Vieze heteroquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mag trouwens, want ik ben niet gay dus val je me technisch gezien niet aan op mijn geaardheid.
Dit mag ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet, heb derhalve een TR geplaatst.
Afgevinkt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet, heb derhalve een TR geplaatst.
Maar volgens welke norm? Die van Danny?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:54 schreef Driepink het volgende:
Komt toch gewoon neer op het feit dat we ons normaal moeten gedragen?
De norm is die policy hequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar volgens welke norm? Die van Danny?
Dit is een goede vraag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar volgens welke norm? Die van Danny?
hou nou even op ik maakte een geintje reageer niet zo serieus mijn vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Users roepen al jaren om duidelijkheid in het beleid, en nu hebben alle subfora nog eens duidelijk aangegeven hetzelfde beleid.
Prima keuze dus
Tevens dit dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Users roepen al jaren om duidelijkheid in het beleid, en nu hebben alle subfora nog eens duidelijk aangegeven hetzelfde beleid.
Prima keuze dus
Link?quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Keek net een filmpje van iemand met maden bovenop een bloot liggende schedel en nu heb ik jeuk.
Klinkt als een vies filmpjequote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Keek net een filmpje van iemand met maden bovenop een bloot liggende schedel en nu heb ik jeuk.
Geen beleid is ook beleidquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Prima keuze dus
Stelt niks voor vergeleken met die sekstape van jou.quote:
Nou, genieten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Hahahaha Jezus manquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)st_van_vlooien_.html
Even het filmpje bekeken, je hebt gelijk, mijn sekstape is viezer..quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stelt niks voor vergeleken met die sekstape van jou.
Hey daar is hij, altijd zo lekker gewoon gebleven he maat.quote:
Jij hebt hem goed door vriendquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey daar is hij, altijd zo lekker gewoon gebleven he maat.
Het is alles wat de policy niet isquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vallen ze wel binnen de policy?
Hè is dat nou jammer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is alles wat de policy niet is
Kritiek uiten kan hier: FB / Nieuwe userpolicy discussietopicquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:38 schreef Solotov het volgende:
[..]
Krijg de tering
Sluit fok dan maar meteen
Gast.quote:Op woensdag 27 februari 2019 11:59 schreef Catkiller het volgende:
Klinkt als een eitjequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden.
maar dat is mijn hele act
wat moet ik nu gaan posten
ik ga gewoon door met hoe ik normaal post en zal eventuele consequenties accepterenquote:
DBSquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden.
maar dat is mijn hele act
wat moet ik nu gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |