Nou lekker huilen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Hey donderstraal jij lekker op andersquote:
IK HOEF NIET TE JANKEN SCHATquote:
oefffquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE JANKEN SCHAT
Nu je het zegt ik zou vroeger naar bed. Bedankt dat je me even helpt herinneren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey donderstraal jij lekker op anders
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken danquote:
truste kerelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik zou vroeger naar bed. Bedankt dat je me even helpt herinneren.
quote:
Bedankt, hoop dat ik morgen op tijd weg kan sneaken van werk om ze op te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Aber je oven en waterkoker zijn helemaal het einde
VK hanteert veel soepelere criteria om te verwijderen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen als je gaat voor een specifieke naam en pedo in de TT wordt het veranderd
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken dan
Zullen wij twee eens samen de kroeg induikenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
En overal op reageren met "huuhhhh janken"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
Je moet ook nog een broodrooster in olijfgroenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedankt, hoop dat ik morgen op tijd weg kan sneaken van werk om ze op te halen
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zullen wij twee eens samen de kroeg induiken
Heel leuk 😍 maar ik gebruik dat nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook nog een broodrooster in olijfgroen
[ afbeelding ]
oh jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkring
En iedereen valt over het vermeende misbruik van MJ, maar ondertussen bij de Katholieke kerk en Jehova Getuigen wordt het weggemoffeldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken dan
Oefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkring
Sowieso voor de groene smoothiesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
altijd goed om te hebben.
is.wel geinig om daar schijt in te doen en dan aan te bieden als chocomel.quote:
Als je de blender dan aanzet zonder deksel heb je schijt aan alles hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is.wel geinig om daar schijt in te doen en dan aan te bieden als chocomel.
shitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je de blender dan aanzet zonder deksel heb je schijt aan alles haha
Ja nee daar vallen we niet over nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
En iedereen valt over het vermeende misbruik van MJ, maar ondertussen bij de Katholieke kerk en Jehova Getuigen wordt het weggemoffeld
Wat kansloos weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is.wel geinig om daar schijt in te doen en dan aan te bieden als chocomel.
Daar acht ik Haags echt niet slim genoeg voor sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms vraag ik me af of die achterlijke mods hier expres zo tyfustriest zitten te doen zodat wij erop reageren en zij lekker "HAHA JE CARET LOLOLOLO JANKEN JANKEN" kunnen posten
Man man man wat achterlijk kansloos
Kan je beter Messi hebben, die doet alleen aan belastingontduiking maar is wel echt de beste voetballer ever.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee daar vallen we niet over nee.
Misbruik en verkrachting wegmoffelen is bij alles en iedereen
Je doet het nu ook bij mj omdat hij ook een soort god is. Ronaldo zelfde verhaal en wel meer figuren.
MJ is voor mij geen god, gewoon een mafklapper die z'n draai niet kon vinden met z'n Neverland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee daar vallen we niet over nee.
Misbruik en verkrachting wegmoffelen is bij alles en iedereen
Je doet het nu ook bij mj omdat hij ook een soort god is. Ronaldo zelfde verhaal en wel meer figuren.
Mij wel dus?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daar acht ik Haags echt niet slim genoeg voor sorry
Ik heb Danny en Yvonne toch wel iets hoger zitten dan ditquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Quotidien het volgende:
Voor klachten kun je mailen naar forum@fok.nl zodat je een bijdehante reactie terug krijgt van die kutadmins
haha hoor je dat @haags_kwartiertje, ik ben slimmer dan jijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent schijnheilig genoeg ja
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Danny en Yvonne toch wel iets hoger zitten dan dit
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha hoor je dat @:haags_kwartiertje, ik ben slimmer dan jij
Sow, jij speelt met vuur vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Quotidien het volgende:
Voor klachten kun je mailen naar forum@fok.nl zodat je een bijdehante reactie terug krijgt van die kutadmins
G ik werkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Goudenvis het volgende:
Haagse en Vanilla zijn echt kut en trekken uitkering
Bepaal ik zelf wel :squote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Ik leef gevaarlijk, dat houdt me scherpquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sow, jij speelt met vuur vriend
Snap ik, het loopt niet weg gelukkig hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb nu voor 250 aan keukenshit gekocht het is wel even mooi geweest
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Goudenvis het volgende:
Haagse en Vanilla zijn echt kut en trekken uitkering
Ome Frank, wat een heldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Flamarande het volgende:
God was mis ik de tijd dat Frank_Drebin en Pharkus hier nog mods waren
Kom maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommo
Ik heb het al zovaak aangebodenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommo
Ja daar naai je de regering mee dat boeit me niet bijster veel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je beter Messi hebben, die doet alleen aan belastingontduiking maar is wel echt de beste voetballer ever.
Na het trekkenquote:
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Flamarande het volgende:
God was mis ik de tijd dat Frank_Drebin en Pharkus hier nog mods waren
Schijnt goed voor de huid te zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weer heel mijn gezicht vol
Zie het maar zo, het is weer eens wat anders dan Vanillekwakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weer heel mijn gezicht vol
ach, voor mij blijft Armstrong ook een held. Kan mij hey verrotten dat hij het deed op doping.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar naai je de regering mee dat boeit me niet bijster veel.
En natuurlijk betalen mensen daardoor maar vind het bij lange na niet erg genoeg als misbruik onder de mat schuiven omdat iemand een ster is.
Begin jij nou ook al met kut doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
dat gele kleurtje verontrust veel mensen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is weer eens wat anders dan Vanillekwak
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, een oude vent met een jong hartquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
Ik ga wel slapen voordat het uit de klauwen looptquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Flamarande het volgende:
was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
Niet zo gemeen doen tegen prof, hij is een special snowflake hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met kut doen
Hij heeft geen verbinding daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:58 schreef Remqo het volgende:
@:Frank_Drebin stop eens met houtjes hakken en zeehondjes knuppelen en post eens mee met ons
Ik kan het toch proberen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft geen verbinding daar.
Weet jij trouwens wat de favoriete zender van een pedo is?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ground control to Frank_Drebin
Volgens mij wil je sommige users boos makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat de favoriete zender van een pedo is?
oh boyquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat de favoriete zender van een pedo is?
Nou je komt weg met een flauw antwoordquote:
Echt he. En als er dan commentaar op is, dat afdoen als gejank. Dan ben je echt een mislukking van de samenlevingquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:06 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer je kind bent en je vader elke dag topposter op een forum is en pedofilie grappig vindt
LEKKER JANKENquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he. En als er dan commentaar op is, dat afdoen als gejank. Dan ben je echt een mislukking van de samenleving
HUILENquote:
Je bent wel selectief in je verontwaardiging. Je wil toch een SC waarin alles mag?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik wil me hierbij graag aanmelden bedankt gr
Of wil je gewoon beetje rellen, en verander je je mening zodra je ergens anders over kunt rellen?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Had hij nou een ALLESMAG forum, had jij zijn posts niet hoeven lezen
Hier gaat Haags weer heel tevreden mee zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Remqo het volgende:
Nou Haags, het is je wederom weer gelukt om users boos te maken
Ja doei, nu probeer je jullie kansloze gedrag goed te praten met dit soort shit. Houd op hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent wel selectief in je verontwaardiging. Je wil toch een SC waarin alles mag?
[..]
[..]
[..]
Of wil je gewoon beetje rellen, en verander je je mening zodra je ergens anders over kunt rellen?
Een sc waar mods niet selectief alles wegnoten maar ondertussen zelf kansloze grapjes maken bedoel je? Ja die zou ik nog steeds heel graag willenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent wel selectief in je verontwaardiging. Je wil toch een SC waarin alles mag?
[..]
[..]
[..]
Of wil je gewoon beetje rellen, en verander je je mening zodra je ergens anders over kunt rellen?
Dus je bent niet verontwaardigd over de opmerkingen zelf, maar over wie die opmerkingen maakten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een sc waar mods niet selectief alles wegnoten maar ondertussen zelf kansloze grapjes maken bedoel je? Ja die zou ik nog steeds heel graag willen
Als je persoonlijke klachten hebt mag je mailen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je bent niet verontwaardigd over de opmerkingen zelf, maar over wie die opmerkingen maakten?
Geef nou maar toe dat jullie echt megakansloos bezig zijn i.p.v. deze shitquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je bent niet verontwaardigd over de opmerkingen zelf, maar over wie die opmerkingen maakten?
Ja, maar waarom mag dit dan nu wel en opmerkingen m.b.t. een bepaalde vlogger uit Hilversum en omstreken niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of @Danny en @yvonne komen gewoon een kijkje nemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef Quotidien het volgende:
Ik stel voor dat iedereen een mail stuurt naar de admins om op democratische manier dit tuig af te zetten
JANKENquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar waarom mag dit dan nu wel en opmerkingen m.b.t. een bepaalde vlogger uit Hilversum en omstreken niet?
Niet mn beste grappen ooit nee, maar het feit dat het al rijmt, zou je moeten begrijpen dat het niet serieus is. Ik word hier voor erger uitgemaakt op een dag, en men wil blijkbaar de randjes opzoeken, tenzij haags en ik het doen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jullie echt megakansloos bezig zijn i.p.v. deze shit
Grappig want anker rijmt ook leukquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mn beste grappen ooit nee, maar het feit dat het al rijmt, zou je moeten begrijpen dat het niet serieus is. Ik word hier voor erger uitgemaakt op een dag, en men wil blijkbaar de randjes opzoeken, tenzij haags en ik het doen?
Omdat we hem een beetje zat zijn, dan vind ik een enkele keer een hihaho grapje met pedobear nog leuker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar waarom mag dit dan nu wel en opmerkingen m.b.t. een bepaalde vlogger uit Hilversum en omstreken niet?
Dat ik een plaatje van een anker post, zou al moeten aanduiden dat het niet serieus is en dat het is om te etteren. Pedograppen maken en jezelf er dan op zo'n manier uit proberen te lullen is gewoon kansloos tot en met. Ja, jij en Haags hebben een bepaalde functie voor dit forum, en als je commentaar op jullie kansloze zooi afdoet als gejank, dan ben je echt het spoor bijster.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mn beste grappen ooit nee, maar het feit dat het al rijmt, zou je moeten begrijpen dat het niet serieus is. Ik word hier voor erger uitgemaakt op een dag, en men wil blijkbaar de randjes opzoeken, tenzij haags en ik het doen?
Uh ja want je bent mod en wij kunnen jouw posts niet verwijderen, 2 maten vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je om 5:00 met een betoog klaar staatquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou jongens, het was me een waar genoegen maar deze goddelijke schoonheid gaat een slaapje doen.
Tataaaaa
De SC in zijn geheel moet eens beslissen wat ze van hun moderators verwachten. Vanmiddag werd ik belachelijk gemaakt omdat ik mijn postgedrag teveel heb aangepast sinds ik moderator ben geworden. Nu maak ik eens een lolletje op het randje, en galt iedereen er overheen omdat ik een bepaalde voorbeeldfunctie heb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik een plaatje van een anker post, zou al moeten aanduiden dat het niet serieus is en dat het is om te etteren. Pedograppen maken en jezelf er dan op zo'n manier uit proberen te lullen is gewoon kansloos tot en met. Ja, jij en Haags hebben een bepaalde functie voor dit forum, en als je commentaar op jullie kansloze zooi afdoet als gejank, dan ben je echt het spoor bijster.
Beide argumenten zeggen dus dat je gewoon godverdomme normaal moet doen, hoe fucking moeilijk is datquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De SC in zijn geheel moet eens beslissen wat ze van hun moderators verwachten. Vanmiddag werd ik belachelijk gemaakt omdat ik mijn postgedrag teveel heb aangepast sinds ik moderator ben geworden. Nu maak ik eens een lolletje op het randje, en galt iedereen er overheen omdat ik een bepaalde voorbeeldfunctie heb.
[ afbeelding ]
Maar waarom zijn jullie hem zat? Hij is misschien wat gezet en onhygiënisch maar dat zijn toch geen valide redenen om zo te gaan lopen haten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Omdat we hem een beetje zat zijn, dan vind ik een enkele keer een hihaho grapje met pedobear nog leuker.
Ondertussen vind je me een enge Fritzl en heb je meerdere malen pedobear gepost na een post van Niels, dat kan natuurlijk welquote:
Maak er anders een leuk rijmpje van dan is het wel toegestaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom zijn jullie hem zat? Hij is misschien wat gezet en onhygiënisch maar dat zijn toch geen valide redenen om zo te gaan lopen haten?
Bedoel je na die pedofiele uitspraken van hem die toen zijn weggemod? Bedankt voor je puntquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ondertussen vind je me een enge Fritzl en heb je meerdere malen pedobear gepost na een post van Niels, dat kan natuurlijk wel
Ik wil niks met hem te maken hebben, die ziel zoekt het maar uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom zijn jullie hem zat? Hij is misschien wat gezet en onhygiënisch maar dat zijn toch geen valide redenen om zo te gaan lopen haten?
Haags en VK hadden het natuurlijk laten staan, denk het ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedoel je na die pedofiele uitspraken van hem die toen zijn weggemod? Bedankt voor je punt
Ah Bahquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:38 schreef Quotidien het volgende:
Niks meer te beleven hier, dan maar Mamma Mia gaan rewatchen
Dat wordt niet meer besproken, er heerst een taboe op omdat users boos worden, alleen blauw mag het nogquote:
Het wordt steeds gekker hier, en het is al zo blauw, snap jij het?quote:
Ik heb het geprobeert, maar ik ga maar 1 topic terug.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:58 schreef Remqo het volgende:
Probeer het ook niet te snappen, want dat is een gebed zonder end
Ik loop al 5 jaar mee hier, veel verloop gezien maar toch hangt er een vaste kliekquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeert, maar ik ga maar 1 topic terug.
Ik zie een verband.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier, en het is al zo blauw, snap jij het?
Ik +10, ja het is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik loop al 5 jaar mee hier, veel verloop gezien maar toch hangt er een vaste kliek
In die zin loop ik al 15 jaar meequote:Op woensdag 27 februari 2019 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik +10, ja het is verschrikkelijk.Kom gewoon naar MUZ.
Hoi Arische Ash, leuk dat je er bentquote:
Waarom onthul je m'n clone?quote:Op woensdag 27 februari 2019 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi Arische Ash, leuk dat je er bent
Omdat redenenquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:17 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Waarom ga je als Limburger voor de UvA?
Ik heb een Ash-sensorquote:
Omdat je een gigantische retard bent die denkt dat hij slim isquote:
Leuk dat jij je koppie hier ook weer eens laat zien, Chai.quote:Op woensdag 27 februari 2019 06:41 schreef Chia het volgende:
Worden hier pedograppen gepost? Dan was Remqo er zeker
Hey ben je al zenuwachtig voor vanavond?quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Leuk dat jij je koppie hier ook weer eens laat zien, Chai.
Ik heb er helemaal geen goed gevoel over.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey ben je al zenuwachtig voor vanavond?
Aiquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen goed gevoel over.
gewoon lekker chelsea - spurs kijken dan maarquote:Op woensdag 27 februari 2019 07:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen goed gevoel over.
okéquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef Samzz het volgende:
Gewoon met caps lock aan dingen schreeuwen.
Heerlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef Samzz het volgende:
DEEEESPAAAACITOOOOquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:34 schreef Samzz het volgende:
Nah, ben niet zo'n schreeuwerquote:Op woensdag 27 februari 2019 08:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heerlijk.
Moet je ook eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2019 09:43:14 ]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef SideEffect het volgende:
Wat is het toppunt van pedofilie?JimmyDean liket deze post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkeltje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren gruwelijk hard gemasturbeerd, m'n hele nofapstreak naar de klote.
lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:44 schreef SideEffect het volgende:
Ik eet vandaag zelfgemaakte pizza
geen idee, merk ik vanavond welquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat gaat je vrouw koken denk je?
Van een beetje prostaatmelken is geen man slechter geworden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Stop je vinger in zijn anus hihi
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van een beetje prostaatmelken is geen man slechter geworden.
Wat weet jij van mijn anus?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Stop je vinger in zijn anus hihi
jezelf seksueel beperkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik sla even over vrind.
Hey wat is dit danquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik buk alleen voor jou maat.
op jouw berichten kan ik niet anders dan 'quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je nog meer bij te dragen dan '' of is inhoudelijk reageren niet je sterkste kant?
Als mensen zo willen posten zijn er genoeg alternatieven lijkt mij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Wat vinden we ervan, jongens?
Dan kan ik ook niet anders dan mij daar niet druk om makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:33 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
op jouw berichten kan ik niet anders dan '' reageren.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan kan ik ook niet anders dan mij daar niet druk om maken
Ik krijg zo'n lasertherapie aangeboden vanuit m'n werk en dat is morgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:04 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waarom stop je niet gewoon meteen ipv er weer een dag extra aan te plakken.
Krijg de teringquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:30 schreef TARDIS. het volgende:
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Wat vinden we ervan, jongens?
Wat staat er nu dat je niet zint?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef Solotov het volgende:
[..]
Krijg de tering
Sluit fok dan maar meteen
Het zijn maar kakkerlakkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat staat er nu dat je niet zint?
Moet jij wetenquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef Solotov het volgende:
Ik mag je ook geen Flikker meer noemen tardis
Ik denk dat het wel mag trouwens, want ik ben niet gay dus val je me technisch gezien niet aan op mijn geaardheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:41 schreef Solotov het volgende:
Ik mag je ook geen Flikker meer noemen tardis
Vieze heteroquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mag trouwens, want ik ben niet gay dus val je me technisch gezien niet aan op mijn geaardheid.
Dit mag ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet, heb derhalve een TR geplaatst.
Afgevinkt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet, heb derhalve een TR geplaatst.
Maar volgens welke norm? Die van Danny?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:54 schreef Driepink het volgende:
Komt toch gewoon neer op het feit dat we ons normaal moeten gedragen?
De norm is die policy hequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar volgens welke norm? Die van Danny?
Dit is een goede vraag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar volgens welke norm? Die van Danny?
hou nou even op ik maakte een geintje reageer niet zo serieus mijn vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Users roepen al jaren om duidelijkheid in het beleid, en nu hebben alle subfora nog eens duidelijk aangegeven hetzelfde beleid.
Prima keuze dus
Tevens dit dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Users roepen al jaren om duidelijkheid in het beleid, en nu hebben alle subfora nog eens duidelijk aangegeven hetzelfde beleid.
Prima keuze dus
Link?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Keek net een filmpje van iemand met maden bovenop een bloot liggende schedel en nu heb ik jeuk.
Klinkt als een vies filmpjequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Keek net een filmpje van iemand met maden bovenop een bloot liggende schedel en nu heb ik jeuk.
Geen beleid is ook beleidquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Prima keuze dus
Stelt niks voor vergeleken met die sekstape van jou.quote:
Nou, genieten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Hahahaha Jezus manquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)st_van_vlooien_.html
Even het filmpje bekeken, je hebt gelijk, mijn sekstape is viezer..quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelt niks voor vergeleken met die sekstape van jou.
Hey daar is hij, altijd zo lekker gewoon gebleven he maat.quote:
Jij hebt hem goed door vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey daar is hij, altijd zo lekker gewoon gebleven he maat.
Het is alles wat de policy niet isquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vallen ze wel binnen de policy?
Hè is dat nou jammer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is alles wat de policy niet is
Kritiek uiten kan hier: FB / Nieuwe userpolicy discussietopicquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef Solotov het volgende:
[..]
Krijg de tering
Sluit fok dan maar meteen
Gast.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Klinkt als een eitjequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden.
maar dat is mijn hele act
wat moet ik nu gaan posten
ik ga gewoon door met hoe ik normaal post en zal eventuele consequenties accepterenquote:
DBSquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden.
maar dat is mijn hele act
wat moet ik nu gaan posten
als dat geen neuken wordt..quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:13 schreef Cronometer het volgende:
Zag net een Nederlandse meneer op werk: 10/10. 😊
Ja iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gewoon door met hoe ik normaal post en zal eventuele consequenties accepteren
als ik Hans geen kutginger mag noemen houdt het voor mij al snel op
ik kom wel weer terug als we weer mogen klagen.quote:
tot morgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
dus je mag zulke dingen serieus niet meer zeggen in zelfs een SC?
ik ben voorlopig klaar met FOK!, ik ben beschikbaar op discord als Mer_Dann
de groeten
Zullen we een Xbox kliekje Discordgroep openenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
de groeten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
de groeten
Feedback kan overigens hier: FB / Nieuwe userpolicy discussietopicquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Prima keuze dus
Wat zei je? Mag via DMquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
de groeten
dit mag je niet zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:30 schreef Catkiller het volgende:
Elke keer als ik jullie bij elkaar zie moet ik denken aan de downies die ik wel eens in de supermarkt zie lopen met hun begeleider.
Dikke lippen clubjequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:30 schreef Catkiller het volgende:
Elke keer als ik jullie bij elkaar zie moet ik denken aan de downies die ik wel eens in de supermarkt zie lopen met hun begeleider.
Nou dan zijn er landen met een dictator waar nog meer mag.quote:
dat juichbaak vind ik trouwens maar treurig gedoequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dan zijn er landen met een dictator waar nog meer mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |