nehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon met de mobiel in de hand rijden toch
Laat dat soort shit maar op Facebookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb een site vol glitterplaatjes gevonden
Animaatjes, klinkt ook nog als hahaatjes
https://www.animaatjes.nl/zoeken/plaatjes/glitterplaatje?page=5
Dan ben ik iig blij dat je een verstandige vetklep bentquote:
hee wijffiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat dat soort shit maar op Facebook
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat dat soort shit maar op Facebook
Neenquote:
Hou op hoor, heb vandaag al genoeg glitterplaatjes op m'n werk gemaaktquote:
In het ziekenhuis wel paar keer gehadquote:
laat zien danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou op hoor, heb vandaag al genoeg glitterplaatjes op m'n werk gemaakt
In de carkit, dan mag het gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon met de mobiel in de hand rijden toch
Ik heb er geen foto's van genomenquote:
Kwam je toen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In het ziekenhuis wel paar keer gehad
Voor elke oplossing is er wel een probleemquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, en niet in oplossingen.
Grijp je kans, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
Vind wel echt kut dat er steeds meer vaste users van de klb sc mod worden en er dus steeds meer mods in de klb sc meeposten.
Laten we het wederzijds leuk houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
Vind wel echt kut dat er steeds meer vaste users van de klb sc mod worden en er dus steeds meer mods in de klb sc meeposten.
Oh goh dan ben je de enige.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
Stimo plsquote:
Jij?quote:
Je bent dan ook een drukke manquote:
Alles is alleen hoe je het ervaart, niet hoe het is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
het gaat echt van kwaad tot erger met deze sc
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
het gaat echt van kwaad tot erger met deze sc
Puik plan maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we het wederzijds leuk houden
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb weer zo'n nostalgische bui waar ik betreur dat ik mijn goddelijke talenten van vroeger nooit benut heb. Iemand een zalfje hiervoor?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |