Niks tegen MJ, die beschuldigingen zijn nooit bewezen ditdat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Luister eerst maar even naar R. Kelly of Michael Jackson
Als ik de sound of silence wil dan zet ik mn noise cancelling headphones op snap jequote:
Hihahoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik de sound of silence wil dan zet ik mn noise cancelling headphones op snap je
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n doodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks tegen MJ, die beschuldigingen zijn nooit bewezen ditdat.
Gewoon oppakken als hobby.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb weer zo'n nostalgische bui waar ik betreur dat ik mijn goddelijke talenten van vroeger nooit benut heb. Iemand een zalfje hiervoor?
Boeiend. Als het wel zo is het alsnog een goorlap ondanks zijn muziek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n dood
Muzikaal was hij geweldig
Een frisse vent was hij iig niet, maar of die beschuldigingen waar zijn, zal aan mijn derriere oxiderenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Boeiend. Als het wel zo is het alsnog een goorlap ondanks zijn muziek.
Met kinderen was hij ook geweldig, schijnt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n dood
Muzikaal was hij geweldig
Die kinderen waren ook ongeveer 10 jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kinderen was hij ook geweldig, schijnt.
Ja joh zijn maar kinderen en seksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een frisse vent was hij iig niet, maar of die beschuldigingen waar zijn, zal aan mijn derriere oxideren
wat niet rekt scheurt wel tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die kinderen waren ook ongeveer 10 ja
Vind het ook maar kutquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
het gaat echt van kwaad tot erger met deze sc
Nee, niemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat ze hem alsnog zwart willen maken,
Ik heb altijd een bad gewild en nu heb ik een bad en gebruik ik 'm nooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
Mijn god ik moet echt die woning krijgen.
Er past een bad in de badkamer. Wel lelijk, maar wel een bad.
Een kleuter zit strakker om de leuterquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat niet rekt scheurt wel toch
Damn. Vergeten hoe goed die original is. En hoeveel beter dan al die kutcoversquote:
Jezus serieus doe godverdomme normaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een kleuter zit strakker om de leuter
Meest gehoorde versie van Simon & Garfunkel is ook al anders dan deze. Deze is wel echt mooi jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Damn. Vergeten hoe goed die original is. En hoeveel beter dan al die kutcovers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |