Wees blij dat ik je dit keer gespaard heb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, toen kreeg ik een note voor hetzelfde gifje. (lol)
Bedankt lieve jongen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je dit keer gespaard heb.
HierWordtIemandGespaard.gifquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je dit keer gespaard heb.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, toen kreeg ik een note voor hetzelfde gifje. (lol)
één in een dorp vlakbij mijn woonplaats, staat in een winkelstraat. Lopen altijd wel 'veel' mensen rond en de hele dag zon, dus dat is wel genot. Recent overgenomen door Chinezen maar de lekkere serveerster werkt er nog steeds.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk terras gaat het zo worden?
Lekker maat. Geniet ervan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één in een dorp vlakbij mijn woonplaats, staat in een winkelstraat. Lopen altijd wel 'veel' mensen rond en de hele dag zon, dus dat is wel genot. Recent overgenomen door Chinezen maar de lekkere serveerster werkt er nog steeds.
Goeie vraag, ik zou hem zelf niet aangeven, daar vind ik het te onschuldig voor eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het ook een min of meer lollige verwijzing is naar de holocaust?
Als die gifjes ook niet mogen....
Zo ongeveer Onlo. Weet wel dat dit een prima lunch is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Dacht zelf...' Zéér verontrustend dit Jojo
METEN = WETEN
Dronken training geven aan minderjarige snollenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan we doen, helaas vanavond nog training geven dus niet teveel biertjes.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dronken training geven aan minderjarige snollen
Je moeder is ook een minderjarige snol.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Charlotte weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij wel wat buitenspel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |