contact opgenomen met de redactie hierover? Dat de fans deze ontknoping niet bevredigend vinden?
Grapjas.
Dit werkt voor hun juist beter. Trekt veel meer fans. Meer geld.
Trekt breder publiek aan.
Modernere aanpak.

De oude garde en de molloten vinden het niets/niet veel. Maar ja.
Je kunt niet blijven hangen in zwart grijs tv.
Moet met de tijd mee.
pi_185311036
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:15 schreef Moira. het volgende:
Die livebullshit snoept altijd van het aantal molacties dat ze uit kunnen zenden. Toen ze het nog gewoon een week van tevoren privé aan een tafel deden lieten ze veel meer zien omdat er gewoon de tijd was om ook te editten in de gesprekken.
Ik snap niet dat ze al die onzinnige rand-dingen belangrijker vinden dan hun fans een goede en volledige afsluiter meegeven, wat ze altijd hebben gedaan tot een paar jaar terug. Die 10e aflevering is waar het uiteindelijk allemaal om draait, de ontknoping en het oplichten van de sluier, die zet de uiteindelijke toon van het seizoen.

Vind dat echt jammer hoor.

Als ze het geld van eventuele kaartverkoop e.d. nodig hebben prima. Maar zend erna dan nog een soort bonus-aflevering uit, waar in gegaan wordt op dingen waar verder geen tijd voor was. Er zijn 30 opdrachten in een seizoen ofzo. Dus ook minstens 30 molacties (of ook bij gebrek aan molacties iig uitzendmateriaal van de mol die vanuit mol-perspectief die opdracht bekijkt).
We willen juist weten wat we al die weken ervoor hebben gemist, laat dat dan ook zien en/of neem er de tijd voor om erover te vertellen. En welke kandidaat al hoe lang op de goede mol zat bijv. Hoe dichtbij de testscores soms zaten. Of behind-the-scenes stukjes tussen de kandidaten die in het licht van de ontknoping extra grappig zijn ofzo.

Ze hebben nooit álles kunnen laten zien, maar voor dat hele livegebeuren waren de ontknopingen toch een stuk uitgebreider en bevredigender. Als dat stomme livegebeuren écht nodig is is het toch niet te veel gevraagd om op z'n minst extra content op de website te zetten ofzo?

}:|
Amen _O_

Ik wil inderdaad gewoon zien wat er allemaal is gebeurd. Molacties, precieze testuitslagen, verborgen hints, ander exclusief (beeld)materiaal etc. Het interesseert me geen reet wie nobody A, nobody B en nobody C verdenken.

Vorig jaar was het echt erg, toen de finalisten buiten stonden en Jan zich live bekend moest maken. Constant werd Art z'n speech onderbroken door dat geschreeuw van al die debielen. Het duurt ook gewoon veel te lang op die manier en Art zei op een gegeven moment ook gewoon geïrriteerd dat ze eens stil moesten zijn. Gadverdamme. Ik zou daar niet eens willen staan.
  donderdag 28 februari 2019 @ 23:52:56 #7
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_185311356
Valt me overigens op bij de test van afgelopen aflevering dat in elk geval niet beide dames op Niels zitten.

Dus als Niels de mol is dan krijgen we dus een verliezer die op de verkeerde mol zit. Waarschijnlijk zitten beide finalisten alleen goed wanneer Merel de mol blijkt te zijn :D

Dat komt sowieso vaak voor de laatste jaren.

Verder lijkt Niels wel zeer onwaarschijnlijk als winnaar, aangezien hij als kandidaat zijnde met een behoorlijke achterstand begint met de laatste test (zal waarschijnlijk niet eens de Marjan van de Adrienne kunnen onderscheiden).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 1 maart 2019 @ 00:04:21 #8
2651 svann
night-hawk
pi_185311587
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:32 schreef bianconeri het volgende:
Grapjas.
Dit werkt voor hun juist beter. Trekt veel meer fans. Meer geld.
Trekt breder publiek aan.
Modernere aanpak.

De oude garde en de molloten vinden het niets/niet veel. Maar ja.
Je kunt niet blijven hangen in zwart grijs tv.
Moet met de tijd mee.
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
Zo'n happening is prima, maar ook graag veel beelden van molacties (desnoods in Moltalk).
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_185314633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef egoblokje het volgende:

[..]

Amen _O_

Ik wil inderdaad gewoon zien wat er allemaal is gebeurd. Molacties, precieze testuitslagen, verborgen hints, ander exclusief (beeld)materiaal etc. Het interesseert me geen reet wie nobody A, nobody B en nobody C verdenken.

Vorig jaar was het echt erg, toen de finalisten buiten stonden en Jan zich live bekend moest maken. Constant werd Art z'n speech onderbroken door dat geschreeuw van al die debielen. Het duurt ook gewoon veel te lang op die manier en Art zei op een gegeven moment ook gewoon geïrriteerd dat ze eens stil moesten zijn. Gadverdamme. Ik zou daar niet eens willen staan.
Dit inderdaad, inclusief de quote ^O^
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:09:45 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_185322244
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Heeft er wel eens iemand contact opgenomen met de redactie hierover? Dat de fans deze ontknoping niet bevredigend vinden?
Ik heb weleens een idtv/avro panelgesprek gehad met andere fans. En toen gaven we ook aan dat de focus verschuift naar vooral mooie tussenshots per aflevering. En dat de ontknoping/molfandag massaler is, zonder dat je nu echt veel molacties ziet.

Maarja wat anderen zeggen. Livefinales met een bomvol vondelpark, inclusief vipvak _O- waarbij de kandidaten nu als sterren onthaald worden is wat meer mensen trekt. Of zoals Rick de regisseur en Anton als hoofdredacteur zeiden: we maken het programma voor de doorsnee kijker, niet de molfans.

De doorsnee kijker wil kennelijk dit circus. Ik als kijker van het eerste uur wil 10 kandidaten aan 1 tafel, vantevoren opgenomen. Om zo veel molacties te kunnen tonen. En hints knal je maar online.
mag het weten
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:24:27 #12
2651 svann
night-hawk
pi_185322526
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
De doorsnee kijker wil kennelijk dit circus. Ik als kijker van het eerste uur wil 10 kandidaten aan 1 tafel, vantevoren opgenomen. Om zo veel molacties te kunnen tonen. En hints knal je maar online.
Dan kunnen ze toch ook triomferend naar buiten komen, waarna de molacties weer binnen besproken worden?
Of in een nabespreking in moltalk-setting (met alleen Margriet :P).
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 2 maart 2019 @ 09:40:29 #13
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_185336674
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:24 schreef svann het volgende:

[..]

Dan kunnen ze toch ook triomferend naar buiten komen, waarna de molacties weer binnen besproken worden?
Of in een nabespreking in moltalk-setting (met alleen Margriet :P).
Als je dan toch zoiets wil, doe het dan met wie dan ook, maar alsjeblieft niet met haar :r

Liefst arjen 14.gif
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_185338633
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Of zoals Rick de regisseur en Anton als hoofdredacteur zeiden: we maken het programma voor de doorsnee kijker, niet de molfans.
Zonde.
Somebody that I used to know
pi_185342950
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:11 schreef Joosie200 het volgende:

Of zoals Rick de regisseur en Anton als hoofdredacteur zeiden: we maken het programma voor de doorsnee kijker, niet de molfans.

De doorsnee kijker wil kennelijk dit circus. Ik als kijker van het eerste uur wil 10 kandidaten aan 1 tafel, vantevoren opgenomen. Om zo veel molacties te kunnen tonen. En hints knal je maar online.
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 11:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zonde.
Niet zonde.
En logisch vanuit hun standpunt bezien. Je wilt dat het programma veel bekeken wordt en groot is en blijft. Verdienen ze meer mee, kunnen ze met dit door blijven gaan en iedereen mee tevreden maken. Zowel de molloten als de doorsneefan.

Je ziet het ook in standaard films, het moet allemaal grootser om de mensen te boeien.
Mensen gaan niet meer naar de bioscoop voor een simpele film waar niet de meest belachelijke acties in gebeuren.

Een programma maken voor alleen de die-hard fans zou er op uitlopen dat WIDM eerder verdwijnt dan populair blijft.

Wel mee eens dat het niet ten koste moet gaan van molacties en dat soort inhoudelijke dingen.
Onthoudt dit niet van ons, zet het op de website. Het is toch allemaal opgenomen.
pi_185343171
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]


[..]

Niet zonde.
En logisch vanuit hun standpunt bezien. Je wilt dat het programma veel bekeken wordt en groot is en blijft. Verdienen ze meer mee, kunnen ze met dit door blijven gaan en iedereen mee tevreden maken. Zowel de molloten als de doorsneefan.

Dat is een keuze. Je kan ook gaan voor kwaliteit, een inhoudelijk goed en degelijk programma, en de kijkcijfers niet leidend laten zijn. En ik vind het zonde dat ze die keuze maken.
Somebody that I used to know
pi_185349053
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat is een keuze. Je kan ook gaan voor kwaliteit, een inhoudelijk goed en degelijk programma, en de kijkcijfers niet leidend laten zijn. En ik vind het zonde dat ze die keuze maken.
Het gaat alleen om de live show.
Niet om het programma zelf.
Dus echt aan kwaliteit inboeken doen ze niet.

Kijkcijfers gaat het om, ik neem aan dat je dat ook wel snapt.
Straks hebben we geen WIDM meer omdat bijna niemand kijkt.
Dan maar liever dit soort doorsnee kijkers evenementen en nog wel een geweldig programma.
Ben het er zeker mee eens hoor verder dat er meer molacties bv in mogen.
Maar ik snap de afweging wel van een tv maker.
pi_185349292
Ik snap dat tijden veranderen maar aangezien er al zo veel tijd en geld in dit programma gaat zitten kunnen ze best allebei doen: een grote liveshow voor de kijkcijfers en een bijv. 30 minuten beeldmateriaal waarin alles uitgelegd wordt online. Of een gesprek van 10 minuten per kandidaat waarin iedereen terugblikt etc.
  PR en moderator zondag 3 maart 2019 @ 11:21:37 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185359087
Godsendo1 twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 20:39:54 Dacht dat de live finale van #widm vanavond was 🤦🏾♂ daar sta je dan #moltalk https://t.co/Q3mQ5QkACR reageer retweet
Omg :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_185359153
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:21 schreef Moira. het volgende:
Godsendo1 twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 20:39:54 Dacht dat de live finale van #widm vanavond was 🤦🏾♂ daar sta je dan #moltalk https://t.co/Q3mQ5QkACR reageer retweet
Omg :')
:o :o
  maandag 4 maart 2019 @ 12:39:58 #21
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_185381559
Merel is vanaf aflevering 1 mijn Mol (af en toe getwijfeld tussen haar en Niels gedurende het seizoen).
In de eerste aflevering met die brug gooide ze een krat terug terwijl die er eigenlijk al was.
Dat Evi dit zonder tegensputteren liet gebeuren is me een raadsel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_185382943
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:39 schreef nils7 het volgende:
Merel is vanaf aflevering 1 mijn Mol (af en toe getwijfeld tussen haar en Niels gedurende het seizoen).
In de eerste aflevering met die brug gooide ze een krat terug terwijl die er eigenlijk al was.
Dat Evi dit zonder tegensputteren liet gebeuren is me een raadsel.
Ik begon te twijfelen aan mezelf en heb voor de zekerheid de opdracht even teruggekeken. Maar de kist lag nog in het water hoor, dus 'terwijl die er eigenlijk al was' klopt totaal niet. Toch was het wel een molactie van Merel, want zij maakte de knoop los, waardoor er uiteindelijk niks anders op zat dan het touw los te laten en de kist weg te laten drijven.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 4 maart 2019 @ 13:43:13 #23
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_185382953
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:39 schreef nils7 het volgende:
Merel is vanaf aflevering 1 mijn Mol (af en toe getwijfeld tussen haar en Niels gedurende het seizoen).
In de eerste aflevering met die brug gooide ze een krat terug terwijl die er eigenlijk al was.
Dat Evi dit zonder tegensputteren liet gebeuren is me een raadsel.
Uhhmmm.....het was in die opdracht juist van belang (voor de mol) dat er veel kisten (=vrijstellingen) naar boven kwamen.

Ondanks dat ze het meeste geld heeft binnengebracht (en het meeste verdacht is bij de kandidaten) zou Merel wel een hele leuke mol zijn (en de knapste samen met kennis is macht). Maar ik denk toch niet dat ik het er op zal gaan wagen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 5 maart 2019 @ 09:35:27 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_185399546
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]

Ik begon te twijfelen aan mezelf en heb voor de zekerheid de opdracht even teruggekeken. Maar de kist lag nog in het water hoor, dus 'terwijl die er eigenlijk al was' klopt totaal niet. Toch was het wel een molactie van Merel, want zij maakte de knoop los, waardoor er uiteindelijk niks anders op zat dan het touw los te laten en de kist weg te laten drijven.
Sorry dat bedoelde ik, in mijn herinnering was die kist er bijna.
Maar ze laat hem wel expres gaan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 7 maart 2019 @ 22:46:46 #25
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185466591
Poll: Wie is de Mol na afl. 9
Merel
Niels
Sarah
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
pi_185477032
Volgend jaar wordt het weer gepresenteerd door Rick van der Westerlaken.

Als je dacht dat Art een saaie presentator was, Rick heeft hem met stip overtroffen. Wat een zoutloze en saaie vent is het zeg.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 14:20:25 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185477197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:12 schreef GereDathan het volgende:
Volgend jaar wordt het weer gepresenteerd door Rick van der Westerlaken.

Als je dacht dat Art een saaie presentator was, Rick heeft hem met stip overtroffen. Wat een zoutloze en saaie vent is het zeg.
Nou. Ik had echt goede hoop van hem, want ik vond het echt een leuke kandidaat in wie is de Mol en best een beetje eyecandy, maar vond hem als presentator erg tegenvallen ;(.
KuikenGuppy
pi_185477498
Ik vond Rik het prima doen. Vergeet niet dat hij pas laat bij de voorbereidingen werd betrokken, niet wist wie de Mol was, Art de hemel werd ingeprezen, Rik meer ervaring met nieuws en actualiteiten heeft etc. Ga er maar aanstaan om een van de populairste programma's over te nemen. Er zal best wat druk en zenuwen meegespeeld hebben waardoor hij zijn stijl nog moet vinden. En hij nu meer een combinatie is van een Art die het nieuws leest. Wat dat betreft moet hij maar eens naar Karel en Pieter Jan gaan kijken, beide hebben ook meer een serieuze journalistieke achtergrond. Volgend jaar is hij van begin tot eind bij de productie betrokken, dan pas kun je het echt beoordelen. En of Art zo geweldig is, zijn spelletjesprogramma vind ik mwah en of hij in de zomer als talkshowhost uit de verf gaat komen... Art gaat nog spijt krijgen van zijn stap naar RTL.
pi_185477589
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]

Nou. Ik had echt goede hoop van hem, want ik vond het echt een leuke kandidaat in wie is de Mol en best een beetje eyecandy, maar vond hem als presentator erg tegenvallen ;(.
Verschrikkelijk, als kandidaat was hij wel ok. Maar vond hem laatst bij Peking Express ook al zo verschrikkelijk saai.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:35 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vond Rik het prima doen. Vergeet niet dat hij pas laat bij de voorbereidingen werd betrokken, niet wist wie de Mol was, Art de hemel werd ingeprezen, Rik meer ervaring met nieuws en actualiteiten heeft etc. Ga er maar aanstaan om een van de populairste programma's over te nemen. Er zal best wat druk en zenuwen meegespeeld hebben waardoor hij zijn stijl nog moet vinden. En hij nu meer een combinatie is van een Art die het nieuws leest. Wat dat betreft moet hij maar eens naar Karel en Pieter Jan gaan kijken, beide hebben ook meer een serieuze journalistieke achtergrond. Volgend jaar is hij van begin tot eind bij de productie betrokken, dan pas kun je het echt beoordelen. En of Art zo geweldig is, zijn spelletjesprogramma vind ik mwah en of hij in de zomer als talkshowhost uit de verf gaat komen... Art gaat nog spijt krijgen van zijn stap naar RTL.
Mij zal je Art niet op zien hemelen. Ik vind Art geen fluit aan, alleen in Mag ik u Kussen was het nog enigzins te doen.
  Moderator vrijdag 8 maart 2019 @ 15:03:59 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_185478085
Art is inderdaad een ontzettende nietszeggende presentator, en nep. Rik komt een stuk natuurlijker over.
pi_185478226
Ik las dat er mensen zijn die graag een seizoen willen met oud-mollen, maar dat kan helemaal niet helaas. Dan zouden ze continu op elkaar letten en ze weten natuurlijk exact wanneer een kandidaat even apart wordt genomen etc. Dat gaat helaas nooit gebeuren, op zich logisch.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 15:16:44 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185478273
quote:
Ja precies

Vooral de voorkennis die de kandidaten tijdens hun eerste seizoen hebben opgedaan zou de kandidaten volgens Rick in de weg zitten.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 16:14:51 #34
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_185479265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:12 schreef GereDathan het volgende:
Volgend jaar wordt het weer gepresenteerd door Rick van der Westerlaken.

Als je dacht dat Art een saaie presentator was, Rick heeft hem met stip overtroffen. Wat een zoutloze en saaie vent is het zeg.
Saai?? Rik is een toffe man. Hij doet het best goed. Niks om aan te merken.
pi_185479521
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]

Saai?? Rik is een toffe man. Hij doet het best goed. Niks om aan te merken.
Hij zal privé vast tof zijn. Als presentator vind ik hem saai en voorspelbaar.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 00:59:09 #36
2651 svann
night-hawk
pi_185488930
Vanavond waren er negen mollen te gast bij Ivo Niehe.
Voor molloten het terugkijken waard.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 maart 2019 @ 09:16:12 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185491433
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]

Saai?? Rik is een toffe man. Hij doet het best goed. Niks om aan te merken.
Ik ben ook wat verbaasd dat er zoveel negatieve reacties over hem zijn, schijnbaar :o

Toch altijd apart als je een heel seizoen eigenlijk alleen over WIDM praat met je eigen kringetje (in mijn geval alleen mijn zus met wie ik altijd* kijk :+ ) en je dan ineens hier komt lezen en echt totaal andere dingen ziet. Ik vind Rik dikke prima en Art vond ik ook hartstikke leuk en vriendelijk, wat ik veel leuker vind dan een uiterst afstandelijke presentator. Nu eens kijken of iedereen hier ineens op een totaal andere Mol zit dan waar ik al vanaf aflevering één op zit (Merel) :P

*behalve vanavond want ze had in haar onoplettendheid wat anders gepland -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185491459
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:59 schreef svann het volgende:
Vanavond waren er negen mollen te gast bij Ivo Niehe.
Voor molloten het terugkijken waard.
Ja was mooie uitzending! *Frederique* :'(
  Moderator zaterdag 9 maart 2019 @ 11:59:14 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185493508
Als Niels de mol is, wint hij dan de pot? Of wint dan degene die de meeste vragen goed heeft gemaakt?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_185493669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 11:59 schreef MaJo het volgende:
Als Niels de mol is, wint hij dan de pot? Of wint dan degene die de meeste vragen goed heeft gemaakt?
Degene die uiteindelijk de meeste vragen goed heeft gemaakt :P

Al zou het wel grappig zijn als de regel zou bestaan dat de mol de pot wint als niemand hem door heeft gehad. Wint ie de pot die hij zelf laag heeft gehouden w/
pi_185493688
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:07 schreef egoblokje het volgende:
[..]

Degene die uiteindelijk de meeste vragen goed heeft gemaakt :P

Al zou het wel grappig zijn als de regel zou bestaan dat de mol de pot wint als niemand hem door heeft gehad. Wint ie de pot die hij zelf laag heeft gehouden w/
Ha ha ja inderdaad :D
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:09:45 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_185493695
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:


Ja was mooie uitzending! *Frederique* :'(
Was een goede uitzending Tv Show.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:10:28 #43
403253 Meke
after all this time? always.
pi_185493711
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 00:59 schreef svann het volgende:
Vanavond waren er negen mollen te gast bij Ivo Niehe.
Voor molloten het terugkijken waard.
Ja vond het leuk :Y Vond er niet heel veel verrassende dingen in zitten, volgens mij..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 maart 2019 @ 12:16:00 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185493807
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 11:59 schreef MaJo het volgende:
Als Niels de mol is, wint hij dan de pot? Of wint dan degene die de meeste vragen goed heeft gemaakt?
Hoezo zou de mol de pot winnen? :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185493945
Dat hadden wij ooit bij een widm-spel op de Scouting. Degene met de meeste vragen goed had de verkeerde mol :P
't Echte en 't ware!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 maart 2019 @ 12:26:15 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185493976
Nou ja, het doel van het spel is uiteindelijk natuurlijk niet eens zo zeer 'de mol ontmaskeren', maar 'het hoogste aantal goede antwoorden geven' :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:54:57 #47
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_185494447
Heb de afleveringen nog eens bekeken en ik kom alleen maar tot de conclusie dat Niels niet de mol is (wat me niet echt helpt).

Overigens is het wel briljant van 1 van de dames om af en toe hetzelfde te dragen als haar mol (simpel antwoord op een mogelijke testvraag). Besef ik me nu pas net.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 9 maart 2019 @ 15:40:11 #48
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185497079
Poll: Wie is de Mol na afl. 9
Merel
Niels
Sarah
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 9 maart 2019 @ 15:42:03 #49
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185497116
Het is echt een verrassing als Niels de Mol blijkt te zijn. :P
Isn't it ironic, don't you think
pi_185497153
Ik hoop Sarah *O*
Al verwacht ik Merel ;)
Zodra Niels naar voren stapt though :o
mag het weten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')