Nou lekker huilen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Al die achterlijke tyfusgrappen over seks met kinderen, daar kan ik echt niet bij. Wat een godverdomme tyfusmongool ben je als je daar grapjes over zit te maken, man man man.
Hey donderstraal jij lekker op andersquote:
IK HOEF NIET TE JANKEN SCHATquote:
oefffquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE JANKEN SCHAT
Nu je het zegt ik zou vroeger naar bed. Bedankt dat je me even helpt herinneren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey donderstraal jij lekker op anders
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken danquote:
truste kerelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik zou vroeger naar bed. Bedankt dat je me even helpt herinneren.
quote:
Bedankt, hoop dat ik morgen op tijd weg kan sneaken van werk om ze op te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Aber je oven en waterkoker zijn helemaal het einde
VK hanteert veel soepelere criteria om te verwijderen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Alleen als je gaat voor een specifieke naam en pedo in de TT wordt het veranderd
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken dan
Zullen wij twee eens samen de kroeg induikenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
En overal op reageren met "huuhhhh janken"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
Je moet ook nog een broodrooster in olijfgroenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedankt, hoop dat ik morgen op tijd weg kan sneaken van werk om ze op te halen
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zullen wij twee eens samen de kroeg induiken
Heel leuk 😍 maar ik gebruik dat nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook nog een broodrooster in olijfgroen
[ afbeelding ]
oh jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkring
En iedereen valt over het vermeende misbruik van MJ, maar ondertussen bij de Katholieke kerk en Jehova Getuigen wordt het weggemoffeldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt lachen als je dochtertje verkracht wordt door een gast van 40 die op internet grapjes maakt over dit soort shit haha lekker janken dan
Oefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee sorry heb liever geen pedofielen in mijn kennissenkring
Sowieso voor de groene smoothiesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
altijd goed om te hebben.
is.wel geinig om daar schijt in te doen en dan aan te bieden als chocomel.quote:
Als je de blender dan aanzet zonder deksel heb je schijt aan alles hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is.wel geinig om daar schijt in te doen en dan aan te bieden als chocomel.
shitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je de blender dan aanzet zonder deksel heb je schijt aan alles haha
Ja nee daar vallen we niet over nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
En iedereen valt over het vermeende misbruik van MJ, maar ondertussen bij de Katholieke kerk en Jehova Getuigen wordt het weggemoffeld
Wat kansloos weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is.wel geinig om daar schijt in te doen en dan aan te bieden als chocomel.
Daar acht ik Haags echt niet slim genoeg voor sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms vraag ik me af of die achterlijke mods hier expres zo tyfustriest zitten te doen zodat wij erop reageren en zij lekker "HAHA JE CARET LOLOLOLO JANKEN JANKEN" kunnen posten
Man man man wat achterlijk kansloos
Kan je beter Messi hebben, die doet alleen aan belastingontduiking maar is wel echt de beste voetballer ever.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee daar vallen we niet over nee.
Misbruik en verkrachting wegmoffelen is bij alles en iedereen
Je doet het nu ook bij mj omdat hij ook een soort god is. Ronaldo zelfde verhaal en wel meer figuren.
MJ is voor mij geen god, gewoon een mafklapper die z'n draai niet kon vinden met z'n Neverland.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee daar vallen we niet over nee.
Misbruik en verkrachting wegmoffelen is bij alles en iedereen
Je doet het nu ook bij mj omdat hij ook een soort god is. Ronaldo zelfde verhaal en wel meer figuren.
Mij wel dus?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daar acht ik Haags echt niet slim genoeg voor sorry
Ik heb Danny en Yvonne toch wel iets hoger zitten dan ditquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Quotidien het volgende:
Voor klachten kun je mailen naar forum@fok.nl zodat je een bijdehante reactie terug krijgt van die kutadmins
haha hoor je dat @haags_kwartiertje, ik ben slimmer dan jijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij bent schijnheilig genoeg ja
Ik zou er niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb Danny en Yvonne toch wel iets hoger zitten dan dit
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha hoor je dat @:haags_kwartiertje, ik ben slimmer dan jij
Sow, jij speelt met vuur vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Quotidien het volgende:
Voor klachten kun je mailen naar forum@fok.nl zodat je een bijdehante reactie terug krijgt van die kutadmins
G ik werkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Goudenvis het volgende:
Haagse en Vanilla zijn echt kut en trekken uitkering
Bepaal ik zelf wel :squote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten.
Ik leef gevaarlijk, dat houdt me scherpquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sow, jij speelt met vuur vriend
Snap ik, het loopt niet weg gelukkig hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb nu voor 250 aan keukenshit gekocht het is wel even mooi geweest
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:50 schreef Goudenvis het volgende:
Haagse en Vanilla zijn echt kut en trekken uitkering
Ome Frank, wat een heldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Flamarande het volgende:
God was mis ik de tijd dat Frank_Drebin en Pharkus hier nog mods waren
Kom maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommo
Ik heb het al zovaak aangebodenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou dat ze mij eens trekken, #nohommo
Ja daar naai je de regering mee dat boeit me niet bijster veel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je beter Messi hebben, die doet alleen aan belastingontduiking maar is wel echt de beste voetballer ever.
Na het trekkenquote:
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:51 schreef Flamarande het volgende:
God was mis ik de tijd dat Frank_Drebin en Pharkus hier nog mods waren
Schijnt goed voor de huid te zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weer heel mijn gezicht vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |