Nu voelen ze zich vast bij de neus genomenquote:
Je beleefd meer plezier met een kind van vierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een kleuter zit strakker om de leuter
Kan echt niet wachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Amarantha het volgende:
8 maart komt de docu van MJ op NPO.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je beleefd meer plezier met een kind van vier
Echt hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja joh zijn maar kinderen en seksboeiend.
Een van die gasten die hem in die film beschuldigt heeft onder ede verklaard dat MJ niks heeft gedaan. En nu ineens dit. Dikke huichelaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n dood
Muzikaal was hij geweldig
Godverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het voordat ik het gezien heb al een zielige vertoningquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Godtyfus dat je dit uit je vingers krijgt, godverdomme wat godvergeten triestquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe dichter bij de 0.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godver
Maar onthoud: onder de 11 is voor pappa zelf
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het voordat ik het gezien heb al een zielige vertoning
Haha dus tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Inademen doet pijnvolgens mij een rib lichtjes gekneusd ofzo
Ja zo’n manager dacht dat de rock versie beter zou werken of zo. Is op zich ook niet slecht. Maar deze is zoveel puurder passender.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meest gehoorde versie van Simon & Garfunkel is ook al anders dan deze. Deze is wel echt mooi ja
Ik vind echt mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja zo’n manager dacht dat de rock versie beter zou werken of zo. Is op zich ook niet slecht. Maar deze is zoveel puurder passender.
Hermann?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Taylor Swift heeft me geleerd dat ik het af moet schudden
Waar het hart van vol is hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Ah krijgen ze eindelijk weer meer dan 100.000 kijkers.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Bij Haags is het dit of iets antisemitisch kies maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |