SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 27-02-2019 20:03:50 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
What’s up?quote:
Ochtendhumeur.quote:
Oekraïens dipje?quote:
Oh dat ene hondjequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb Ierland even getweet.
https://twitter.com/ESF_FOK/status/1100743064786796544?s=19
Dan valt het toch nog mee? Ik denk vaak jeetje hoe moet dat nog goed komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat hoofd. Zo word ik ook altijd wakker![]()
Koffie hielp.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oekraïens dipje?![]()
What can we do?
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:16 schreef Em31 het volgende:
(denk steeds dat dit het Oekraïne topic is![]()
)
Fijn dat we konden helpenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of ik zit in de verkeerde trein, of ik heb zitten suffen en ben niet overgestapt waar dat had gemoeten. Hoe dan ook rij ik nu Flevoland in. Hier gaat iets mis...
Ja, iemand had het er gisteren ook over dat vidbir klonk als een scheldwoord, vandaar de TTquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom er dus net achter dat vidbir de naam is van de voorronde in de Oekraïne. Ik dacht aan witbier
Ja, dat is gek. Als iemand in mijn omgeving witbier bestelt, denk ik altijd dat die het over de Oekraïense voorronde heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom er dus net achter dat vidbir de naam is van de voorronde in de Oekraïne. Ik dacht aan witbier
Smaken verschillen, maar ik heb de Oekraïense voorronde het liefst zonder citroenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is gek. Als iemand in mijn omgeving witbier bestelt, denk ik altijd dat die het over de Oekraïense voorronde heeft.
Toepasselijk wel, Trijntje bij een treinreisquote:
De voorronde van de buren uit Wit-Rusland kan anders ook nog wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Momo... het volgende:
MARUV moet gewoon mee doen als onafhankelijke staat!
Maar verdienen ze dat na Kinky Boots en Potato Potato naar huis te sturen, nog een kans op een goede inzending?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De voorronde van de buren uit Wit-Rusland kan anders ook nog wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Oekraïne verdient anders wel wat Potato Potatoes, dus misschien moeten ze een deelnemerswap doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar verdienen ze dat na Kinky Boots en Potato Potato naar huis te sturen, nog een kans op een goede inzending?
Als het helpt om de Alligator from the stars erin te krijgen ben ik voorquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar verdienen ze dat na Kinky Boots en Potato Potato naar huis te sturen, nog een kans op een goede inzending?
Ohhhhh, ik vat hem.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, iemand had het er gisteren ook over dat vidbir klonk als een scheldwoord, vandaar de TT
Die kwam uit Letland hequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het helpt om de Alligator from the stars erin te krijgen ben ik voor
True, maar Potato potato en Kinky Boots kunnen toch ook niet namens Oekraïne gaan? Of mis ik iets?quote:
Jij met je boze smileyquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, maar Potato potato en Kinky Boots kunnen toch ook niet namens Oekraïne gaan? Of mis ik iets?
Wat leuk! Ik weet nog niet zeker of ik kan (en vind het stiekem ook wel spannend als nieuwkomerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik zet je naam vast in de OP, m'n eigen naam ook. Als er nog meer namen bij mogen gilt diegene maar. (Even beetje bijhouden voor de aantallen tegen die tijd, hoeveel stoelen Henk moet vrijhouden).
Ik loop in de week van het sjoelen nog even het lijstje bij diegenen na hoor dus je zit nergens aan vast.
Enkele mensen van hier en enkele mensen van de crew (mods, FA's etc). Dat mixt altijd erg gezellig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik weet nog niet zeker of ik kan (en vind het stiekem ook wel spannend als nieuwkomer) maar zet mij er ook maar bij
!
Is dat dan alleen met mensen van hier of ook van andere delen van FOK?
Aah oke, gezellig! Ja dat is een leuke ijsbreker, en door de sfeer hier voel ik me al welkom genoeg om mee te komen doen dus dat komt vast goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Enkele mensen van hier en enkele mensen van de crew (mods, FA's etc). Dat mixt altijd erg gezellig.
En helemaal logisch als je het spannend vindt maar dit is erg laagdrempelig en tijdens de vorige keren is er nog nooit iemand buiten gevallen zeg maar. Sjoelen breekt het ijs.
Dan ben je niet de enige, geloof me.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aah oke, gezellig! Ja dat is een leuke ijsbreker, en door de sfeer hier voel ik me al welkom genoeg om mee te komen doen dus dat komt vast goed.
(Bij deze al wel vast de waarschuwing dat de kans groot is dat ik alle sjoelschijf-dingetjes door de hele ruimte laat vliegen. Hand-oog coordinatie is niet mijn ding zegmaar.)
Zeker nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, geloof me.
Zou leuk zijn als je komt! Het is echt heel gezellig en niemand valt erbuiten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aah oke, gezellig! Ja dat is een leuke ijsbreker, en door de sfeer hier voel ik me al welkom genoeg om mee te komen doen dus dat komt vast goed.
(Bij deze al wel vast de waarschuwing dat de kans groot is dat ik alle sjoelschijf-dingetjes door de hele ruimte laat vliegen. Hand-oog coordinatie is niet mijn ding zegmaar.)
Dus zondag is nog vrij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Kreator het volgende:
Goed plaatje.
Ik denk dat ik niet kom. Ik heb die vrijdag al een feestje en die zaterdag een afspraak.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus zondag is nog vrij?
Ik zie geen problemen
Ja maar dat negeer ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:01 schreef Peter het volgende:
Ik had al geroepen dat ik niet kan he?
BARCELOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
I would if I could.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat negeer ik.
*lokt met chocotaart*
quote:
I WANT TO BREAK FREEEEEHEEEE!quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
BARCELOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SUCH A BEAUTIFUL HORIIIIZOOOOONquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
I WANT TO BREAK FREEEEEHEEEE!
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
SUCH A BEAUTIFUL HORIIIIZOOOOON
of zoiets
AJAAAAAAAAAXquote:
Thnx. Even luisteren wat ze zingenquote:
Fan in voor en tegenspoedquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
Bekijk het maar ik ga Elementary kijken.
*armen in de lucht gooit*
Wat kijk jij?quote:
Ik kijk bijna nooit voetbal dus een fan mag ik mezelf niet noemen maar dit leek me wel leukquote:
Ajax staat voor, da’s LEEEUUUUKquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit voetbal dus een fan mag ik mezelf niet noemen maar dit leek me wel leuk![]()
Met de nadruk op LEEK.
Nou snap ik wel dat die scheids dacht dat het een corner was eigk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
Bekijk het maar ik ga Elementary kijken.
*armen in de lucht gooit*
Jammer voor hem dat de Nederlandse Turken hem geen handje kunnen helpen. Zo kwam hij vorige keer nog best dichtbij kwalificatie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Greys het volgende:
Als Serhat nú nog niet in de finale komt met een land minder in z'n semi en zo veel flutnummers..
Dit jaar gaat het hem lukken, ik voel hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat de Nederlandse Turken hem geen handje kunnen helpen. Zo kwam hij vorige keer nog best dichtbij kwalificatie.
quote:
Hij zit zeker in de eerste semi of niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar gaat het hem lukken, ik voel het
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zit zeker in de eerste semi of niet?
Yassssquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kan het niet meer misgaan mensen
Omdat het een sympathieke beer is. En dan kan ‘ie volgend jaar met Valentinaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Yassss
Ik gun het hem ook echt, weet niet waarom
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk beertje
JE WINT! ER VALT NIKS TE PUFFEN!
Lijkt me enigquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het een sympathieke beer is. En dan kan ‘ie volgend jaar met Valentina
Ik schrok even maar hoogswaarschijnlijk faketwitter:EurovisionOnli2 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 22:30:39We are delighted to announce that Sinead O’Connor will represent Ireland at Eurovision 2019. #Eurovision #Eurovision2019 https://t.co/sKcdd8t2QW reageer retweet
Ik wou net mijn plakband, strippaal en golfballetjes meenemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Vlaggen verboden dit keer op het ESF kennelijk.
[ afbeelding ]
Wat mag er wel mee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die golfballen mochten in Lissabon ook al niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik wou net mijn plakband, strippaal en golfballetjes meenemen
Die laatste vind ik nogal een veiligheidsrisico.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die golfballen mochten in Lissabon ook al niet.Watermeloenen dan weer wel kennelijk
En kokosnoten!
Maar nu staat er geen food naar binnen mag dus ook geen kokosnoten of watermeloenen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die laatste vind ik nogal een veiligheidsrisico.
Saaie bende, explosieven mogen ook al niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar nu staat er geen food naar binnen mag dus ook geen kokosnoten of watermeloenen.
Zolang je hem maar niet opzet als helmpjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Cee het volgende:
Lege kokosnoten wel, om muziek mee te maken?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Saaie bende, explosieven mogen ook al niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:59 schreef Greys het volgende:
De Aussieboys willen ook Dutch people bannen
[ afbeelding ]
Kijk dat optreden van Anouk nog eens terug. Zie je een ragebol in Duitse kleurenquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen dan in ieder geval beter nog van die kleine vlaggen uitdelen ofzoiets. Snap het ook nog wel van die mega vlaggen. Vooral in Oostenrijk was dat lelijk bij bepaalde optredens
Geen powerbank? Wat is dat voor onzin dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk dat optreden van Anouk nog eens terug. Zie je een ragebol in Duitse kleuren
Ik mag dus niet naar het songfestival.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Lang eind dat je er bent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag dus niet naar het songfestival.
Vorig jaar stonden ook winkelwagentjes en ladders op de banlijst. Serieus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen powerbank? Wat is dat voor onzin dan.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan whahahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaarden en bijlen zijn niet expliciet verboden, al zijn zwaarden een soort grote messen en hebben bijlen wel een stok. Maar als je alleen de kop van een bijl neemt zou dat moeten mogenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Saaie bende, explosieven mogen ook al niet.
Gelukkig in 2017 niet. Anders had azerbeidzjan geen act meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ook winkelwagentjes en ladders op de banlijst. Serieus.
Hahaha oooooh nou dan gaat dat helemaal goed komen, neem de helmen maar meequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je komt! Het is echt heel gezellig en niemand valt erbuiten.![]()
En de sjoelstenen vliegen echt de kroeg door hoor. Ik denk dat het juist op zou gaan vallen als jij dat niet doet.
Dat jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Overigens eenvoor die hele lijst.
Ik ben zelf lang (1.82) maar in Düsseldorf hadden we hele goede zitplaatsen dus zag je alles sowieso heel goed. En tijdens de juryfinale in Lissabon stonden we op de vloer aan de zijkant, ongeveer halverwege de zaal. Omdat we aan de zijkant stonden stond er niemand achter ons. En het podium was hoger dus ook de kleinere mensen zagen het wel aardig denk ik. Ook hingen er tv schermen aan het plafond waarop je het kon zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:20 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat ja.
Over die ellenlange Hollanders waar de Aussieboys last van hebben gesproken. Ik vraag me dat ook altijd af of je het nou eigenlijk goed kan zien als je live bij het songfestival bent. Zeker aangezien ik 1.56m hoog ben. Wil er heel graag een keer naar toe maar als ik er geen zak van zie kan ik het misschien beter gewoon op TV kijken (alhoewel je dan weer de sfeer en live zang etc. mist natuurlijk).
Wat zijn de ervaringen van mensen die al eens geweest zijn?
Oké oké oké.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatief gezien. Voor een vrouw.
Als je er in Nederland geen last van hebt valt het in het buitenland waarschijnlijk wel meequote:Op donderdag 28 februari 2019 10:20 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat ja.
Over die ellenlange Hollanders waar de Aussieboys last van hebben gesproken. Ik vraag me dat ook altijd af of je het nou eigenlijk goed kan zien als je live bij het songfestival bent. Zeker aangezien ik 1.56m hoog ben. Wil er heel graag een keer naar toe maar als ik er geen zak van zie kan ik het misschien beter gewoon op TV kijken (alhoewel je dan weer de sfeer en live zang etc. mist natuurlijk).
Wat zijn de ervaringen van mensen die al eens geweest zijn?
Heel duidelijk dat ze het puur voor zichzelf doen ja. Jammer, was een mooie kans om het imago van het land verder op te poetsen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef Greys het volgende:
Israël mogen ze echt nooit meer de organisatie geven. Die verpesten het echt totaal voor fans. Eerst die absurde prijzen en nu maken ze bekend dat je vandáág kaarten kunt kopen en dus nu al in de wachtrij moet. Echt nul heads up van te voren dus en iedereen zit gewoon op z'n werk. Wat een klojo's.
Ik dacht dat ik het zelf gewoon gemist had omdat ik iets minder tijd heb om alles te volgen, maar dit komt dus voor iedereen als een verrassingquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef Greys het volgende:
Israël mogen ze echt nooit meer de organisatie geven. Die verpesten het echt totaal voor fans. Eerst die absurde prijzen en nu maken ze bekend dat je vandáág kaarten kunt kopen en dus nu al in de wachtrij moet. Echt nul heads up van te voren dus en iedereen zit gewoon op z'n werk. Wat een klojo's.
In dit geval had het Duizend bommen en Kroaten kunnen zijn. Maarjaa.quote:
Vertel...quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een idee voor een ESF-spel en kan er wel wat hulp bij gebruiken. Wie wil?
Je hebt DM. Moet nog een beetje een verrassing blijvenquote:
Ben benieuwd! Mocht je nog extra hulp nodig hebben wil ik ook wel meedenkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een idee voor een ESF-spel en kan er wel wat hulp bij gebruiken. Wie wil?
dm terugquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt DM. Moet nog een beetje een verrassing blijven
Oh dat klinkt allemaal wel goed ja! Ligt er heel erg aan waar je zit/staat dus. Jaaa die wissels zien en de hele organisatie eromheen en de sfeer in die zaal lijkt me wel echt echt super tof...quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf lang (1.82) maar in Düsseldorf hadden we hele goede zitplaatsen dus zag je alles sowieso heel goed. En tijdens de juryfinale in Lissabon stonden we op de vloer aan de zijkant, ongeveer halverwege de zaal. Omdat we aan de zijkant stonden stond er niemand achter ons. En het podium was hoger dus ook de kleinere mensen zagen het wel aardig denk ik. Ook hingen er tv schermen aan het plafond waarop je het kon zien.
Maar voor het beste zich kijk je gewoon thuis of in de kroeg op groot scherm. Live is gewoon tof om de sfeer mee te maken, om mee te stressen of de wissel op het podium wel op tijd klaar is tijdens de 30 seconden postcard enzo. Geweldig om dat te zien, die hysterische wissels die op de seconde getimed zijn.
Klinkt interessantquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zou best een puike TT zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In dit geval had het Duizend bommen en Kroaten kunnen zijn. Maarjaa.
Hadden we dat niet een keer als TT hier, tijdens het WK voetbal? Toen er met vuurwerk werd gegooid tijdens een Kroatië wedstrijd?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best een puike TT zijn
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hadden we dat niet een keer als TT hier, tijdens het WK voetbal? Toen er met vuurwerk werd gegooid tijdens een Kroatië wedstrijd?
Oh, zie nu ook je PI pasquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]ESF / [SC] Duizend bommen en Kroaten Daarom zei ik het ook
Je hebt de beelden even teruggekeken via de VAR?quote:
Och verhip.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]ESF / [SC] Duizend bommen en Kroaten Daarom zei ik het ook
Ik stuur je nog wel een rekening.quote:
Creative commons me dunkt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik stuur je nog wel een rekening.
Dat denk jijquote:
Ik ken Riverdale niet, maar ik geloof je op je woord. Tis uit mijn BH90210 tijd, een jaar of honderd geleden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef Dave het volgende:
Da’s die vader van die hunk in Riverdale toch?
En dan is het zo.quote:
Jaaa! Mooi man. En hoe het nu zo leuk gaat met al die supporters op het veld.quote:
Ja hè, honderden stage invaders en geen gedoe, als Duncan wint zeg ik, Tilburg2020.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jaaa! Mooi man. En hoe het nu zo leuk gaat met al die supporters op het veld.
Mja. Kan met beiden wel leven eigenlijk. Willem II is ook gewoon een best leuk team dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hè, honderden stage invaders en geen gedoe, als Duncan wint zeg ik, Tilburg2020.![]()
Ik weet alleen niet zo goed voor wie ik nu moet zijn.
DM gestuurd van precies 250 tekensquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt interessantStuur maar een DM, dan kan ik beter beoordelen of ik ergens bij kan helpen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
DM gestuurd van precies 250 tekens
En later in de reeks nog een van precies 250quote:
En de drugs hebben ze er zeker niet bij geleverdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:14 schreef ijs_beer het volgende:
Lekker dan. Hier om de hoek vaten met drugsafval gedumpt. Tuig.
BEF ME HILLSquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Riverdale niet, maar ik geloof je op je woord. Tis uit mijn BH90210 tijd, een jaar of honderd geleden.
Lief!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef summer52 het volgende:
Complimentendag...…...ik wil iedereen hier een compliment geven voor de gezelligheid, medeleven, spontaniteit, warmte, gevatheid, mijn soms sombere dagen toch lichter maken, en de heerlijke hysterie, kortom ik vind jullie allemaal geweldig. ❤🌹
Ik jou ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef summer52 het volgende:
Complimentendag...…...ik wil iedereen hier een compliment geven voor de gezelligheid, medeleven, spontaniteit, warmte, gevatheid, mijn soms sombere dagen toch lichter maken, en de heerlijke hysterie, kortom ik vind jullie allemaal geweldig. ❤🌹
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef summer52 het volgende:
Lief!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef summer52 het volgende:
Liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:55 schreef summer52 het volgende:
Zijn eerste live optreden zal op het EIC zijn, dus we moeten nog even wachten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Greys het volgende:
Benieuwd naar de Kreview van België! Wel jammer dat er geen live versie van is om te beoordelen maar daar zullen er wel meer van volgen. NL ook gok ik.
Dan moet @Kreator maar mee naar EICquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:02 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zijn eerste live optreden zal op het EIC zijn, dus we moeten nog even wachten.
https://songfestival.be/l(...)nkt-voor-alle-steun/
Hoog tijd om er kennis mee te gaan maken dan!quote:
Watne boer nig kent, dat vret er nig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoog tijd om er kennis mee te gaan maken dan!
Eurovision in Concert, er zijn nog kaartjes'quote:
twitter:ESCinConcert twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 12:00:03Our love for Leonora is forever..? We're looking forward to seeing the Danish representative live in Amsterdam on April 6! ??#eurovisioninconcert #EiC2019 #songfestival #eurovision #denmark #leonora #amsterdam #afaslive https://t.co/CLMA9xzde9 reageer retweet
Als er echt heel veel leuke foksters meegaan, wil ik me daar wel overheen zetten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:38 schreef Greys het volgende:
Ja daar zal Krea erg gelukkig van gaan worden denk ik, van nog eens live luisteren naar z'n Kreview nummers maar dan in de AFAS.
Dan kan je beter een keer komen sjoelen denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er echt heel veel leuke foksters meegaan, wil ik me daar wel overheen zetten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je beter een keer komen sjoelen denk ik.
Ik ken Dylan wel hoor. ;-)quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Riverdale niet, maar ik geloof je op je woord. Tis uit mijn BH90210 tijd, een jaar of honderd geleden.
Die is wel een stukkie ouder geworden sinds zijn 90210.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ken Dylan wel hoor. ;-)
[ afbeelding ]
Stiekem de reden dat ik kom sjoelen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je beter een keer komen sjoelen denk ik.
Niet dat er geen leuke foksters naar EIC gaan maar in de kroeg kan je ze nog een beetje spreken enzo en in AFAS hoor je alleen die voor jou zo geweldige ESF nummers.![]()
Mijn crush, Brandon, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die is wel een stukkie ouder geworden sinds zijn 90210..
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn crush, Brandon, gelukkig niet.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Mijn crush, Brandon, gelukkig niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die ouwe echt veel leuker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:35 schreef Dave het volgende:
Hij heeft denk ik in z'n contract staan dat minstens 1x per aflevering z'n shirt uit moet.
[ afbeelding ]
Ja, maar voor je het weet heb je de poppen aan het dansen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder komma was die op zich vermakelijker.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zonder komma was die op zich vermakelijker.
Eurovisie heeft 'kijken' in de naam, dus ik snap niet waar je moeilijk over doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef Greys het volgende:
Oh jottem we krijgen een goochelaar op het ESF. Nou ja een mentalist.Hou op met je Madonna en goocheltrucs we willen gewoon Eurovisie.
https://twitter.com/Eurovision/status/1101457428841934848?s=19
Sorry, that page doesn't exist.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef Greys het volgende:
Oh jottem we krijgen een goochelaar op het ESF. Nou ja een mentalist.Hou op met je Madonna en goocheltrucs we willen gewoon Eurovisie.
Ik kan de Tweet niet openen, maar wie komt er? Hans Kazan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef Greys het volgende:
Laat het maar bij Victor en zijn gitaar die hij weg tovertquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik wil wél Madonna!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef Greys het volgende:
Zou die gast ook commentatoren kunnen wegtoveren?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Laat het maar bij Victor en zijn gitaar die hij weg tovert
Ik kijk altijd het Songfestival via de BBCquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou die gast ook commentatoren kunnen wegtoveren?
Hele avond naar Victor kijken klinkt niet verkeerd..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Snap het nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry, that page doesn't exist.
Al weggetoverd?
Werkt bij mij dezequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap het niet
Nog eens proberen? Hij staat er gewoon nog op het officiële Eurovision account.
https://twitter.com/Eurovision/status/1101464543941853185?s=19
Geweldig juist! Kan hij meteen Jan Smit laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:54 schreef Greys het volgende:
Oh, ik ben een spuit 11quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze werkt wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap het niet
Nog eens proberen? Hij staat er gewoon nog op het officiële Eurovision account.
https://twitter.com/Eurovision/status/1101464543941853185?s=19
Speciaal voor jou doelde ik op Cornaldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik ben een spuit 11Of doelde jij op Cornald?
Ik wil ook dat Cornald blijft.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou het zou me een lief ding waard zijn als ze die hele selectiecommissie in een keer wegtoveren naar een kelder in Volendam of zo....
Morgenavond verjaardag van mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
En, allemaal veel plannen voor het weekend?
2nd Finland - Uuden Musiikin Kilpailu Finalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
Kan alleen die laatste zienquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
2nd Finland - Uuden Musiikin Kilpailu Final
2nd Georgia - Sakartvelos Varsk'vlavi Final
2nd Iceland - Söngvakeppnins Final
2nd Moldova - O melodie pentru Europa Final
2nd Norway - Melodi Grand Prix Final
2nd Portugal - Festival da Canção Final
2nd Sweden - Melodifestivalen Andra Chansen (Second Chance)
3rd Serbia - Beovizija Final
Stertke, en beterschap.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
En ik heb griep![]()
![]()
En jij?
Eurovisiespitsuur.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hier ook, ik HAAT carnaval.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier proberen zoveel mogelijk carnaval te vermijden
Dankjewelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Balen, sterkte met de griep en de verjaardag van je schoonmoeder.
Ver-schrik-ke-lijk inderdaad.......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook, ik HAAT carnaval.
Morgen de hele stad afgesloten door die stomme optocht
Veel sterkte daarmee!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier proberen zoveel mogelijk carnaval te vermijden
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Heel veel beterschap!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Morgenavond verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
En ik heb griep![]()
![]()
En jij?
Dankjewelquote:
Ik haar het niet. Maar ik doseer het denk ik dit keer maar tot één avondje. M'n zin erin is een beetje weggezakt ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook, ik HAAT carnaval.
Morgen de hele stad afgesloten door die stomme optocht
Ik haat het wel. Ik haat de muziek - behalve ‘Angeline, waar is de vaseline’quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik haar het niet. Maar ik doseer het denk ik dit keer maar tot één avondje. M'n zin erin is een beetje weggezakt ofzo.
Ik heb in Utrecht ook een keer moeten omlopen omdat er zonodig een stoet langs moest komenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel sterkte daarmee!![]()
Ik ben zo blij dat ik in Utrecht woon. Hier heb je die onzin niet.
Ik ben het hele weekend aan het werk, maar daar staat een week van drie werkdagen volgende week tegenoverquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:42 schreef ijs_beer het volgende:
Dit! En namens mij zonder bacillenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik haat het wel. Ik haat de muziek - behalve ‘Angeline, waar is de vaseline’. Ik haat dat verkleedgedoe. Ik haat het gezuip. Ik haat het als reden om vreemd te kunnen gaan.
Zo, ik heb gezegd. Sorry, zullen m’n bacillen wel zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit! En namens mij zonder bacillen
Ik ben er ook ooit een keer een tegengekomen, maar dat is armoedig gedoe en een paar seconden later is die stoet toch weer voorbij. Ik denk dat het lastiger is om die stoet te vinden dan om hem te ontwijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb in Utrecht ook een keer moeten omlopen omdat er zonodig een stoet langs moest komenJe bent dus nergens veilig!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in Utrecht wonen denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je sorryquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in Utrecht wonen denk ik.
Want daar is het gelukkig nooit karreneval op het podium.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je sorryIk vind carnaval niks.
Maar ik ben de enorm serieuze show die het ESF is natuurlijk al gewend.
Nee, nooit. Dat is echt serious businessquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Want daar is het gelukkig nooit karreneval op het podium.
Hé lijerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
Utrecht.![]()
ik ben in een rellerige bui, merk ik.
Denk eromquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
Utrecht.![]()
Brabant.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé lijer![]()
Ik heb het er bijna mijn hele leven mee moeten doen. Verzin jij iets beters dan
Maar daar is carnavalquote:
Ik heb supportquote:
Prima te omzeilen als je niet boven een cafe woont hoor.quote:
In Brabant woont iedereen boven een café.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Prima te omzeilen als je niet boven een cafe woont hoor.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Brabant woont iedereen boven een café.
Valt allemaal mee hoor, ik kijk nooit naar The Voicekids. Maar vanwege Ilse en Anouk nu welquote:
De hele onderwereld daar bestaat uit caféquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Owja??quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De hele onderwereld daar bestaat uit café
Je weet niet wat je mistquote:
Nee, dat was ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
Utrecht.![]()
Ow...je woont in Brabant en je hebt een hekel aan carnaval. Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja ik woon in Brabant maar niet boven een kroeg hoor ha ha!
Tja kweenie.....heb het echt nooit leuk gevonden.....wel geprobeerd hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow...je woont in Brabant en je hebt een hekel aan carnaval. Hoe doe je dat?
Niet? Nepper die je er bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja ik woon in Brabant maar niet boven een kroeg hoor ha ha!
twitter:
Ssssht. Zal speciaal voor jou terug veranderen.quote:
Nu komt het meer in de buurt van de waarheidquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ssssht. Zal speciaal voor jou terug veranderen.
Ga jij eigenlijk altijd met zonder jas de deur uit?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk altijd met zonder jas de deur uit?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Oh en morgen het openingsweekendgenot ook.
Wie denk jij dat gaat winnen morgen? Het schijnt dat de finish weer veranderd is.quote:
Volgende keer sjoelmeet in jouw kroeg danquote:
Ik zou precies Merkel zijn bij zoiets. Met zo'n blik van "haal me hier wég"quote:
Valgren gaat zijn titel verdedigen. Wie denk jij dat er wint?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie denk jij dat gaat winnen morgen? Het schijnt dat de finish weer veranderd is.
Zo kijk ik altijd als iemand het überhaupt al over carnaval heeft, laat staan dat ik ertussen zou moeten staanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou precies Merkel zijn bij zoiets. Met zo'n blik van "haal me hier wég"
Jij weetquote:
Hmm. Wel iemand met een rappe spurt ja. Dus valgren zou best wel kunnen. Of anders een obscure Belg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valgren gaat zijn titel verdedigen. Wie denk jij dat er wint?
Heb er een tijdje gestudeerd. Hele leuke stadquote:
Van Keirsbulck wordt dan de semi obscure Belg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Wel iemand met een rappe spurt ja. Dus valgren zou best wel kunnen. Of anders een obscure Belg.
Wat voor muziek wordt er dan gedraaid? En wordt daar ook gehost?quote:
Die rijd als luitenant van en Greg nu toch? Zou zomaar kunnen dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Keirsbulck wordt dan de semi obscure Belg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |