quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
Het volgen van @:alaphilippe__ en het weergeven van de Tweets van @:alaphilippe__ is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
@:el-stinho hoezo blok je mij direct lol
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
stijn heeft echt een hekel aan mij
Stijn blokt vrijwel iedereen van fok. Denk dat ie dat gescheiden wilt houdenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
Het volgen van @:alaphilippe__ en het weergeven van de Tweets van @:alaphilippe__ is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
@:el-stinho hoezo blok je mij direct lol
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een tweet van Stijn is geretweet door Pieter Blacked.
twitter:JurjenU twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:05:11@alaphilippe__ @PieterZwartNL @sam_planting @VI_nl Ik blijf erbij dat ze die gek levenslang hadden moeten schorsen. 3x iemand bijten en gisteren weer krabben, en Blind die dat bij @ZS_Voetbal gewoon afdoet als hoort erbij je moet je verweren. Prima voetballer maar die fratsen horen niet thuis op veld. reageer retweet
Dat had een tweet van mij kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:JurjenU twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:05:11@:alaphilippe__ @:PieterZwartNL @:sam_planting @:VI_nl Ik blijf erbij dat ze die gek levenslang hadden moeten schorsen. 3x iemand bijten en gisteren weer krabben, en Blind die dat bij @:ZS_Voetbal gewoon afdoet als hoort erbij je moet je verweren. Prima voetballer maar die fratsen horen niet thuis op veld. reageer retweet
Jurjen slaat mensen graag met hun jeugdzondes om de oren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:JurjenU twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:05:11@:alaphilippe__ @:PieterZwartNL @:sam_planting @:VI_nl Ik blijf erbij dat ze die gek levenslang hadden moeten schorsen. 3x iemand bijten en gisteren weer krabben, en Blind die dat bij @:ZS_Voetbal gewoon afdoet als hoort erbij je moet je verweren. Prima voetballer maar die fratsen horen niet thuis op veld. reageer retweet
Wel als je uitlogt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:50 schreef JanCees het volgende:
wel jammer dat ik de tweets van stijn nu niet kan zien
Dat zijn meestal discussies van verspilde energie. Net als klagen over de VAR of de KNVB. Ik negeer derhalve termen als VAR in mijn Twitterfeed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jurjen slaat mensen graag met hun jeugdzondes om de oren.
lekker manquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe zelfs wat danspasjes is toch niemand hier
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM Walg jij ook altijd van die veel te dikke mensen die dan gaan cardioën en dan uit pure luiheid zo'n apparaat kiezen waarbij ze kunnen zitten? Dus of fietsen (zittend) of zo'n apparaat waarbij je met je armen draait aan van die hendels? Zeker als ze dan nog een shirt aan hebben met 'No excuses' en na 17 minuten alweer richting de kleedkamer vertrekken
Stijn wordt binnenkort wel gevraagd voor de VI-redactiequote:Op donderdag 28 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een tweet van Stijn is geretweet door Pieter Blacked.
Ik zie stijn ook wel met youri mulder en Pierre van hooijdonk een praatshow doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wordt binnenkort wel gevraagd voor de VI-redactie
Ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie stijn ook wel met youri mulder en Pierre van hooijdonk een praatshow doen
ik begrijp sowieso niet dat als je na 3 maanden geen progressie ziet je ermee doorgaat, aan de andere kant als ze helemaal niets doen is het nog slechterquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM Walg jij ook altijd van die veel te dikke mensen die dan gaan cardioën en dan uit pure luiheid zo'n apparaat kiezen waarbij ze kunnen zitten? Dus of fietsen (zittend) of zo'n apparaat waarbij je met je armen draait aan van die hendels? Zeker als ze dan nog een shirt aan hebben met 'No excuses' en na 17 minuten alweer richting de kleedkamer vertrekken
fc afkickenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie stijn ook wel met youri mulder en Pierre van hooijdonk een praatshow doen
Dat is misschien nog wel het gevaarlijkste excuus die dat soort mensen gebruiken ; Tja, ik vreet 40/45 frikandellen per dag, maar ja ik sport wel een half uurtje per week. Als ik dat niet doe ben ik nog slechter afquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp sowieso niet dat als je na 3 maanden geen progressie ziet je ermee doorgaat, aan de andere kant als ze helemaal niets doen is het nog slechter
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Dan ergert hij zich dood.
helaas is er helemaal geen leuke voetbal praatshow meer, kwantiteit genoeg maar kwaliteit 0quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of Stijn een beetje ad-rem is en of hij zijn tirades zomaar direct eruit kan gooien zoals hij het wel kan opschrijven.quote:
Waarop baseer je dit? Er zijn honderden Stijns.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wordt binnenkort wel gevraagd voor de VI-redactie
zulke leden hebben de sportscholen het liefstquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het gevaarlijkste excuus die dat soort mensen gebruiken ; Tja, ik vreet 40/45 frikandellen per dag, maar ja ik sport wel een half uurtje per week. Als ik dat niet doe ben ik nog slechter af
Like it makes a fucking difference.
Stijn wordt wel gevolgd op Twitter door een paar redacteuren van VIquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarop baseer je dit? Er zijn honderden Stijns.
Oh. Nicequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wordt wel gevolgd op Twitter door een paar redacteuren van VI
Over? De VAR?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed stukje van je in het Feyenoordtopic wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarop baseer je dit? Er zijn honderden Stijns.
Als hij zijn roots maar niet verloochent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als stijn doorbreekt kunnen wij misschien zn roadies worden
Doet is nu al door iedereen op twitter te blokkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij zijn roots maar niet verloochent.
isquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet is nu al door iedereen op twitter te blokken
dat vond ik allemaal wel meevallen, hij probeerde er wat van te maken, nu hebben we niet meer dan parkeerwachters niveauquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef O_o_ het volgende:
Als moderator vond ik Stinho een vooringenomen droplul, als user is 'ie prima te pruimen.
Ze hebben KlaasGod geliquideerd, dat zie ik een parkeerwachter niet snel doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik allemaal wel meevallen, hij probeerde er wat van te maken, nu hebben we niet meer dan parkeerwachters niveau
Eerder receptionisten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik allemaal wel meevallen, hij probeerde er wat van te maken, nu hebben we niet meer dan parkeerwachters niveau
Muah denk het niet hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie ze die wedstrijd nog wel naar de Arena verplaatsen
@GGMMquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
al 3 verhuisdozen en 4 vuilniszakken gevuld
ja dat ging ook zo goedquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk het niet hoor.
In 2014 konden Ajax-supporters toch ook naar De Kuip voor de bekerfinale.
Maar zie ze het niet snel verplaatsen.quote:
heb het ook liever in de kuip hoor, speelt Ajax wel "thuis" of is dat nog niet bepaald?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zie ze het niet snel verplaatsen.
Zal de andere finalist overigens ook niet willen aangezien het dan meer als een thuiswedstrijd voor Ajax voelt.
Op papier een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb het ook liever in de kuip hoor, speelt Ajax wel "thuis" of is dat nog niet bepaald?
mag van mij wel wat levendiger dan het huidigequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op papier een uitwedstrijd.
Dan zullen ze het nieuwe uittenue wel showen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
mag van mij wel wat levendiger dan het huidige
Hoe lang?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben KlaasGod geliquideerd, dat zie ik een parkeerwachter niet snel doen.
Als iedereen gewoon normaal doet is er niks aan de handquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zie ze het niet snel verplaatsen.
Zal de andere finalist overigens ook niet willen aangezien het dan meer als een thuiswedstrijd voor Ajax voelt.
Wiequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor altijd?
Net als die Sunri5e.
Tja het grootste gedeelte zal ook wel normaal doen, maar er hoeven er maar vijf niet normaal te doen en er ligt genoeg vuurwerk op het veld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon normaal doet is er niks aan de hand
Zo'n gozer met een hele vermoeiende act in het Ajaxtopic toen.quote:
Ik ga zo uitsmijter halenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Saind het volgende:
Wat hebben jullie geluncht
Moet nog iets gaan halen
Heb nog wat spätzle over van gisteren maar da's niet echt lunch hèquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo uitsmijter halen
geen van beidequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als jullie in een band zaten basgitaar of normale?
basquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als jullie in een band zaten basgitaar of normale?
Lead guitarquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor opties heb je nog meer?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die lijkt wel op mij sommige zondagmorgens
al klaar voor carnaval maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die lijkt wel op mij sommige zondagmorgens
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef Saind het volgende:
Ik moet volgende week al m'n bierglazen gaan verhuizen
Dat wordt echt een ramp
goed bezig maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net sos besteld.
Dus ben er klaar voor
Hoeveel procent denk je dat gaat sneuvelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel procent denk je dat gaat sneuvelen?Tijd voor bubblewrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel procent denk je dat gaat sneuvelen?Zal wel meevallen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het mes op tafelgodquote:
Ik denk niet dat iemand hier weet wat dat isquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Straks werken en het is ouwewievenbal
Adamesquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier weet wat dat is
wij hebben niet echt van die traditionele dingen hier manquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al is overal waar ik woon feest dus kan ook west friesland voorstellen hier
Ze doen hier ook nog schietvereniging met hele dorp jeecee. En biertjes drinken dan. En beste is koning voor een jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
wij hebben niet echt van die traditionele dingen hier man
ja genot tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze doen hier ook nog schietvereniging met hele dorp jeecee. En biertjes drinken dan. En beste is koning voor een jaar.
Dat ga ik ook proberen
Wel iedere week toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja genot toch
hier heb je alleen kermis
1x per jaar per dorp hequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel iedere week toch?
Dit zijn meer 1x per jaar dingen
Lol koningsschietenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze doen hier ook nog schietvereniging met hele dorp jeecee. En biertjes drinken dan. En beste is koning voor een jaar.
Dat ga ik ook proberen
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @VI_nl nemen als daar stukjes van @alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌 @PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@Rene51945738641 @alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Dat heb je in Polen ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe ken jij dat nu weer?
Is de vloer gelegd?
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @:VI_nl nemen als daar stukjes van @:alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌@:PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@:Rene51945738641 @:alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
wauwquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @:VI_nl nemen als daar stukjes van @:alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌@:PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@:Rene51945738641 @:alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Heb ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:04 schreef Saind het volgende:
Ja, ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:04 schreef Saind het volgende:
dat was toch de hele strekking van de tweetquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tweet dat ook even zo 5 abos bij elkaar
Dat staat er toch gekquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tweet dat ook even zo 5 abos bij elkaar
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zou persoonlijk pas een abonnement nemen op VI als ze Stijn hoofdredacteur maken @Pieter_Zwartquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu staat er nog 1 we moeten updates zodat stijn betere onderhandelingspositie heeft
Ik vind dat je stijn hier toch wel iets te kort mee doetquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk pas een abonnement nemen op VI als ze Stijn hoofdredacteur maken @:Pieter_Zwart
Ik zou persoonlijk nooit een abonnement nemen op de VI.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk pas een abonnement nemen op VI als ze Stijn hoofdredacteur maken @:Pieter_Zwart
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Danny zit al snel te typen "vraag hier alles wat je wilt weten aan een vi-redacteur"
Denk dat deze user niet meer mag terugkomenquote:Op woensdag 27 februari 2019 15:12 schreef Fokpop het volgende:
[info]Award voor de meest debiele post van het jaar gaat naar onderstaande[/info]
[..]
Hey Danny, ik hoop dat je kinderen kanker krijgen en sterven. Als je mijn posts toch al weghaalt terwijl ze normaal van toon zijn, waarom zou ik dan nog mijn best doen om in een normale toon tegen je te praten? Stop met je machtsmisbruik man domme idioot.
Nee dat idee had ik ook al.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Denk dat deze user niet meer mag terugkomen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Denk dat deze user niet meer mag terugkomen
Ik heb een fort gemaakt voor poes daarin slaapt ze nu hele tijd 🤗quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat idee had ik ook al.
Wat een zwakzinnig figuur.
En dan geen pics posten zeker? Of ja "In de APP!!".quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een fort gemaakt voor poes daarin slaapt ze nu hele tijd 🤗
Ziedend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan geen pics posten zeker? Of ja "In de APP!!".
Hou dit soort verhalen dan gewoon lekker voor je.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan geen pics posten zeker? Of ja "In de APP!!".
Hou dit soort verhalen dan gewoon lekker voor je.
Ieren zijn dan ook niet te vertrouwen, zie stevenmac26.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er komt iemand uit ierland en die zijn na 3 kwartier nog steeds niet door de douane dat is echt grondige check dan he
hier ligt nog zeker een zak paprika chipsquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had er ook zin in maar niet gekocht
Jij bent echt een lieve katteneigenaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnenin ligt dan een mandje en ik ga dit schilderij ophangen
[ afbeelding ]
Gekocht in japan
net m'n eerste kanzi appel op, ik had er nog nooit van gehoord maar is best lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier ligt nog zeker een zak paprika chips
Als ik ergens in een openbare gelegenheid iemand aanstalten zie maken om een appel te eten, dan ga ik altijd ergens anders zitten of staan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
net m'n eerste kanzi appel op, ik had er nog nooit van gehoord maar is best lekker
een ander zien eten vind ik sowieso nooit zo geweldigquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik ergens in een openbare gelegenheid iemand aanstalten zie maken om een appel te eten, dan ga ik altijd ergens anders zitten of staan.
die zijn best lekker jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
net m'n eerste kanzi appel op, ik had er nog nooit van gehoord maar is best lekker
Ik stoor me sowieso aan eters in het ov. Dan drink je maar een biertje voor de calorieënquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als ik ergens in een openbare gelegenheid iemand aanstalten zie maken om een appel te eten, dan ga ik altijd ergens anders zitten of staan.
Ik word gruwelijk agressief van mensen die appels eten. Vooral als ze het voor elkaar krijgen om bij de eerste hap al de helft van de appel naar binnen weten te werken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
een ander zien eten vind ik sowieso nooit zo geweldig
Zat laatst in de trein met 2 dikkige vrouwen van middelbare leeftijd die allebei een bak friet met van die hele smerige zoet ruikende fritessaus zaten te etenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stoor me sowieso aan eters in het ov. Dan drink je maar een biertje voor de calorieën
Goedequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik vind peren lekkerder.
(al is dat eigenlijk niet te vergelijken..)
dat is waar maar zit ook meer suiker inquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
niet gelezenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef O_o_ het volgende:
Kijk naar mijn vorige post, jungs. Even een 180 gescoord.
peren zijn lekkerder jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je hoefde er ook alleen maar naar te kijken.
Dit heb ik wel gelezen, net als de policy.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit mag niet meer van de policy
Ja, daar stond dat jij een zielige uitvreter bent met paardenstront aan je broek omdat je zo'n vuile boer bent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stond hier eerst iets anders?
Hallo @:GGMM.
ZO DE TERING ZEG!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, daar stond dat jij een zielige uitvreter bent met paardenstront aan je broek omdat je zo'n vuile boer bent.
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stond hier eerst iets anders?
Hallo @:GGMM.
Ja, dat is wat een discussieforum nodig hebt, manieren om kortzichtig en quasigrappig te reageren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:04 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoop dat @:danny binnenkort ook een Giphy addon maakt zodat we makkelijker met gifjes kunnen reageren.
Ik word nu al niet goed van al die klotegifjes. Een forum draait in principe primair om tekst (en bier en tieten, maar vooral tekst)quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:04 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoop dat @:danny binnenkort ook een Giphy addon maakt zodat we makkelijker met gifjes kunnen reageren.
Ik probeer zo "niet gelezen" te ontwijken Rene.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is wat een discussieforum nodig hebt, manieren om kortzichtig en quasigrappig te reageren.
Mogen tieten wel in gif?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik word nu al niet goed van al die klotegifjes. Een forum draait in principe primair om tekst (en bier en tieten, maar vooral tekst)
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik word nu al niet goed van al die klotegifjes.
zelfde regels als voor andere tieten.quote:
Okay bedankt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfde regels als voor andere tieten.
relevant binnen het topic (ook wat betreft de manier waarop ze worden weergegeven)
en topic relevant binnen het forum
fixed it for youquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gif waar die je van wist dat hij ging zou komen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, daar stond dat jij een zielige uitvreter bent met paardenstront aan je broek omdat je zo'n vuile boer bent.
gebbetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
bram krikkequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overmorgen weer wielrennen jongens
Omloop vh volk
Oh die gastquote:
Hi Long_Lance.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben door Maastricht gekomen en krijg nu allemaal MVV advertenties.
De man die 'HE-LE-MAAL klaar is' met FOK! maar wel gewoon nog in het Feyenoordtopic huist bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef JanPawelII het volgende:
Ik was net iets aan het googlen in het Nederlands en toen kwam ik gewoon op een topic van onze vriend @:kapiteintje
Moet hij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man die 'HE-LE-MAAL klaar is' met FOK! maar wel gewoon nog in het Feyenoordtopic huist bedoel je?
Ik ben de kalmheid zelvequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef JanPawelII het volgende:
Jullie moeten je niet zo druk maken.
Daarom zijn jullie allemaal geblockt door Stijn terwijl iemand die zich normaal gedraagt als ik zeer goed twittercontact heeft.
Drukke dag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:44 schreef JanPawelII het volgende:
Ik was dus aan het googlen of er een trein reed tussen Luxemburg en Nederland (zonder specifieke reden). En toen kwam ik dus op een topic van kapiteintje.
Wat leuk
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitterquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef JanPawelII het volgende:
Jullie moeten je niet zo druk maken.
Daarom zijn jullie allemaal geblockt door Stijn terwijl iemand die zich normaal gedraagt als ik zeer goed twittercontact heeft.
ik bequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitter
ik bequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
Nee.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef onlogisch het volgende:
@:JanCees zoekt nu naar poppenspeler.png
Oei, pijnlijk dit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Jij bent laat zeg, met deze reactie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuke oldschool conducteursquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef JanPawelII het volgende:
Die belgische treinen zijn wel armoedig
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.quote:
Je moet ook Frans spreken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.
In Belgie zal dat ook wel een levenslange ambtenarenbaan zijn.
Hoorde gisteren op de radio ook oproep dat ze personeel nodig hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.
In Belgie zal dat ook wel een levenslange ambtenarenbaan zijn.
Er was toen online een oefentoetsquote:
Ik dus nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was toen online een oefentoets
Die haalt iedereen die havo/vwo frans een beetje heeft gehaald (en dat ook nog weet)
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben de kalmheid zelve
Stinho is denk ik gefrustreerd dat hij niet meer kan bannen hier en blockt dus maar daar
ofzo
Duits is ook wel op iedere manier superieurquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
En ik had altijd het idee dat de lat lager werd gelegd dan bij Duits
Prima taal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Duits is ook wel op iedere manier superieur
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taalquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taal
Bij Duitsers is het juist hoe beter je Duits spreekt, hoe intoleranter ze wordenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taal
Dat valt nog tegen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.
Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren alleen in Keulen, Berlijn, Frankfurt en Munchen geweestquote:
gewoon geen taalquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
Totdat je van die oude mensen tegenkomst die nog in dialect praten. Al is dat meer het probleem in Oostenrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij Duitsers is het juist hoe beter je Duits spreekt, hoe intoleranter ze worden
Als je een beetje vlot meelult (drank helpt bij mij) beginnen ze je te corrigeren op naamvallen enzo
Hallo maat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Prima taal.
Spreek het alleen niet
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @VI_nl nemen als daar stukjes van @alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌 @PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@Rene51945738641 @alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Alsof het zo in elkaar zit. Op een forum 'moet' je posts van mensen lezen; op Twitter kan je zelf bepalen wat je leest. Mooi man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je toch nog een beetje macht hè
Leuk feitje: ik heb nog nooit in mijn leven getweetquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het zo in elkaar zit. Op een forum 'moet' je posts van mensen lezen; op Twitter kan je zelf bepalen wat je leest. Mooi man.
laatste keer in Parijs viel het me op dat er meer lokalen Engels sprakenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.
Je hebt wel meer dingen niet gedaan in je leven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb nog nooit in mijn leven getweet
Protesters in Algeria are setting pictures of President Bouteflika on fire. Protesters in Sudan have vowed not to stop until Bashir is removed. Egyptians are tweeting "we'll return to Tahrir". Meanwhile a rare call to protest in Saudi Arabia has been declared.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:56 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren alleen in Keulen, Berlijn, Frankfurt en Munchen geweest
Matchday napoquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Protesters in Algeria are setting pictures of President Bouteflika on fire. Protesters in Sudan have vowed not to stop until Bashir is removed. Egyptians are tweeting "we'll return to Tahrir". Meanwhile a rare call to protest in Saudi Arabia has been declared.
Echt geen saaie dag in noord-afrika.
Ik denk van wel. Leuk toch om naar het stadion te gaan? Beetje zuipen met de mannen. Niks mis mee.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Leuk toch om naar het stadion te gaan? Beetje zuipen met de mannen. Niks mis mee.
Prima. Ik vind het wel leuk om naar een stadion te gaan. En ik denk dat er weinig mensen tegen hun wil gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]ik mis het niet, dat zuipen doe ik wel ergens
TELL ME MORE!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hi Long_Lance.
Have you seen the tweet of GGMM about almighty @:El-Stinho?
zullen best wel wedstrijden of tijden bijzitten dat je minder zin hebt maar zo'n wedstrijd als vanavond hoort daar niet bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Ik vind het wel leuk om naar een stadion te gaan. En ik denk dat er weinig mensen tegen hun wil gaan.
Wat denk jij?
Ik installeer nu twitter weerquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.Vergeet je niet mijn Tweet en het antwoord van Pieter even te liken en te retweeten? Bij 100 retweets krijgt Stijn een baan.
Heb je like en retweet al gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Saind het volgende:
Heb zin in noedels maar heb alleen een zakje van die extreem pittige die mensen echt eten als challenge op youtube
Parodie op een politieke partijquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)pjXAnBYbWhfnFLdAvbrk
(lol)
niet echt, was lekker bezig met mijn scriptie en wilde dat vanavond ook nog doen maar dan geen tijd. Gaan het zien, zou leuk zijn als W2 wint, al hebben ze niks te zoeken in de finale. Gaan ze dan Europa in?quote:
Was er toen ook niet zon miep te laat bij een tweede kamer stemming die toen net werd aangenomen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Parodie op een politieke partij
https://www.ad.nl/nieuws/(...)n-kamerlid~a771a47f/quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was er toen ook niet zon miep te laat bij een tweede kamer stemming die toen net werd aangenomen?
Als ze finale halen volgens mij ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet echt, was lekker bezig met mijn scriptie en wilde dat vanavond ook nog doen maar dan geen tijd. Gaan het zien, zou leuk zijn als W2 wint, al hebben ze niks te zoeken in de finale. Gaan ze dan Europa in?
Nee die regel is jaren geleden al afgeschaft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze finale halen volgens mij ja.
Voor welke plaats is dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die regel is jaren geleden al afgeschaft.
Alleen winst telt, anders schuift het ticket door in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |