zelfde regels als voor andere tieten.quote:
Okay bedankt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
zelfde regels als voor andere tieten.
relevant binnen het topic (ook wat betreft de manier waarop ze worden weergegeven)
en topic relevant binnen het forum
fixed it for youquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De gif waar die je van wist dat hij ging zou komen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, daar stond dat jij een zielige uitvreter bent met paardenstront aan je broek omdat je zo'n vuile boer bent.
gebbetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
bram krikkequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overmorgen weer wielrennen jongens
Omloop vh volk
Oh die gastquote:
Hi Long_Lance.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben door Maastricht gekomen en krijg nu allemaal MVV advertenties.
De man die 'HE-LE-MAAL klaar is' met FOK! maar wel gewoon nog in het Feyenoordtopic huist bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef JanPawelII het volgende:
Ik was net iets aan het googlen in het Nederlands en toen kwam ik gewoon op een topic van onze vriend @:kapiteintje
Moet hij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De man die 'HE-LE-MAAL klaar is' met FOK! maar wel gewoon nog in het Feyenoordtopic huist bedoel je?
Ik ben de kalmheid zelvequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef JanPawelII het volgende:
Jullie moeten je niet zo druk maken.
Daarom zijn jullie allemaal geblockt door Stijn terwijl iemand die zich normaal gedraagt als ik zeer goed twittercontact heeft.
Drukke dag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:44 schreef JanPawelII het volgende:
Ik was dus aan het googlen of er een trein reed tussen Luxemburg en Nederland (zonder specifieke reden). En toen kwam ik dus op een topic van kapiteintje.
Wat leuk
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitterquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef JanPawelII het volgende:
Jullie moeten je niet zo druk maken.
Daarom zijn jullie allemaal geblockt door Stijn terwijl iemand die zich normaal gedraagt als ik zeer goed twittercontact heeft.
ik bequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitter
ik bequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:45 schreef JanCees het volgende:
ik be
[..]
ik ben direct door hem geblokt op mijn nieuwe twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |