is dat Agent Dale Cooper?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Elan vs Scrummie2.0
[ afbeelding ]
Dat weet hij toch nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is toch geen spirituele successor op Wave Race man.
die game is allang op andere platforms uitgegeven ook
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef Elan het volgende:
Riptide GP is een beetje de opvolger van Jet Moto voor de PSX (komt ook uit dezelfde studio)
Een compleet nieuwe Wave Race op de Switch zou wel echt een enorm genot zijn
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.
Man, wat een heerlijke game was dat.
Oke Mr. Switch.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.
Waarom heb je geen SNES gehad?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De N64 is wel de beste console die ik nooit heb gehad.
Die gameplay bevalt me niet zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gameplay bevalt me niet zo.
GGMM op de speelplaats met een switchquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je buiten gebruiken.
Dat is de hele gimmick.
Geforceerd dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
GGMM op de speelplaats met een switch
Ik voorzie problemen
Uh.. Grappigquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren bij je moeder naar binnen
Lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren bij je moeder naar binnen
Prima sfeertje inderdaad. Super Monkey Ball heeft een mine game waar je ook zo'n vakantiegevoel bij krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.
Man, wat een heerlijke game was dat.
SNES heb ik wel gehad. NES ook. GC ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je geen SNES gehad?
Of een GC? Of een Switch?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje met Lyam en Morty naar de dierenarts om hun nageltjes bij te knippen.
/liefdagboek
Kyle MacLachlan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij lijkt op die gast van Twin Peaks en Dune iig
Kun je dat zelf niet doen? #dtvquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje met Lyam en Morty naar de dierenarts om hun nageltjes bij te knippen.
/liefdagboek
Nee, daar spartelen ze teveel voor. Zelfs bij Tali krijg ik dat niet in m'n eentje gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet doen? #dtv
Post jij eens een nieuwe pic van je kat.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat als Drizzt voortaan over zijn parkieten praat dat daar ook minimaal één foto bij gepost hoort te worden.
Ah oké. Wij hadden echt een ontzettende lekkere dierenarts. Wat dat betreft jammer dat onze hond niet vaker ziek was.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, daar spartelen ze teveel voor. Zelfs bij Tali krijg ik dat niet in m'n eentje gedaan.
Ik heb hetzelfde probleem, daarom breek ik regelmatig Benji zijn poten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Wij hadden echt een ontzettende lekkere dierenarts. Wat dat betreft jammer dat onze hond niet vaker ziek was.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga in hongerstaking
Mag niet in vbL posten😡
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, daarom breek ik regelmatig Benji zijn poten.
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga het bijna zielig vinden.
Hij is ook echt altijd online.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga het bijna zielig vinden.
Misschien moeten we maar besluiten hem weer toe te laten? Bedoel, die beslissing ligt toch wel bij ons vind ik.quote:
Mijn geluk kennende zal de dikste me zometeen wel helpen, als tegen(ge)wicht (quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Wij hadden echt een ontzettende lekkere dierenarts. Wat dat betreft jammer dat onze hond niet vaker ziek was.
Wat heb je nou aan een lekkere tandartsassistentequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn geluk kennende zal de dikste me zometeen wel helpen, als tegen(ge)wicht () voor de lekkere tandartsassistente. Het moet natuurlijk wel in balans blijven he.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een lekkere tandartsassistente
Laten we hem dan maar één dag per week in VBL postenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, niet als de helft van de clubtopics uit zijn geratel bestaan.
Leuk dan lig je daar.quote:
Bij bepaalde behandelingen welquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dan lig je daar.
Het is niet alsof ze dan op je gezicht komt zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |