Jij?quote:
Je bent dan ook een drukke manquote:
Alles is alleen hoe je het ervaart, niet hoe het is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
het gaat echt van kwaad tot erger met deze sc
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
het gaat echt van kwaad tot erger met deze sc
Puik plan maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we het wederzijds leuk houden
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb weer zo'n nostalgische bui waar ik betreur dat ik mijn goddelijke talenten van vroeger nooit benut heb. Iemand een zalfje hiervoor?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb weer zo'n nostalgische bui waar ik betreur dat ik mijn goddelijke talenten van vroeger nooit benut heb. Iemand een zalfje hiervoor?
Ik ervaar glitterplaatjes als achteruitgang, zelfs na het regelmatige posten van fem_littleladyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles is alleen hoe je het ervaart, niet hoe het is.
Nou wie kopt hem in.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Inademen doet pijnvolgens mij een rib lichtjes gekneusd ofzo
Ja man. Maar even de kindertelefoon bellen morgen.quote:
daar ga ik niet eens over discussiėren, denk dat het na de geboorte van mijn oudere zus al achteruit gegaan isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ervaar glitterplaatjes als achteruitgang, zelfs na het regelmatige posten van fem_littlelady
Luister eerst maar even naar R. Kelly of Michael Jacksonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja man. Maar even de kindertelefoon bellen morgen.
moet ditquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je hoofd niet hangen makker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |