Heb nog wat spätzle over van gisteren maar da's niet echt lunch hèquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo uitsmijter halen
geen van beidequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als jullie in een band zaten basgitaar of normale?
basquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als jullie in een band zaten basgitaar of normale?
Lead guitarquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor opties heb je nog meer?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die lijkt wel op mij sommige zondagmorgens
al klaar voor carnaval maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die lijkt wel op mij sommige zondagmorgens
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef Saind het volgende:
Ik moet volgende week al m'n bierglazen gaan verhuizen
Dat wordt echt een ramp
goed bezig maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net sos besteld.
Dus ben er klaar voor
Hoeveel procent denk je dat gaat sneuvelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel procent denk je dat gaat sneuvelen?Tijd voor bubblewrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel procent denk je dat gaat sneuvelen?Zal wel meevallen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het mes op tafelgodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |