haaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:01 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Vooral de moeder van @:wollah schijnt lekker te zijn
Ja jijquote:
Jij nietquote:
Erg leukquote:
Picsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn oven en waterkoker
Redelijkquote:
Ben van ver gekomen maar het was moeite waardquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij
[..]
Jij niet
[..]
Erg leuk
[..]
Pics
[..]
Redelijk
Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij
[..]
Jij niet
[..]
Erg leuk
[..]
Pics
[..]
Redelijk
Ik denk dat je gelijk hebt, maar niemand mag mij hierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet gewoon je verwachtingen bijstellen
Hehe.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef Rozevla het volgende:
Komt een Fin bij de dokter met een mes in z’n rug. “Dokter, er zit mes in mijn rug” . Dus die dokter trekt dat mes uit z’n rug om het vervolgens in z’n oog te steken....”Hier, ga maar naar de oogarts, ik heb geen tijd”.
HAAAAAHAAAAATJES
Er is nog een lange weg te gaan maar kan alleen maar beter worden nu je van de rotzooi af bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben van ver gekomen maar het was moeite waard
VRIEND
Denk niet dat hij dit oppiktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet gewoon je verwachtingen bijstellen
boeie mij ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar niemand mag mij hier
@Samuel24 misschien kunnen jullie samen poepen? Een soort dagelijkse poepsessie?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zojuist even geweldig zitten schijten zeg. Pfoeeee
Waarschijnlijk niet iddquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dit oppikt
Is goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:37 schreef Flamarande het volgende:
Er wordt wel eens gekscherend gezegd dat Hitler de hoofdarchitect van R'dam is. Het bombardement in 1940 heeft er in geresulteerd dat het een moderne stad is geworden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |