is dat Agent Dale Cooper?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Elan vs Scrummie2.0
[ afbeelding ]
Dat weet hij toch nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is toch geen spirituele successor op Wave Race man.
die game is allang op andere platforms uitgegeven ook
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:26 schreef Elan het volgende:
Riptide GP is een beetje de opvolger van Jet Moto voor de PSX (komt ook uit dezelfde studio)
Een compleet nieuwe Wave Race op de Switch zou wel echt een enorm genot zijn
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.
Man, wat een heerlijke game was dat.
Oke Mr. Switch.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.
Waarom heb je geen SNES gehad?quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De N64 is wel de beste console die ik nooit heb gehad.
Die gameplay bevalt me niet zo.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens naar buiten gaan.
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gameplay bevalt me niet zo.
GGMM op de speelplaats met een switchquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je buiten gebruiken.
Dat is de hele gimmick.
Geforceerd dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
GGMM op de speelplaats met een switch
Ik voorzie problemen
Uh.. Grappigquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren bij je moeder naar binnen
Lekker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren bij je moeder naar binnen
Prima sfeertje inderdaad. Super Monkey Ball heeft een mine game waar je ook zo'n vakantiegevoel bij krijgtquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dan vooral de sfeer van Wave Race. De sunny beach map bijv, alleen het geluid verplaatst je al naar een tropisch paradijs waar je los kan gaan op je jetski. Of die map waarbij er lichte mist hangt, vogeltjes soms vliegen en het water heel kalm is.
Man, wat een heerlijke game was dat.
SNES heb ik wel gehad. NES ook. GC ook.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je geen SNES gehad?
Of een GC? Of een Switch?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje met Lyam en Morty naar de dierenarts om hun nageltjes bij te knippen.
/liefdagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |