Mooi kut als ik het zo leesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja straks krijgen we mail van jullie mogen de woning en dan krijgen we het toch niet omdat die uitgezakte rimpelkut moeilijk doet om even aan te vinken dat we altijd op tijd betalen.
Toch geen liesblessure opgelopen? ;pquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar met weinig succes
Ik meld me ook nooit ziek hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
MaAR iK beN tE tRoTs oM mE ZieK te mElDuhh
Ik was vorige week de hele week ziek bby, het ligt niet aan mijn werk. Ik vermoed een tekort aan vitamine B12, wacht nog op een ander onderzoeksuitslag. Ik ben overspannen geweest jaren geleden, dit is dit niet. Ik hoop echt dat het de B12 is, paar prikken er in en bam. ik leef weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
MaAR iK beN tE tRoTs oM mE ZieK te mElDuhh
Ja das kut, daar is ook niet echt advies op te geven behalve de dooddoenersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Eerlijk, geen idee. Zal wel een tekort aan vitamines ofzo zijn, maar heb last van moeheid en brain frog etc.
Dit zijn momenten dat ik jaloers ben op mensen die thuis zitten en geld krijgen. Lekker hele dag slapen, fokken, aftrekken, vingeren en netflix.
Ben je zo'n planteneterquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik was vorige week de hele week ziek bby, het ligt niet aan mijn werk. Ik vermoed een tekort aan vitamine B12, wacht nog op een ander onderzoeksuitslag. Ik ben overspannen geweest jaren geleden, dit is dit niet. Ik hoop echt dat het de B12 is, paar prikken er in en bam. ik leef weer.
nee baby ben bulletproof nuquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Toch geen liesblessure opgelopen? ;p
Ik eet dierlijke producten, maar geen vlees. Maar ik had een bacterie in mijn lichaam en issues met mijn darmen, dan neem je die vitamine niet goed op.quote:
Oh dat is wel verrot, maar niet opgelost dus, of dat is dus de vraag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik eet dierlijke producten, maar geen vlees. Maar ik had een bacterie in mijn lichaam en issues met mijn darmen, dan neem je die vitamine niet goed op.
Welja als ze moeilijk blijft doen cc ik woningbouw in de mailwisseling en haar in de mailwisseling van woningbouw en dan zie ik wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi kut als ik het zo lees
Heerlijk. Alles doet pijn, maar een prettige pijn zeg maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel weer fijn he als je weer kan knallen
Eerlijk, mijn huisarts is een verrekte mongol. Geen idee of t opgelost is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat is wel verrot, maar niet opgelost dus, of dat is dus de vraag.
No pain no gainquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlijk. Alles doet pijn, maar een prettige pijn zeg maar
Goed de situatie uitleggen, desnoods bankafschriften tonen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welja als ze moeilijk blijft doen cc ik woningbouw in de mailwisseling en haar in de mailwisseling van woningbouw en dan zie ik wel.
Betalen gewoon altijd en vind een keer wat gemorste olie of benzine of whatever geen overlast.
Zoals bij anaal seks zeg maar?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlijk. Alles doet pijn, maar een prettige pijn zeg maar
Jezus, stimoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zoals bij anaal seks zeg maar?
Ik poep liever prive.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:samuel24 misschien kunnen jullie samen poepen? Een soort dagelijkse poepsessie?
Waarop gebaseerd?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:45 schreef Cronometer het volgende:
ik las vandaag verhaaltjes over vegans. Ik vind dat toch wel een stel mongolen eerste klasse hoor.
Ik ben nooit hitsigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
Zijn jullie ook zo hitsig continu door het mooie weer
Nee jij komt zwaar Dick te kortquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al zeker vijf jaar mijn eigen penis niet gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
Ben je zo dik?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb al zeker vijf jaar mijn eigen penis niet gezien
oeffffquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Viesdik, heb mijn eigen zwaartekrachtveld
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
Begin een vlogkanaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Viesdik, heb mijn eigen zwaartekrachtveld
dat laatste geloof ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben ik niet muzikaal genoeg voor, en heb te weinig interesse in auto's
Maar je kan wel bedelen voor pizza'squote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben ik niet muzikaal genoeg voor, en heb te weinig interesse in auto's
Ria en Toos zijn erg blij met jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb een site vol glitterplaatjes gevonden
Animaatjes, klinkt ook nog als hahaatjes
https://www.animaatjes.nl/zoeken/plaatjes/glitterplaatje?page=5
Ik ga iig geen review maken van mijn auto, en ga ook niet dashcamstreamen snap jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik niet
Ik snapquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga iig geen review maken van mijn auto, en ga ook niet dashcamstreamen snap je
gewoon met de mobiel in de hand rijden tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga iig geen review maken van mijn auto, en ga ook niet dashcamstreamen snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |