Okay bedankt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfde regels als voor andere tieten.
relevant binnen het topic (ook wat betreft de manier waarop ze worden weergegeven)
en topic relevant binnen het forum
fixed it for youquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gif waar die je van wist dat hij ging zou komen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, daar stond dat jij een zielige uitvreter bent met paardenstront aan je broek omdat je zo'n vuile boer bent.
gebbetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
bram krikkequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overmorgen weer wielrennen jongens
Omloop vh volk
Oh die gastquote:
Hi Long_Lance.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben door Maastricht gekomen en krijg nu allemaal MVV advertenties.
De man die 'HE-LE-MAAL klaar is' met FOK! maar wel gewoon nog in het Feyenoordtopic huist bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef JanPawelII het volgende:
Ik was net iets aan het googlen in het Nederlands en toen kwam ik gewoon op een topic van onze vriend @:kapiteintje
Moet hij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man die 'HE-LE-MAAL klaar is' met FOK! maar wel gewoon nog in het Feyenoordtopic huist bedoel je?
Ik ben de kalmheid zelvequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef JanPawelII het volgende:
Jullie moeten je niet zo druk maken.
Daarom zijn jullie allemaal geblockt door Stijn terwijl iemand die zich normaal gedraagt als ik zeer goed twittercontact heeft.
Drukke dag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:44 schreef JanPawelII het volgende:
Ik was dus aan het googlen of er een trein reed tussen Luxemburg en Nederland (zonder specifieke reden). En toen kwam ik dus op een topic van kapiteintje.
Wat leuk
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitterquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef JanPawelII het volgende:
Jullie moeten je niet zo druk maken.
Daarom zijn jullie allemaal geblockt door Stijn terwijl iemand die zich normaal gedraagt als ik zeer goed twittercontact heeft.
ik bequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitter
ik bequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
Nee.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef onlogisch het volgende:
@:JanCees zoekt nu naar poppenspeler.png
Oei, pijnlijk dit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Jij bent laat zeg, met deze reactie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Wel leuke oldschool conducteursquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:46 schreef JanPawelII het volgende:
Die belgische treinen zijn wel armoedig
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.quote:
Je moet ook Frans spreken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.
In Belgie zal dat ook wel een levenslange ambtenarenbaan zijn.
Hoorde gisteren op de radio ook oproep dat ze personeel nodig hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dacht misschien leuke baan voor Knut, aangezien ik laatst in Brussel zag dat ze zeer veel machinisten/conducteurs nodig hebben.
In Belgie zal dat ook wel een levenslange ambtenarenbaan zijn.
Er was toen online een oefentoetsquote:
Ik dus nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er was toen online een oefentoets
Die haalt iedereen die havo/vwo frans een beetje heeft gehaald (en dat ook nog weet)
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben de kalmheid zelve
Stinho is denk ik gefrustreerd dat hij niet meer kan bannen hier en blockt dus maar daar
ofzo
Duits is ook wel op iedere manier superieurquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
En ik had altijd het idee dat de lat lager werd gelegd dan bij Duits
Prima taal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Duits is ook wel op iedere manier superieur
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taalquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taal
Bij Duitsers is het juist hoe beter je Duits spreekt, hoe intoleranter ze wordenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen Duitsers hebben wel de bereidheid slecht Duits te willen verstaan maar de Fransen hebben dat niet met hun taal
Dat valt nog tegen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.
Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren alleen in Keulen, Berlijn, Frankfurt en Munchen geweestquote:
gewoon geen taalquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
Totdat je van die oude mensen tegenkomst die nog in dialect praten. Al is dat meer het probleem in Oostenrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij Duitsers is het juist hoe beter je Duits spreekt, hoe intoleranter ze worden
Als je een beetje vlot meelult (drank helpt bij mij) beginnen ze je te corrigeren op naamvallen enzo
Hallo maat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Prima taal.
Spreek het alleen niet
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @VI_nl nemen als daar stukjes van @alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌 @PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@Rene51945738641 @alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Alsof het zo in elkaar zit. Op een forum 'moet' je posts van mensen lezen; op Twitter kan je zelf bepalen wat je leest. Mooi man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je toch nog een beetje macht hè
Leuk feitje: ik heb nog nooit in mijn leven getweetquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof het zo in elkaar zit. Op een forum 'moet' je posts van mensen lezen; op Twitter kan je zelf bepalen wat je leest. Mooi man.
laatste keer in Parijs viel het me op dat er meer lokalen Engels sprakenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duiters spreken vaak nog wel redelijk wat Engels in de steden heb ik het idee.
Je hebt wel meer dingen niet gedaan in je leven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb nog nooit in mijn leven getweet
Protesters in Algeria are setting pictures of President Bouteflika on fire. Protesters in Sudan have vowed not to stop until Bashir is removed. Egyptians are tweeting "we'll return to Tahrir". Meanwhile a rare call to protest in Saudi Arabia has been declared.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:56 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren alleen in Keulen, Berlijn, Frankfurt en Munchen geweest
Matchday napoquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Protesters in Algeria are setting pictures of President Bouteflika on fire. Protesters in Sudan have vowed not to stop until Bashir is removed. Egyptians are tweeting "we'll return to Tahrir". Meanwhile a rare call to protest in Saudi Arabia has been declared.
Echt geen saaie dag in noord-afrika.
Ik denk van wel. Leuk toch om naar het stadion te gaan? Beetje zuipen met de mannen. Niks mis mee.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Leuk toch om naar het stadion te gaan? Beetje zuipen met de mannen. Niks mis mee.
Prima. Ik vind het wel leuk om naar een stadion te gaan. En ik denk dat er weinig mensen tegen hun wil gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]ik mis het niet, dat zuipen doe ik wel ergens
TELL ME MORE!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hi Long_Lance.
Have you seen the tweet of GGMM about almighty @:El-Stinho?
zullen best wel wedstrijden of tijden bijzitten dat je minder zin hebt maar zo'n wedstrijd als vanavond hoort daar niet bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Ik vind het wel leuk om naar een stadion te gaan. En ik denk dat er weinig mensen tegen hun wil gaan.
Wat denk jij?
Ik installeer nu twitter weerquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.Vergeet je niet mijn Tweet en het antwoord van Pieter even te liken en te retweeten? Bij 100 retweets krijgt Stijn een baan.
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @:VI_nl nemen als daar stukjes van @:alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌@:PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@:Rene51945738641 @:alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Heb je like en retweet al gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Saind het volgende:
Heb zin in noedels maar heb alleen een zakje van die extreem pittige die mensen echt eten als challenge op youtube
Parodie op een politieke partijquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)pjXAnBYbWhfnFLdAvbrk
(lol)
niet echt, was lekker bezig met mijn scriptie en wilde dat vanavond ook nog doen maar dan geen tijd. Gaan het zien, zou leuk zijn als W2 wint, al hebben ze niks te zoeken in de finale. Gaan ze dan Europa in?quote:
Was er toen ook niet zon miep te laat bij een tweede kamer stemming die toen net werd aangenomen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Parodie op een politieke partij
https://www.ad.nl/nieuws/(...)n-kamerlid~a771a47f/quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was er toen ook niet zon miep te laat bij een tweede kamer stemming die toen net werd aangenomen?
Als ze finale halen volgens mij ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet echt, was lekker bezig met mijn scriptie en wilde dat vanavond ook nog doen maar dan geen tijd. Gaan het zien, zou leuk zijn als W2 wint, al hebben ze niks te zoeken in de finale. Gaan ze dan Europa in?
Nee die regel is jaren geleden al afgeschaft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze finale halen volgens mij ja.
Voor welke plaats is dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die regel is jaren geleden al afgeschaft.
Alleen winst telt, anders schuift het ticket door in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |