Eigenlijk moet je alles weggooien wat je langer dan een jaar niet gebruikt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]over klotewerk gesproken al is mijn ervaring wel dat als je het regelmatig doet je minder rotzooi verzamelt
Er moet ook echt nieuw laminaat in m'n huidige kamer, al 2 jaar ofzo, gewoon uitgesteld tot ik verhuisdequote:
En dan in een tinyhouse gaan wonen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alles weggooien wat je langer dan een jaar niet gebruikt.
Eindelijk begint Elan het te snappen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan in een tinyhouse gaan wonen.
Verdommequote:
Jij gaat verhuizen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter gewoon verhuizen als de teringzooi te erg wordt
Had je dat filmpje gezien van dat stel dat in (meerdere) omgebouwde zeecontainers ging wonen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eindelijk begint Elan het te snappen.
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien van dat stel dat in (meerdere) omgebouwde zeecontainers ging wonen?
Gooi die condooms ook maar weg dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je alles weggooien wat je langer dan een jaar niet gebruikt.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gooi die condooms ook maar weg dan.
Wowquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ga eens werkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
Vandaag wordt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Pokémon-titel aangekondigd voor de Switch!
@:onlogisch @:elan @:jr-style-93
Oh, en er is een spirituele opvolger van Wave Race op de Switch.
@:scrummie2.0
sowquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
ZO DANquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Na de lunch wordt het wat drukker. (Veel mensen knoeien over hun schoenen tijdens de lunch)quote:
Waarom mention je mij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
Vandaag wordt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Pokémon-titel aangekondigd voor de Switch!
@:onlogisch @:elan @:jr-style-93
Oh, en er is een spirituele opvolger van Wave Race op de Switch.
@:scrummie2.0
[..]
Vind dat een spel voor baby's dus vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom mention je mij?
Ik speel dat nooit (lol)
Ik game eigenlijk nooit meer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dat een spel voor baby's dus vandaar
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |