Zie het maar zo, het is weer eens wat anders dan Vanillekwakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weer heel mijn gezicht vol
ach, voor mij blijft Armstrong ook een held. Kan mij hey verrotten dat hij het deed op doping.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar naai je de regering mee dat boeit me niet bijster veel.
En natuurlijk betalen mensen daardoor maar vind het bij lange na niet erg genoeg als misbruik onder de mat schuiven omdat iemand een ster is.
Begin jij nou ook al met kut doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
dat gele kleurtje verontrust veel mensen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is weer eens wat anders dan Vanillekwak
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, een oude vent met een jong hartquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk wat was hij fijn, tjonge jonge wat een fijne man. Alsof de hemel openging, zo fijn als hij hier was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
Ik ga wel slapen voordat het uit de klauwen looptquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Flamarande het volgende:
was. Hij trok je gewoon aan met zijn fijne aura.
Niet zo gemeen doen tegen prof, hij is een special snowflake hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met kut doen
Hij heeft geen verbinding daar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:58 schreef Remqo het volgende:
@:Frank_Drebin stop eens met houtjes hakken en zeehondjes knuppelen en post eens mee met ons
Ik kan het toch proberen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft geen verbinding daar.
Weet jij trouwens wat de favoriete zender van een pedo is?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ground control to Frank_Drebin
Volgens mij wil je sommige users boos makenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat de favoriete zender van een pedo is?
oh boyquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat de favoriete zender van een pedo is?
Nou je komt weg met een flauw antwoordquote:
Echt he. En als er dan commentaar op is, dat afdoen als gejank. Dan ben je echt een mislukking van de samenlevingquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:06 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer je kind bent en je vader elke dag topposter op een forum is en pedofilie grappig vindt
LEKKER JANKENquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he. En als er dan commentaar op is, dat afdoen als gejank. Dan ben je echt een mislukking van de samenleving
HUILENquote:
Je bent wel selectief in je verontwaardiging. Je wil toch een SC waarin alles mag?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik wil me hierbij graag aanmelden bedankt gr
Of wil je gewoon beetje rellen, en verander je je mening zodra je ergens anders over kunt rellen?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Had hij nou een ALLESMAG forum, had jij zijn posts niet hoeven lezen
Hier gaat Haags weer heel tevreden mee zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Remqo het volgende:
Nou Haags, het is je wederom weer gelukt om users boos te maken
Ja doei, nu probeer je jullie kansloze gedrag goed te praten met dit soort shit. Houd op hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent wel selectief in je verontwaardiging. Je wil toch een SC waarin alles mag?
[..]
[..]
[..]
Of wil je gewoon beetje rellen, en verander je je mening zodra je ergens anders over kunt rellen?
Een sc waar mods niet selectief alles wegnoten maar ondertussen zelf kansloze grapjes maken bedoel je? Ja die zou ik nog steeds heel graag willenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent wel selectief in je verontwaardiging. Je wil toch een SC waarin alles mag?
[..]
[..]
[..]
Of wil je gewoon beetje rellen, en verander je je mening zodra je ergens anders over kunt rellen?
Dus je bent niet verontwaardigd over de opmerkingen zelf, maar over wie die opmerkingen maakten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een sc waar mods niet selectief alles wegnoten maar ondertussen zelf kansloze grapjes maken bedoel je? Ja die zou ik nog steeds heel graag willen
Als je persoonlijke klachten hebt mag je mailen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je bent niet verontwaardigd over de opmerkingen zelf, maar over wie die opmerkingen maakten?
Geef nou maar toe dat jullie echt megakansloos bezig zijn i.p.v. deze shitquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je bent niet verontwaardigd over de opmerkingen zelf, maar over wie die opmerkingen maakten?
Ja, maar waarom mag dit dan nu wel en opmerkingen m.b.t. een bepaalde vlogger uit Hilversum en omstreken niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of @Danny en @yvonne komen gewoon een kijkje nemenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef Quotidien het volgende:
Ik stel voor dat iedereen een mail stuurt naar de admins om op democratische manier dit tuig af te zetten
JANKENquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar waarom mag dit dan nu wel en opmerkingen m.b.t. een bepaalde vlogger uit Hilversum en omstreken niet?
Niet mn beste grappen ooit nee, maar het feit dat het al rijmt, zou je moeten begrijpen dat het niet serieus is. Ik word hier voor erger uitgemaakt op een dag, en men wil blijkbaar de randjes opzoeken, tenzij haags en ik het doen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jullie echt megakansloos bezig zijn i.p.v. deze shit
Grappig want anker rijmt ook leukquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mn beste grappen ooit nee, maar het feit dat het al rijmt, zou je moeten begrijpen dat het niet serieus is. Ik word hier voor erger uitgemaakt op een dag, en men wil blijkbaar de randjes opzoeken, tenzij haags en ik het doen?
Omdat we hem een beetje zat zijn, dan vind ik een enkele keer een hihaho grapje met pedobear nog leuker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar waarom mag dit dan nu wel en opmerkingen m.b.t. een bepaalde vlogger uit Hilversum en omstreken niet?
Dat ik een plaatje van een anker post, zou al moeten aanduiden dat het niet serieus is en dat het is om te etteren. Pedograppen maken en jezelf er dan op zo'n manier uit proberen te lullen is gewoon kansloos tot en met. Ja, jij en Haags hebben een bepaalde functie voor dit forum, en als je commentaar op jullie kansloze zooi afdoet als gejank, dan ben je echt het spoor bijster.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet mn beste grappen ooit nee, maar het feit dat het al rijmt, zou je moeten begrijpen dat het niet serieus is. Ik word hier voor erger uitgemaakt op een dag, en men wil blijkbaar de randjes opzoeken, tenzij haags en ik het doen?
Uh ja want je bent mod en wij kunnen jouw posts niet verwijderen, 2 maten vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je om 5:00 met een betoog klaar staatquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou jongens, het was me een waar genoegen maar deze goddelijke schoonheid gaat een slaapje doen.
Tataaaaa
De SC in zijn geheel moet eens beslissen wat ze van hun moderators verwachten. Vanmiddag werd ik belachelijk gemaakt omdat ik mijn postgedrag teveel heb aangepast sinds ik moderator ben geworden. Nu maak ik eens een lolletje op het randje, en galt iedereen er overheen omdat ik een bepaalde voorbeeldfunctie heb.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik een plaatje van een anker post, zou al moeten aanduiden dat het niet serieus is en dat het is om te etteren. Pedograppen maken en jezelf er dan op zo'n manier uit proberen te lullen is gewoon kansloos tot en met. Ja, jij en Haags hebben een bepaalde functie voor dit forum, en als je commentaar op jullie kansloze zooi afdoet als gejank, dan ben je echt het spoor bijster.
Beide argumenten zeggen dus dat je gewoon godverdomme normaal moet doen, hoe fucking moeilijk is datquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De SC in zijn geheel moet eens beslissen wat ze van hun moderators verwachten. Vanmiddag werd ik belachelijk gemaakt omdat ik mijn postgedrag teveel heb aangepast sinds ik moderator ben geworden. Nu maak ik eens een lolletje op het randje, en galt iedereen er overheen omdat ik een bepaalde voorbeeldfunctie heb.
[ afbeelding ]
Maar waarom zijn jullie hem zat? Hij is misschien wat gezet en onhygiënisch maar dat zijn toch geen valide redenen om zo te gaan lopen haten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Omdat we hem een beetje zat zijn, dan vind ik een enkele keer een hihaho grapje met pedobear nog leuker.
Ondertussen vind je me een enge Fritzl en heb je meerdere malen pedobear gepost na een post van Niels, dat kan natuurlijk welquote:
Maak er anders een leuk rijmpje van dan is het wel toegestaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom zijn jullie hem zat? Hij is misschien wat gezet en onhygiënisch maar dat zijn toch geen valide redenen om zo te gaan lopen haten?
Bedoel je na die pedofiele uitspraken van hem die toen zijn weggemod? Bedankt voor je puntquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ondertussen vind je me een enge Fritzl en heb je meerdere malen pedobear gepost na een post van Niels, dat kan natuurlijk wel
Ik wil niks met hem te maken hebben, die ziel zoekt het maar uitquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar waarom zijn jullie hem zat? Hij is misschien wat gezet en onhygiënisch maar dat zijn toch geen valide redenen om zo te gaan lopen haten?
Haags en VK hadden het natuurlijk laten staan, denk het ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Bedoel je na die pedofiele uitspraken van hem die toen zijn weggemod? Bedankt voor je punt
Ah Bahquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:38 schreef Quotidien het volgende:
Niks meer te beleven hier, dan maar Mamma Mia gaan rewatchen
Dat wordt niet meer besproken, er heerst een taboe op omdat users boos worden, alleen blauw mag het nogquote:
Het wordt steeds gekker hier, en het is al zo blauw, snap jij het?quote:
Ik heb het geprobeert, maar ik ga maar 1 topic terug.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:58 schreef Remqo het volgende:
Probeer het ook niet te snappen, want dat is een gebed zonder end
Ik loop al 5 jaar mee hier, veel verloop gezien maar toch hangt er een vaste kliekquote:Op woensdag 27 februari 2019 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeert, maar ik ga maar 1 topic terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |