nehquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon met de mobiel in de hand rijden toch
Laat dat soort shit maar op Facebookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb een site vol glitterplaatjes gevonden
Animaatjes, klinkt ook nog als hahaatjes
https://www.animaatjes.nl/zoeken/plaatjes/glitterplaatje?page=5
Dan ben ik iig blij dat je een verstandige vetklep bentquote:
hee wijffiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat dat soort shit maar op Facebook
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat dat soort shit maar op Facebook
Neenquote:
Hou op hoor, heb vandaag al genoeg glitterplaatjes op m'n werk gemaaktquote:
In het ziekenhuis wel paar keer gehadquote:
laat zien danquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou op hoor, heb vandaag al genoeg glitterplaatjes op m'n werk gemaakt
In de carkit, dan mag het gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon met de mobiel in de hand rijden toch
Ik heb er geen foto's van genomenquote:
Kwam je toen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In het ziekenhuis wel paar keer gehad
Voor elke oplossing is er wel een probleemquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, en niet in oplossingen.
Grijp je kans, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
Vind wel echt kut dat er steeds meer vaste users van de klb sc mod worden en er dus steeds meer mods in de klb sc meeposten.
Laten we het wederzijds leuk houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
Vind wel echt kut dat er steeds meer vaste users van de klb sc mod worden en er dus steeds meer mods in de klb sc meeposten.
Oh goh dan ben je de enige.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:18 schreef SideEffect het volgende:
Stimo plsquote:
Jij?quote:
Je bent dan ook een drukke manquote:
Alles is alleen hoe je het ervaart, niet hoe het is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
het gaat echt van kwaad tot erger met deze sc
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
Puik plan maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we het wederzijds leuk houden
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb weer zo'n nostalgische bui waar ik betreur dat ik mijn goddelijke talenten van vroeger nooit benut heb. Iemand een zalfje hiervoor?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb weer zo'n nostalgische bui waar ik betreur dat ik mijn goddelijke talenten van vroeger nooit benut heb. Iemand een zalfje hiervoor?
Ik ervaar glitterplaatjes als achteruitgang, zelfs na het regelmatige posten van fem_littleladyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles is alleen hoe je het ervaart, niet hoe het is.
Nou wie kopt hem in.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Inademen doet pijnvolgens mij een rib lichtjes gekneusd ofzo
Ja man. Maar even de kindertelefoon bellen morgen.quote:
daar ga ik niet eens over discussiëren, denk dat het na de geboorte van mijn oudere zus al achteruit gegaan isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Beetje zoals je moms vajayjay na jou.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ervaar glitterplaatjes als achteruitgang, zelfs na het regelmatige posten van fem_littlelady
Luister eerst maar even naar R. Kelly of Michael Jacksonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja man. Maar even de kindertelefoon bellen morgen.
moet ditquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je hoofd niet hangen makker
Niks tegen MJ, die beschuldigingen zijn nooit bewezen ditdat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Luister eerst maar even naar R. Kelly of Michael Jackson
Als ik de sound of silence wil dan zet ik mn noise cancelling headphones op snap jequote:
Hihahoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik de sound of silence wil dan zet ik mn noise cancelling headphones op snap je
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n doodquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks tegen MJ, die beschuldigingen zijn nooit bewezen ditdat.
Gewoon oppakken als hobby.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:22 schreef Quotidien het volgende:
Boeiend. Als het wel zo is het alsnog een goorlap ondanks zijn muziek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n dood
Muzikaal was hij geweldig
Een frisse vent was hij iig niet, maar of die beschuldigingen waar zijn, zal aan mijn derriere oxiderenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Boeiend. Als het wel zo is het alsnog een goorlap ondanks zijn muziek.
Met kinderen was hij ook geweldig, schijnt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu dat ze hem alsnog zwart willen maken, 10 jaar na z'n dood
Die kinderen waren ook ongeveer 10 jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met kinderen was hij ook geweldig, schijnt.
Ja joh zijn maar kinderen en seksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een frisse vent was hij iig niet, maar of die beschuldigingen waar zijn, zal aan mijn derriere oxideren
wat niet rekt scheurt wel tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die kinderen waren ook ongeveer 10 ja
Vind het ook maar kutquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
Nee, niemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
dat ze hem alsnog zwart willen maken,
Ik heb altijd een bad gewild en nu heb ik een bad en gebruik ik 'm nooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
Mijn god ik moet echt die woning krijgen.
Er past een bad in de badkamer. Wel lelijk, maar wel een bad.
Een kleuter zit strakker om de leuterquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat niet rekt scheurt wel toch
Damn. Vergeten hoe goed die original is. En hoeveel beter dan al die kutcoversquote:
Jezus serieus doe godverdomme normaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een kleuter zit strakker om de leuter
Meest gehoorde versie van Simon & Garfunkel is ook al anders dan deze. Deze is wel echt mooi jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Damn. Vergeten hoe goed die original is. En hoeveel beter dan al die kutcovers
Nu voelen ze zich vast bij de neus genomenquote:
Je beleefd meer plezier met een kind van vierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een kleuter zit strakker om de leuter
Kan echt niet wachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Amarantha het volgende:
8 maart komt de docu van MJ op NPO.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je beleefd meer plezier met een kind van vier
Echt hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja joh zijn maar kinderen en seksboeiend.
Een van die gasten die hem in die film beschuldigt heeft onder ede verklaard dat MJ niks heeft gedaan. En nu ineens dit. Dikke huichelaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Godverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het voordat ik het gezien heb al een zielige vertoningquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Godtyfus dat je dit uit je vingers krijgt, godverdomme wat godvergeten triestquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoe dichter bij de 0.....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godver
Maar onthoud: onder de 11 is voor pappa zelf
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het voordat ik het gezien heb al een zielige vertoning
Haha dus tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Inademen doet pijnvolgens mij een rib lichtjes gekneusd ofzo
Ja zo’n manager dacht dat de rock versie beter zou werken of zo. Is op zich ook niet slecht. Maar deze is zoveel puurder passender.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meest gehoorde versie van Simon & Garfunkel is ook al anders dan deze. Deze is wel echt mooi ja
Ik vind echt mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja zo’n manager dacht dat de rock versie beter zou werken of zo. Is op zich ook niet slecht. Maar deze is zoveel puurder passender.
Hermann?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Taylor Swift heeft me geleerd dat ik het af moet schudden
Waar het hart van vol is hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Ah krijgen ze eindelijk weer meer dan 100.000 kijkers.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Bij Haags is het dit of iets antisemitisch kies maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |