SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 27-02-2019 20:03:50 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
What’s up?quote:
Ochtendhumeur.quote:
Oekraïens dipje?quote:
Oh dat ene hondjequote:Op woensdag 27 februari 2019 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb Ierland even getweet.
https://twitter.com/ESF_FOK/status/1100743064786796544?s=19
Dan valt het toch nog mee? Ik denk vaak jeetje hoe moet dat nog goed komenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat hoofd. Zo word ik ook altijd wakker![]()
Koffie hielp.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oekraïens dipje?![]()
What can we do?
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:16 schreef Em31 het volgende:
(denk steeds dat dit het Oekraïne topic is![]()
)
Fijn dat we konden helpenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of ik zit in de verkeerde trein, of ik heb zitten suffen en ben niet overgestapt waar dat had gemoeten. Hoe dan ook rij ik nu Flevoland in. Hier gaat iets mis...
Ja, iemand had het er gisteren ook over dat vidbir klonk als een scheldwoord, vandaar de TTquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom er dus net achter dat vidbir de naam is van de voorronde in de Oekraïne. Ik dacht aan witbier
Ja, dat is gek. Als iemand in mijn omgeving witbier bestelt, denk ik altijd dat die het over de Oekraïense voorronde heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom er dus net achter dat vidbir de naam is van de voorronde in de Oekraïne. Ik dacht aan witbier
Smaken verschillen, maar ik heb de Oekraïense voorronde het liefst zonder citroenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is gek. Als iemand in mijn omgeving witbier bestelt, denk ik altijd dat die het over de Oekraïense voorronde heeft.
Toepasselijk wel, Trijntje bij een treinreisquote:
De voorronde van de buren uit Wit-Rusland kan anders ook nog wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:22 schreef Momo... het volgende:
MARUV moet gewoon mee doen als onafhankelijke staat!
Maar verdienen ze dat na Kinky Boots en Potato Potato naar huis te sturen, nog een kans op een goede inzending?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De voorronde van de buren uit Wit-Rusland kan anders ook nog wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Oekraïne verdient anders wel wat Potato Potatoes, dus misschien moeten ze een deelnemerswap doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar verdienen ze dat na Kinky Boots en Potato Potato naar huis te sturen, nog een kans op een goede inzending?
Als het helpt om de Alligator from the stars erin te krijgen ben ik voorquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:30 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar verdienen ze dat na Kinky Boots en Potato Potato naar huis te sturen, nog een kans op een goede inzending?
Ohhhhh, ik vat hem.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, iemand had het er gisteren ook over dat vidbir klonk als een scheldwoord, vandaar de TT
Die kwam uit Letland hequote:Op woensdag 27 februari 2019 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het helpt om de Alligator from the stars erin te krijgen ben ik voor
True, maar Potato potato en Kinky Boots kunnen toch ook niet namens Oekraïne gaan? Of mis ik iets?quote:
Jij met je boze smileyquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, maar Potato potato en Kinky Boots kunnen toch ook niet namens Oekraïne gaan? Of mis ik iets?
Wat leuk! Ik weet nog niet zeker of ik kan (en vind het stiekem ook wel spannend als nieuwkomerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik zet je naam vast in de OP, m'n eigen naam ook. Als er nog meer namen bij mogen gilt diegene maar. (Even beetje bijhouden voor de aantallen tegen die tijd, hoeveel stoelen Henk moet vrijhouden).
Ik loop in de week van het sjoelen nog even het lijstje bij diegenen na hoor dus je zit nergens aan vast.
Enkele mensen van hier en enkele mensen van de crew (mods, FA's etc). Dat mixt altijd erg gezellig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik weet nog niet zeker of ik kan (en vind het stiekem ook wel spannend als nieuwkomer) maar zet mij er ook maar bij
!
Is dat dan alleen met mensen van hier of ook van andere delen van FOK?
Aah oke, gezellig! Ja dat is een leuke ijsbreker, en door de sfeer hier voel ik me al welkom genoeg om mee te komen doen dus dat komt vast goedquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Enkele mensen van hier en enkele mensen van de crew (mods, FA's etc). Dat mixt altijd erg gezellig.
En helemaal logisch als je het spannend vindt maar dit is erg laagdrempelig en tijdens de vorige keren is er nog nooit iemand buiten gevallen zeg maar. Sjoelen breekt het ijs.
Dan ben je niet de enige, geloof me.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aah oke, gezellig! Ja dat is een leuke ijsbreker, en door de sfeer hier voel ik me al welkom genoeg om mee te komen doen dus dat komt vast goed.
(Bij deze al wel vast de waarschuwing dat de kans groot is dat ik alle sjoelschijf-dingetjes door de hele ruimte laat vliegen. Hand-oog coordinatie is niet mijn ding zegmaar.)
Zeker nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, geloof me.
Zou leuk zijn als je komt! Het is echt heel gezellig en niemand valt erbuiten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aah oke, gezellig! Ja dat is een leuke ijsbreker, en door de sfeer hier voel ik me al welkom genoeg om mee te komen doen dus dat komt vast goed.
(Bij deze al wel vast de waarschuwing dat de kans groot is dat ik alle sjoelschijf-dingetjes door de hele ruimte laat vliegen. Hand-oog coordinatie is niet mijn ding zegmaar.)
Dus zondag is nog vrij?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Kreator het volgende:
Goed plaatje.
Ik denk dat ik niet kom. Ik heb die vrijdag al een feestje en die zaterdag een afspraak.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus zondag is nog vrij?
Ik zie geen problemen
Ja maar dat negeer ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:01 schreef Peter het volgende:
Ik had al geroepen dat ik niet kan he?
BARCELOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
I would if I could.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat negeer ik.
*lokt met chocotaart*
quote:
I WANT TO BREAK FREEEEEHEEEE!quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
BARCELOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SUCH A BEAUTIFUL HORIIIIZOOOOONquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
I WANT TO BREAK FREEEEEHEEEE!
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
SUCH A BEAUTIFUL HORIIIIZOOOOON
of zoiets
AJAAAAAAAAAXquote:
Thnx. Even luisteren wat ze zingenquote:
Fan in voor en tegenspoedquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
Bekijk het maar ik ga Elementary kijken.
*armen in de lucht gooit*
Wat kijk jij?quote:
Ik kijk bijna nooit voetbal dus een fan mag ik mezelf niet noemen maar dit leek me wel leukquote:
Ajax staat voor, da’s LEEEUUUUKquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit voetbal dus een fan mag ik mezelf niet noemen maar dit leek me wel leuk![]()
Met de nadruk op LEEK.
Nou snap ik wel dat die scheids dacht dat het een corner was eigk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
Bekijk het maar ik ga Elementary kijken.
*armen in de lucht gooit*
Jammer voor hem dat de Nederlandse Turken hem geen handje kunnen helpen. Zo kwam hij vorige keer nog best dichtbij kwalificatie.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Greys het volgende:
Als Serhat nú nog niet in de finale komt met een land minder in z'n semi en zo veel flutnummers..
Dit jaar gaat het hem lukken, ik voel hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat de Nederlandse Turken hem geen handje kunnen helpen. Zo kwam hij vorige keer nog best dichtbij kwalificatie.
quote:
Hij zit zeker in de eerste semi of niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit jaar gaat het hem lukken, ik voel het
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zit zeker in de eerste semi of niet?
Yassssquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kan het niet meer misgaan mensen
Omdat het een sympathieke beer is. En dan kan ‘ie volgend jaar met Valentinaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Yassss
Ik gun het hem ook echt, weet niet waarom
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk om je bloeddruk beertje
JE WINT! ER VALT NIKS TE PUFFEN!
Lijkt me enigquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het een sympathieke beer is. En dan kan ‘ie volgend jaar met Valentina
Ik schrok even maar hoogswaarschijnlijk faketwitter:EurovisionOnli2 twitterde op woensdag 27-02-2019 om 22:30:39We are delighted to announce that Sinead O’Connor will represent Ireland at Eurovision 2019. #Eurovision #Eurovision2019 https://t.co/sKcdd8t2QW reageer retweet
Ik wou net mijn plakband, strippaal en golfballetjes meenemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Vlaggen verboden dit keer op het ESF kennelijk.
[ afbeelding ]
Wat mag er wel mee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Vlaggen verboden dit keer op het ESF kennelijk.
[ afbeelding ]
Ja die golfballen mochten in Lissabon ook al niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik wou net mijn plakband, strippaal en golfballetjes meenemen
Die laatste vind ik nogal een veiligheidsrisico.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die golfballen mochten in Lissabon ook al niet.Watermeloenen dan weer wel kennelijk
En kokosnoten!
Maar nu staat er geen food naar binnen mag dus ook geen kokosnoten of watermeloenen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die laatste vind ik nogal een veiligheidsrisico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |