quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
Het volgen van @:alaphilippe__ en het weergeven van de Tweets van @:alaphilippe__ is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
@:el-stinho hoezo blok je mij direct lol
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
stijn heeft echt een hekel aan mij
Stijn blokt vrijwel iedereen van fok. Denk dat ie dat gescheiden wilt houdenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:39 schreef JanCees het volgende:
Het volgen van @:alaphilippe__ en het weergeven van de Tweets van @:alaphilippe__ is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
@:el-stinho hoezo blok je mij direct lol
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een tweet van Stijn is geretweet door Pieter Blacked.
twitter:JurjenU twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:05:11@alaphilippe__ @PieterZwartNL @sam_planting @VI_nl Ik blijf erbij dat ze die gek levenslang hadden moeten schorsen. 3x iemand bijten en gisteren weer krabben, en Blind die dat bij @ZS_Voetbal gewoon afdoet als hoort erbij je moet je verweren. Prima voetballer maar die fratsen horen niet thuis op veld. reageer retweet
Dat had een tweet van mij kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:JurjenU twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:05:11@:alaphilippe__ @:PieterZwartNL @:sam_planting @:VI_nl Ik blijf erbij dat ze die gek levenslang hadden moeten schorsen. 3x iemand bijten en gisteren weer krabben, en Blind die dat bij @:ZS_Voetbal gewoon afdoet als hoort erbij je moet je verweren. Prima voetballer maar die fratsen horen niet thuis op veld. reageer retweet
Jurjen slaat mensen graag met hun jeugdzondes om de oren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:JurjenU twitterde op donderdag 28-02-2019 om 10:05:11@:alaphilippe__ @:PieterZwartNL @:sam_planting @:VI_nl Ik blijf erbij dat ze die gek levenslang hadden moeten schorsen. 3x iemand bijten en gisteren weer krabben, en Blind die dat bij @:ZS_Voetbal gewoon afdoet als hoort erbij je moet je verweren. Prima voetballer maar die fratsen horen niet thuis op veld. reageer retweet
Wel als je uitlogt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:50 schreef JanCees het volgende:
wel jammer dat ik de tweets van stijn nu niet kan zien
Dat zijn meestal discussies van verspilde energie. Net als klagen over de VAR of de KNVB. Ik negeer derhalve termen als VAR in mijn Twitterfeed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jurjen slaat mensen graag met hun jeugdzondes om de oren.
lekker manquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doe zelfs wat danspasjes is toch niemand hier
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM Walg jij ook altijd van die veel te dikke mensen die dan gaan cardioën en dan uit pure luiheid zo'n apparaat kiezen waarbij ze kunnen zitten? Dus of fietsen (zittend) of zo'n apparaat waarbij je met je armen draait aan van die hendels? Zeker als ze dan nog een shirt aan hebben met 'No excuses' en na 17 minuten alweer richting de kleedkamer vertrekken
Stijn wordt binnenkort wel gevraagd voor de VI-redactiequote:Op donderdag 28 februari 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Een tweet van Stijn is geretweet door Pieter Blacked.
Ik zie stijn ook wel met youri mulder en Pierre van hooijdonk een praatshow doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wordt binnenkort wel gevraagd voor de VI-redactie
Ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie stijn ook wel met youri mulder en Pierre van hooijdonk een praatshow doen
ik begrijp sowieso niet dat als je na 3 maanden geen progressie ziet je ermee doorgaat, aan de andere kant als ze helemaal niets doen is het nog slechterquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM Walg jij ook altijd van die veel te dikke mensen die dan gaan cardioën en dan uit pure luiheid zo'n apparaat kiezen waarbij ze kunnen zitten? Dus of fietsen (zittend) of zo'n apparaat waarbij je met je armen draait aan van die hendels? Zeker als ze dan nog een shirt aan hebben met 'No excuses' en na 17 minuten alweer richting de kleedkamer vertrekken
fc afkickenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie stijn ook wel met youri mulder en Pierre van hooijdonk een praatshow doen
Dat is misschien nog wel het gevaarlijkste excuus die dat soort mensen gebruiken ; Tja, ik vreet 40/45 frikandellen per dag, maar ja ik sport wel een half uurtje per week. Als ik dat niet doe ben ik nog slechter afquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp sowieso niet dat als je na 3 maanden geen progressie ziet je ermee doorgaat, aan de andere kant als ze helemaal niets doen is het nog slechter
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Dan ergert hij zich dood.
helaas is er helemaal geen leuke voetbal praatshow meer, kwantiteit genoeg maar kwaliteit 0quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of Stijn een beetje ad-rem is en of hij zijn tirades zomaar direct eruit kan gooien zoals hij het wel kan opschrijven.quote:
Waarop baseer je dit? Er zijn honderden Stijns.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wordt binnenkort wel gevraagd voor de VI-redactie
zulke leden hebben de sportscholen het liefstquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het gevaarlijkste excuus die dat soort mensen gebruiken ; Tja, ik vreet 40/45 frikandellen per dag, maar ja ik sport wel een half uurtje per week. Als ik dat niet doe ben ik nog slechter af
Like it makes a fucking difference.
Stijn wordt wel gevolgd op Twitter door een paar redacteuren van VIquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarop baseer je dit? Er zijn honderden Stijns.
Oh. Nicequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wordt wel gevolgd op Twitter door een paar redacteuren van VI
Over? De VAR?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed stukje van je in het Feyenoordtopic wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarop baseer je dit? Er zijn honderden Stijns.
Als hij zijn roots maar niet verloochent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als stijn doorbreekt kunnen wij misschien zn roadies worden
Doet is nu al door iedereen op twitter te blokkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij zijn roots maar niet verloochent.
isquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet is nu al door iedereen op twitter te blokken
dat vond ik allemaal wel meevallen, hij probeerde er wat van te maken, nu hebben we niet meer dan parkeerwachters niveauquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef O_o_ het volgende:
Als moderator vond ik Stinho een vooringenomen droplul, als user is 'ie prima te pruimen.
Ze hebben KlaasGod geliquideerd, dat zie ik een parkeerwachter niet snel doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik allemaal wel meevallen, hij probeerde er wat van te maken, nu hebben we niet meer dan parkeerwachters niveau
Eerder receptionisten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik allemaal wel meevallen, hij probeerde er wat van te maken, nu hebben we niet meer dan parkeerwachters niveau
Muah denk het niet hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie ze die wedstrijd nog wel naar de Arena verplaatsen
@GGMMquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
al 3 verhuisdozen en 4 vuilniszakken gevuld
ja dat ging ook zo goedquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah denk het niet hoor.
In 2014 konden Ajax-supporters toch ook naar De Kuip voor de bekerfinale.
Maar zie ze het niet snel verplaatsen.quote:
heb het ook liever in de kuip hoor, speelt Ajax wel "thuis" of is dat nog niet bepaald?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zie ze het niet snel verplaatsen.
Zal de andere finalist overigens ook niet willen aangezien het dan meer als een thuiswedstrijd voor Ajax voelt.
Op papier een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb het ook liever in de kuip hoor, speelt Ajax wel "thuis" of is dat nog niet bepaald?
mag van mij wel wat levendiger dan het huidigequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op papier een uitwedstrijd.
Dan zullen ze het nieuwe uittenue wel showen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
mag van mij wel wat levendiger dan het huidige
Hoe lang?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben KlaasGod geliquideerd, dat zie ik een parkeerwachter niet snel doen.
Als iedereen gewoon normaal doet is er niks aan de handquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zie ze het niet snel verplaatsen.
Zal de andere finalist overigens ook niet willen aangezien het dan meer als een thuiswedstrijd voor Ajax voelt.
Wiequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor altijd?
Net als die Sunri5e.
Tja het grootste gedeelte zal ook wel normaal doen, maar er hoeven er maar vijf niet normaal te doen en er ligt genoeg vuurwerk op het veld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon normaal doet is er niks aan de hand
Zo'n gozer met een hele vermoeiende act in het Ajaxtopic toen.quote:
Ik ga zo uitsmijter halenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Saind het volgende:
Wat hebben jullie geluncht
Moet nog iets gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |