Dat zou bijzonder gênant zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze dat morgen ook bij Willem II - AZ?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het wel gefilmd, en zo ja, welke site?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg eerlijk![]()
Bedankt voor de DM. Goeie genade wat een jetsersquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen in de slowchat van nieuws voor bepaalde users.
Uh, oké.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:02 schreef GGMM het volgende:
Het is niet kinderachtig, jij focust je alleen op iets wat ontzettend kinderachtig is en elke minuut voorkomt.
- Drizzt
Huh?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:02 schreef GGMM het volgende:
Het is niet kinderachtig, jij focust je alleen op iets wat ontzettend kinderachtig is en elke minuut voorkomt.
- Drizzt
Gaat over het boeren in Rick & Mortyquote:
NIet liegen. Ik heb je niks gestuurdquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de DM. Goeie genade wat een jetsers
@:GGMM weet niet wat hij mist
Mijn DM-box staat op de zijne aangesloten, dus reken maar van yes.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NIet liegen. Ik heb je niks gestuurd
En heb jij daar last van?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:10 schreef O_o_ het volgende:
René is trouwens enorm aan het drammen vanochtend, als een kind van 3 dat zijn zin niet krijgt.
Daar associeert hij zich graag mee ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:10 schreef O_o_ het volgende:
René is trouwens enorm aan het drammen vanochtend, als een kind van 3 dat zijn zin niet krijgt.
Bedankt maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En heb jij daar last van?
Rot op met je gezeur man.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Scrummie, ga je zus pijpen en pleur zelf op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GOEIE GENADE ZEG.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Scrummie, ga je zus pijpen en pleur zelf op.
Rick & Morty is een beetje de big bang theoryquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat over het boeren in Rick & Morty
Wat ontzettend kinderachtig is en elke minuut voorkomt.
Maar afgezien daarvan is het een hele diepgaande serie!
voortaan 40-45 TR's per dag over holocaust grappen makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verrek, een nieuwe userpolicy.
Goed bezig
@:Danny
Ook een beetje voor een normale prijs?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, er heeft iemand interesse in mijn auto.
mad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Scrummie, ga je zus pijpen en pleur zelf op.
Yup, al heeft 'ie eerst nog wat vragen over onderhoud enzo, maar er is interesse.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook een beetje voor een normale prijs?
Mijn Golfje is totaal onverwacht door de APK gekomen. 230 piek armer, maar hij kan weer een jaartje door.
Wat leuk voor je dat er voor het eerst in je leven iemand interesse in een onderdeel van je leven toont.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan voor je neus kapot trappen en dan zeggen dat het toch mijn auto is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wow.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat leuk voor je dat er voor het eerst in je leven iemand interesse in een onderdeel van je leven toont.
Ik hoop dat Drizzt de moeder grap gaat maken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat leuk voor je dat er voor het eerst in je leven iemand interesse in een onderdeel van je leven toont.
Jeetje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mijn autisme daarvoor gaat zelfs zo ver dat ik er hier om moest lachenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:13 schreef Saind het volgende:
[..]
voortaan 40-45 TR's per dag over holocaust grappen maken
Scrum, wat is verwachting voor vanavond?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja altijd hilarisch, genocidequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn autisme daarvoor gaat zelfs zo ver dat ik er hier om moest lachen
NWS / Metershoge opblaaspiemel lekgeprikt in Helmond: ‘Wie doet nou zoiets?’
Ik verwacht een kut resultaat. Ik hoop op 6-2.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Scrum, wat is verwachting voor vanavond?
0-3quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik verwacht een kut resultaat. Ik hoop op 6-2.
Helmondquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn autisme daarvoor gaat zelfs zo ver dat ik er hier om moest lachen
NWS / Metershoge opblaaspiemel lekgeprikt in Helmond: ‘Wie doet nou zoiets?’
Baasquote:
Oefffff, keihard dezequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zo zien mijn bolussen er ook uit als ik de dag ervoor muesli heb gegeten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas
Al laat de vormfactor nog wat te wensen over, alleen een kniesoor die daar over valt
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag gisteren een tweet voorbij komen waarin een opvallende statistiek werd gepresenteerd. Ajax heeft in januari of februari nog nooit van Feyenoord gewonnen.
Geen idee of het waar is want het kwam van zo'n tokkie Feyenoord account af geloof ik.
In De Kuip dan zeker?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag gisteren een tweet voorbij komen waarin een opvallende statistiek werd gepresenteerd. Ajax heeft in januari of februari nog nooit van Feyenoord gewonnen.
Geen idee of het waar is want het kwam van zo'n tokkie Feyenoord account af geloof ik.
Onlogisch slaat de plank hopeloos mis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In De Kuip dan zeker?
Want in de ArenA vorig jaar nog.
Laatste 3 wedstrijden; 4 rode kaarten.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden; 4 rode kaarten.
Helmond
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In De Kuip dan zeker?
Want in de ArenA vorig jaar nog.
In de Kuip ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch slaat de plank hopeloos mis.
Dat zei je er net niet bijquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
In de Kuip ja.
[ afbeelding ]
vandaag zullen de mooiweervoetballers het wel aardig doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
In de Kuip ja.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Ajax echt wraak wil nemen voor die 6-2.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag zullen de mooiweervoetballers het wel aardig doen
zou ik ook redelijk vindenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax echt wraak wil nemen voor die 6-2.
Ze kunnen een hoop willen, maar gaat niet gebeuren, denk ik. 0-1 ofzo. Klutsbal Schöne.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:27 schreef onlogisch het volgende:
Dit soort statistieken zijn altijd zo heerlijk nutteloos.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
In de Kuip ja.
[ afbeelding ]
True.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort statistieken zijn altijd zo heerlijk nutteloos.
Ze bemoeit zich met alles om maar aandacht te krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij je nou met voetbal bemoeien?
Onlogisch doet het ook dus ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij je nou met voetbal bemoeien?
Dit is juist de doodsteek voor @GGMM want die doet vaak niets anders buiten VBL.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
Je mag voortaan hard optreden tegen mensen van KLB en ONZ.
@:GGMM
Jij dacht serieus dat Ajax in 2 maanden nog NOOIT van Feyenoord heeft gewonnen?quote:
Ligt een beetje aan de context hequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
Anders lees je het nog even opnieuw, idioot.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat Ajax in 2 maanden nog NOOIT van Feyenoord heeft gewonnen?Terwijl dit vorig jaar nog was. (leuk feitje, op mijn verjaardag)
Lekker kliekjes stimuleren toch. Doodsteek van FOK!quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou jij je waffel en ga schoonmaken of zo.
Jij bent echt mokerdom.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker kliekjes stimuleren toch. Doodsteek van FOK!
Ook leuk dat er zo staat dat je de holocaust niet mag ontkennen alsof dat nieuw is of heel vooruitstrevendquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Kijk het dan even na voordat je hier zulke kwaliteitsloze onzin neer plempt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders lees je het nog even opnieuw, idioot.
Opvallend ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook leuk dat er zo staat dat je de holocaust niet mag ontkennen alsof dat nieuw is of heel vooruitstrevend
Ja want alle regels moeten nieuw en heel vooruitstrevend zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook leuk dat er zo staat dat je de holocaust niet mag ontkennen alsof dat nieuw is of heel vooruitstrevend
Alsof GGMM zich daar wat van aantrekt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de nieuwe policy.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef Elan het volgende:
Ook het offtopic gaan of persoonlijk worden om zo een topic gesloten te krijgen is niet wenselijk.
voorbeelden
• 'niet gelezen...'
• 'noem je dit een openingspost?'
• 'wat is dit voor kuttopic?'
vind je dat echt leuk?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]Breng me maar naar huize Saind dan.
GGMM lapt letterlijk alles wat in die policy omschreven staat op dagelijkse basis aan zijn laarsquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit mag niet meer volgens de nieuwe policy.
Kan je dit onderbouwen met argumenten? Want dit is nogal een statement dat je maakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM lapt letterlijk alles wat in die policy omschreven staat op dagelijkse basis aan zijn laars
Onlogschquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan je dit onderbouwen met argumenten? Want dit is nogal een statement dat je maakt.
Zolang ik geen voorbeelden zie waarbij @:GGMM letterlijk álles wat in de policy omschreven staat op dagelijkse basis aan zijn laars lapt, beschouw ik je post als de grootst mogelijke onzin die ik vandaag gelezen heb (op de posts van @:Onlogsch na dan).
vind ik echt klotewerk, dan nog liever tuinierenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat? Poetsen? Het eindresultaat ja.
Wie is Onlogsch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan je dit onderbouwen met argumenten? Want dit is nogal een statement dat je maakt.
Zolang ik geen voorbeelden zie waarbij @:GGMM letterlijk álles wat in de policy omschreven staat op dagelijkse basis aan zijn laars lapt, beschouw ik je post als de grootst mogelijke onzin die ik vandaag gelezen heb (op de posts van @:Onlogisch na dan).
Beter gewoon verhuizen als de teringzooi te erg wordtquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik echt klotewerk, dan nog liever tuinieren
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter gewoon verhuizen als de teringzooi te erg wordt
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alles weggooien wat je langer dan een jaar niet gebruikt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]over klotewerk gesproken al is mijn ervaring wel dat als je het regelmatig doet je minder rotzooi verzamelt
Er moet ook echt nieuw laminaat in m'n huidige kamer, al 2 jaar ofzo, gewoon uitgesteld tot ik verhuisdequote:
En dan in een tinyhouse gaan wonen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alles weggooien wat je langer dan een jaar niet gebruikt.
Eindelijk begint Elan het te snappen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan in een tinyhouse gaan wonen.
Verdommequote:
Jij gaat verhuizen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien van dat stel dat in (meerdere) omgebouwde zeecontainers ging wonen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eindelijk begint Elan het te snappen.
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien van dat stel dat in (meerdere) omgebouwde zeecontainers ging wonen?
Gooi die condooms ook maar weg dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alles weggooien wat je langer dan een jaar niet gebruikt.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gooi die condooms ook maar weg dan.
Wowquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ga eens werkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
Vandaag wordt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Pokémon-titel aangekondigd voor de Switch!
@:onlogisch @:elan @:jr-style-93
Oh, en er is een spirituele opvolger van Wave Race op de Switch.
@:scrummie2.0
sowquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ZO DANquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Na de lunch wordt het wat drukker. (Veel mensen knoeien over hun schoenen tijdens de lunch)quote:
Waarom mention je mij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
Vandaag wordt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Pokémon-titel aangekondigd voor de Switch!
@:onlogisch @:elan @:jr-style-93
[..]
Vind dat een spel voor baby's dus vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom mention je mij?
Ik speel dat nooit (lol)
Ik game eigenlijk nooit meer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dat een spel voor baby's dus vandaar
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest heel erg mijn best doen mijn lach in te houden. Daardoor verslikte ik me en kreeg ik een vraag van een collega
Waarom ben je niet gewoon aan het werk danquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest heel erg mijn best doen mijn lach in te houden. Daardoor verslikte ik me en kreeg ik een vraag van een collega
Wat een lui varken hequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewoon aan het werk dan
Ik kan prima multi-tasken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom ben je niet gewoon aan het werk dan
Draag een gedichtje voor :quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:08 schreef Saind het volgende:
Ik moet straks iets presenteren
Helemaal geen zin in
quote:Wat ritselt op de Achterweg
De Dalmse Steeg voorbij
Er glipt een schaduw langs de heg
Onder de bomenrij
De wind kreunt in de oude eiken
Hij kan geen hand voor ogen kijken
Maar de maan breekt door het wolkendek
En hij klimt over de muur, de gek
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Bij een vers gedolven graf
Werpt hij zijn mantel af
Hij stoort een dode in haar rust
Want zie, hij bukt en bukt en kust
Bij de maan haar schaarse licht
Kust hij haar marmerbleek gezicht
Dan scheurt hij zijn hemd van 't lijf
Bespringt de dode, koud en stijf
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Hij rukt de kleding van de vrouw
Huiverend van genot en kou
Levende vrouwen zijn hem te heet
Te willig met hun lucht van zweet
Bij het kreunen van de eiken
Schendt hij nog een drietal lijken
Daar krast de raaf, daar roept de uil
Hij opent nog een verse kuil
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Van vrouwenlijken met lang haar
Breekt hij de benen van elkaar
We zien een dode, half vergaan
Maar daar trekt hij zich niets van aan
Haar borsten zijn al weg aan 't rotten
Zacht haar schedel, broos haar botten
Eindelijk komt hij hijend af
En kruipt bevredigd uit het graf
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Het kerkhof, het kerkhof
Het kerkhof bij nacht
Voor hij huiswaarts zal gaan keren
Klopt hij de maden uit zijn kleren
En na het horen van dit lied
Is een pedofiel zo erg nog niet
Hans Dorrestijn, dit had ik niet achter jou gezocht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draag een gedichtje voor :
[..]
Ik kan Hans wel waarderenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hans Dorrestijn, dit had ik niet achter jou gezocht.
Dit meen je niet? Linkje?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dit nu nog moeten overwegenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Linkje?
Nu moet ik toch echt serieus overwegen een Switch te kopen.
Wat je zegt ben je zelf, met de kop door de helft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit nu nog moeten overwegen
Wat een waardeloos figuur ben je toch ook.
Ik ook, en die is niet best.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:16 schreef Saind het volgende:
Ik heb wel een mening over volwassen mannen met een Nintendo
Dit is een forum @Saind.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:16 schreef Saind het volgende:
Ik heb wel een mening over volwassen mannen met een Nintendo
Ik ben oprecht blij voor jequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
Echt de meest ranzige ijsthee ooit gekocht
Lekker je bijdehante muil houden tegen mij enorm stuk verdriet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij voor je.
Ziedend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker je bijdehante muil houden tegen mij enorm stuk verdriet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Linkje?
Nu moet ik toch echt serieus overwegen een Switch te kopen.
dat is toch geen spirituele successor op Wave Race man.quote:
is dat Agent Dale Cooper?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Elan vs Scrummie2.0
[ afbeelding ]
Dat weet hij toch nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is toch geen spirituele successor op Wave Race man.
die game is allang op andere platforms uitgegeven ook
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef Elan het volgende:
Riptide GP is een beetje de opvolger van Jet Moto voor de PSX (komt ook uit dezelfde studio)
Een compleet nieuwe Wave Race op de Switch zou wel echt een enorm genot zijn
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.
Man, wat een heerlijke game was dat.
Oke Mr. Switch.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.
Waarom heb je geen SNES gehad?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De N64 is wel de beste console die ik nooit heb gehad.
Die gameplay bevalt me niet zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gameplay bevalt me niet zo.
GGMM op de speelplaats met een switchquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je buiten gebruiken.
Dat is de hele gimmick.
Geforceerd dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
GGMM op de speelplaats met een switch
Ik voorzie problemen
Uh.. Grappigquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren bij je moeder naar binnen
Lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren bij je moeder naar binnen
Prima sfeertje inderdaad. Super Monkey Ball heeft een mine game waar je ook zo'n vakantiegevoel bij krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.
Man, wat een heerlijke game was dat.
SNES heb ik wel gehad. NES ook. GC ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je geen SNES gehad?
Of een GC? Of een Switch?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje met Lyam en Morty naar de dierenarts om hun nageltjes bij te knippen.
/liefdagboek
Kyle MacLachlan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij lijkt op die gast van Twin Peaks en Dune iig
Kun je dat zelf niet doen? #dtvquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje met Lyam en Morty naar de dierenarts om hun nageltjes bij te knippen.
/liefdagboek
Nee, daar spartelen ze teveel voor. Zelfs bij Tali krijg ik dat niet in m'n eentje gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet doen? #dtv
Post jij eens een nieuwe pic van je kat.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat als Drizzt voortaan over zijn parkieten praat dat daar ook minimaal één foto bij gepost hoort te worden.
Ah oké. Wij hadden echt een ontzettende lekkere dierenarts. Wat dat betreft jammer dat onze hond niet vaker ziek was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, daar spartelen ze teveel voor. Zelfs bij Tali krijg ik dat niet in m'n eentje gedaan.
Ik heb hetzelfde probleem, daarom breek ik regelmatig Benji zijn poten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Wij hadden echt een ontzettende lekkere dierenarts. Wat dat betreft jammer dat onze hond niet vaker ziek was.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga in hongerstaking
Mag niet in vbL posten😡
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, daarom breek ik regelmatig Benji zijn poten.
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga het bijna zielig vinden.
Hij is ook echt altijd online.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga het bijna zielig vinden.
Misschien moeten we maar besluiten hem weer toe te laten? Bedoel, die beslissing ligt toch wel bij ons vind ik.quote:
Mijn geluk kennende zal de dikste me zometeen wel helpen, als tegen(ge)wicht (quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Wij hadden echt een ontzettende lekkere dierenarts. Wat dat betreft jammer dat onze hond niet vaker ziek was.
Wat heb je nou aan een lekkere tandartsassistentequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn geluk kennende zal de dikste me zometeen wel helpen, als tegen(ge)wicht () voor de lekkere tandartsassistente. Het moet natuurlijk wel in balans blijven he.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een lekkere tandartsassistente
Laten we hem dan maar één dag per week in VBL postenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, niet als de helft van de clubtopics uit zijn geratel bestaan.
Leuk dan lig je daar.quote:
Bij bepaalde behandelingen welquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dan lig je daar.
Het is niet alsof ze dan op je gezicht komt zitten.
Met spatels en watten in je bek terwijl je je muil wijd open moet doen, echt heel geil.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dan lig je daar.
Het is niet alsof ze dan op je gezicht komt zitten.
Ik vind het zo wel prima. Was ook echt genot toen hij niet kon posten na die 6-2.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we hem dan maar één dag per week in VBL posten
Dat zou wel een goede ruil zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
klaasweetalles -> ikweethetookniet
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Ja breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Met spatels en watten in je bek terwijl je je muil wijd open moet doen, echt heel geil.
Ik snap niet wat voor plezier zo'n ikweethetookniet uit haar posts haalt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor plezier zo'n ikweethetookniet uit haar posts haalt.
Als je nooit op anderen reageert
Superniger en Evertjan zelfde laken in pak. Reageren ook nooit terug.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor plezier zo'n ikweethetookniet uit haar posts haalt.
Als je nooit op anderen reageert
Terug?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Superniger en Evertjan zelfde laken in pak. Reageren ook nooit terug.
@superniger @Evertjanquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kip wel van de slager mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 boterhammen (kipfilet/pindakaas)
2 kiwi's (zonder schil)
500 gram magere kwark
Zijn bots denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
haha mietjequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel prima. Was ook echt genot toen hij niet kon posten na die 6-2.
Ik vind deze act niet leuk. Dan is de act van Scarface over Mexico nog leuker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSVCL met zijn uitwedstrijden geblaat
Precies.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klaas had hier natuurlijk wel weer gelijk.
HARVARD
Klaar?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Boterham
Cracker
Komkommer plakjes
Tomaat plakjes
1 eitje
Rucola
Klaar.
Kcalletjes willen we weten Jojo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Boterham
Cracker
Komkommer plakjes
Tomaat plakjes
1 eitje
Rucola
Klaar.
Boterham EN cracker?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:10 schreef Jojoortje het volgende:
Boterham
Cracker
Komkommer plakjes
Tomaat plakjes
1 eitje
Rucola
Klaar.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kcalletjes willen we weten Jojo.
Ziedend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bek houden, walgelijke papzak.
Zo dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bek houden, walgelijke papzak.
Jojo is dan ook gelijk 2 notes rijkerquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan.
Jojo heeft duidelijk de nieuwe policy nog niet gelezen.
Net je record van 2 kapsalons verbroken. Eitje, loser.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo is dan ook gelijk 2 notes rijker
Heeft Daan jr lopen spoken vannacht of wilde Daan sr er niet op?quote:
HAHAHA!quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Net je record van 2 kapsalons verbroken. Eitje, loser.
Wie is Daanquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Daan jr lopen spoken vannacht of wilde Daan sr er niet op?
Je komt ietwat wat geagiteerd over op deze verder prachtige middag.
Vind het eigenlijk niet echt kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
HAHAHA!
Wat een fantastische mod-actie van onlo.
Ben je het niet eens met ingrijpen op een persoonlijk iets - je post is verwijderd bijvoorbeeld - dan kun je terecht in de mail ( forum@fok.nl ).quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet echt kunnen.
maxi-musquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]!
Ik heb voor dit plaatje ooit een ban gehad.
Nee en nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Daan jr lopen spoken vannacht of wilde Daan sr er niet op?
Je komt ietwat wat geagiteerd over op deze verder prachtige middag.
Begrijpelijk.quote:
Heeft blijkbaar nooit gemogen. Ik was net serieus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
Wat, dat gifje mag serieus niet meer?
Oh raar, terwijl ik nog wel een gifje heb dat een mod 'op naar het ajax topic' post. (in dat gifje staan marcherende Duitsers)quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar nooit gemogen. Ik was net serieus.
Wat is er?quote:
©Zipportal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh raar, terwijl ik nog wel een gifje heb dat een mod 'op naar het ajax topic' post. (in dat gifje staan marcherende Duitsers)
Precies.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ronduit een vervelende kwast is dat ook. Helemaal als hij als een schijtlollige debiel aan het modereren slaat.
Dit begint van jou ook al een aardige act te worden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er?
Bijna carnaval. Katholiek feest
Ga je kerk?
Hoe is je minor?
Nog contact gehad met pwc?
Morgen rellen met Rens bij de ArenA?
Ben je nog op je stage of al veilig thuis gekomen?
Als je nog op stage bent; wanneer wachten op metro?
200 maximaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zal het zijn trouwens... ik dacht zelf 250 kcal.
NIET MEER IIG.
Onlogisch is nu driftig GGMM om hulp aan het vragen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is de UI van Caland nog toegestaan? Ik vraag dit voor een vriend.
'Dacht zelf...' Zéér verontrustend dit Jojoquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zal het zijn trouwens... ik dacht zelf 250 kcal.
NIET MEER IIG.
We kunnen het maar gehad hebben. Liever in 1 post dan elk uur 1 van zijn acts.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit begint van jou ook al een aardige act te worden.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch is nu driftig GGMM om hulp aan het vragen.
Zeker. Ik doe niets zonder de grote leider.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk heb je nog gelijk ook.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch is nu driftig GGMM om hulp aan het vragen.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:30 schreef Elan het volgende:
Mag Caland zijn UI dus ook niet meer???
Dank meester, dankquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
@:onlogisch ik pak het verder wel op maat.
Omdat het ook een min of meer lollige verwijzing is naar de holocaust?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
@:onlogisch ik pak het verder wel op maat.
Ik sinds 3 januari.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben bijna een maand noteloos.
Wees blij dat ik je dit keer gespaard heb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, toen kreeg ik een note voor hetzelfde gifje. (lol)
Bedankt lieve jongen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je dit keer gespaard heb.
HierWordtIemandGespaard.gifquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je dit keer gespaard heb.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, toen kreeg ik een note voor hetzelfde gifje. (lol)
één in een dorp vlakbij mijn woonplaats, staat in een winkelstraat. Lopen altijd wel 'veel' mensen rond en de hele dag zon, dus dat is wel genot. Recent overgenomen door Chinezen maar de lekkere serveerster werkt er nog steeds.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk terras gaat het zo worden?
Lekker maat. Geniet ervan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één in een dorp vlakbij mijn woonplaats, staat in een winkelstraat. Lopen altijd wel 'veel' mensen rond en de hele dag zon, dus dat is wel genot. Recent overgenomen door Chinezen maar de lekkere serveerster werkt er nog steeds.
Goeie vraag, ik zou hem zelf niet aangeven, daar vind ik het te onschuldig voor eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het ook een min of meer lollige verwijzing is naar de holocaust?
Als die gifjes ook niet mogen....
Zo ongeveer Onlo. Weet wel dat dit een prima lunch is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Dacht zelf...' Zéér verontrustend dit Jojo
METEN = WETEN
Dronken training geven aan minderjarige snollenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan we doen, helaas vanavond nog training geven dus niet teveel biertjes.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dronken training geven aan minderjarige snollen
Je moeder is ook een minderjarige snol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Charlotte weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij wel wat buitenspel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |