zal kut hugo wel weer zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
Welke droeftoeter van een mod verandert de tt nou
Kijk, hier heb ik meer aan dan die slappe bemoeienis van zoksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef TARDIS. het volgende: [..] Ik ben bereid weken met kaakkramp te lopen als ik jou maar kan plezieren en het goed kan maken.
donequote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
verander aub die TT in iets wat haags of VK niet verheerlijkt.
ik heb er zelfs een note voor over:
slanker
Enjoyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik meer aan dan die slappe bemoeienis van zoks
een jaar geleden zat je gezellig tegen het beleid mee te schoppen in de discord. je relde altijd mee. je lapte de regels aan je laars. je postte vaak humorvolle posts. toen werd je opeens blauw en deed je persoonlijkheid een draai van 180 graden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Schitterende TT voor een schitterende moderator
Opeens heb je hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een jaar geleden zat je gezellig tegen het beleid mee te schoppen in de discord. je relde altijd mee. je lapte de regels aan je laars. je postte vaak humorvolle posts. toen werd je opeens blauw en deed je persoonlijkheid een draai van 180 graden.
kun jij dat eens een keer uitleggen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een jaar geleden zat je gezellig tegen het beleid mee te schoppen in de discord. je relde altijd mee. je lapte de regels aan je laars. je postte vaak humorvolle posts. toen werd je opeens blauw en deed je persoonlijkheid een draai van 180 graden.
eens met beide postsquote:
maar je enige vrienden tegenwoordig zijn haags en de vogeltjesdans mongooltjes, waar haal je het plezier nog uit?quote:
Moderator op FOK! is een soort van last resortquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
"Macht" op een forumquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je enige vrienden tegenwoordig zijn haags en de vogeltjesdans mongooltjes, waar haal je het plezier nog uit?
Hahaha skklquote:
De SC trollenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je enige vrienden tegenwoordig zijn haags en de vogeltjesdans mongooltjes, waar haal je het plezier nog uit?
ik snap het oprecht niet, mensen als Ama en Driepink posten gewoon precies hetzelfde als voordat ze mod werden maar VK is een van de weinige die opeens totaal veranderdequote:
toen hij eventjes zwart was een paar weken geleden begon hij weer een beetje leuk te posten maar dat feest was van korte duurquote:
Haha echt hequote:
IK BEN HIER OM PLEZIER TE HEBBEN MET PLEZIERIGE MENSEN EN EEN VAN DIE VOORMALIG PLEZIERIGE MENSEN IS VERANDERD IN EEN ONPLEZIERIG MENS SNAP DAT DANquote:
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen hij eventjes zwart was een paar weken geleden begon hij weer een beetje leuk te posten maar dat feest was van korte duur
Oeiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie deze verwijdert haat Christenen.
nou en?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie deze verwijdert haat Christenen.
morgen juichbaakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:36 schreef Zosk het volgende:
Het wordt een sombere dag voor KLB SC op FOK! morgen denk ik haha
Ik snap hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN HIER OM PLEZIER TE HEBBEN MET PLEZIERIGE MENSEN EN EEN VAN DIE VOORMALIG PLEZIERIGE MENSEN IS VERANDERD IN EEN ONPLEZIERIG MENS SNAP DAT DAN
Ik zit niet op FOK! om vrienden te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker met de nieuwe SC vrienden van je
Zeker wel, tijdens een van hun zeldzame heldere momentenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt vriend, al denk ik niet dat iedereen er zo over denkt.
net gezocht, die zit toevallig in roosendaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten. Jullie kunnen mij vinden bij
[ afbeelding ]
Zou je ook nooit lukken op deze manier vrees ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zit niet op FOK! om vrienden te maken
komt dat ff goed uitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je ook nooit lukken op deze manier vrees ik
Stop nou eens met al die achterlijke opmerkingen elke keerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oke, VK, nu ga je te verquote:
no uquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stop nou eens met al die achterlijke opmerkingen elke keer
waarom zat je dan in een discord met FOK! users? het is hier niet leuk als je geen vrienden hebt, je gebruikt nu een act om net te doen alsof je niet caretquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er nog even wat moois van weten te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten. Jullie kunnen mij vinden bij
quote:
Ik ben niet degene hier die aan het caren isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zat je dan in een discord met FOK! users? het is hier niet leuk als je geen vrienden hebt, je gebruikt nu een act om net te doen alsof je niet caret
maar diep van binnen weten we allemaal, beste VK, jij zit hier om vrienden te maken. maar de macht kun je niet weerstaan.
Wie wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet degene hier die aan het caren is
iedere verwijderde post is 1 carepuntquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op zich welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee, maar je voedt het welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha heb je hem even te pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedere verwijderde post is 1 carepunt
Oei gevaarlijk weer dit hoor hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
van eens een gewaardeerd user naar een gehate internetconciërge, ik vind het een droevig verhaal
Ik jou nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wens jullie heel veel plezier en een hele fijne dag alvast
Ik opteer voor Rami Malek in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
van eens een gewaardeerd user naar een gehate internetconciërge, ik vind het een droevig verhaal
Misschien worden sommigen er wel normaler van hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit weer doet gekke dingen met mensen.
topacteurquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik opteer voor Rami Malek in de hoofdrol.
die was erg tof in until dawnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik opteer voor Rami Malek in de hoofdrol.
"no u"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
ik zeg niksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben de Oxfam van de slowchat
houd je bek nou eens slurptrut ik wil gewoon mijn zegje doen zonder er commentaar op te krijgenquote:
Als ik nu aan het dutten was, had je er geen last van, maar ik mocht niet van jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
houd je bek nou eens slurptrut ik wil gewoon mijn zegje doen zonder er commentaar op te krijgen
Komquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:43 schreef Zosk het volgende:
Het was mij weer een waar genoegen vrienden. Veel plezier verder met de internetpolitie van FOK!
ja maar dat vond je lief tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik nu aan het dutten was, had je er geen last van, maar ik mocht niet van jou
REMEMBER
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
@:yvonne als er bans vallen kunnen die dan zo snel mogelijk, altijd jammer als het rond 11 uur 's avonds gebeurt en dan is die 1 week ban eigenlijk een 1 week 1 dag ban
Ja da isquote:
Ja eens. Of morgenmiddag ofzo en dan weet ik allang niet meer waar het om gaat en kan ik er niet van leren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
@:yvonne als er bans vallen kunnen die dan zo snel mogelijk, altijd jammer als het rond 11 uur 's avonds gebeurt en dan is die 1 week ban eigenlijk een 1 week 1 dag ban
Succesquote:
Haha die laatste zinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja eens. Of morgenmiddag ofzo en dan weet ik allang niet meer waar het om gaat en kan ik er niet van leren.
precies, dan staat er als reden ''gebash'' maar gaat het dan om de 4 mods die ik de vorige dag heb gebasht of de 2 van vandaag?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja eens. Of morgenmiddag ofzo en dan weet ik allang niet meer waar het om gaat en kan ik er niet van leren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, dan staat er als reden ''gebash'' maar gaat het dan om de 4 mods die ik de vorige dag heb gebasht of de 2 van vandaag?
Eens. @Danny? Hoe zit dit?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, dan staat er als reden ''gebash'' maar gaat het dan om de 4 mods die ik de vorige dag heb gebasht of de 2 van vandaag?
dat maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik zou in de banmelding moeten duiken om te zien wat precies wordt weergegeven. Ik dacht dat het standaard de laatste note was, maar weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ahzoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij sommige mods zou ik de ban dan niet accepteren of begrijpen.
Laatste note idd, wil nog wel 's verwarring scheppen als een user na een ban nog een note erbij krijgtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik zou in de banmelding moeten duiken om te zien wat precies wordt weergegeven. Ik dacht dat het standaard de laatste note was, maar weet ik niet zeker.
Kan een mod ook geband worden wegens kinderachtig getroll?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik zou in de banmelding moeten duiken om te zien wat precies wordt weergegeven. Ik dacht dat het standaard de laatste note was, maar weet ik niet zeker.
ja, daar heb ik ook niet 1,2,3 een oplossing voor... Ik zal 's bedenken hoe ik dat op zou kunnen lossen, al dan niet met hulp van hoe de fa's de ban zetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laatste note idd, wil nog wel 's verwarring scheppen als een user na een ban nog een note erbij krijgt
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
notes kunnen toch een week vertraging hebben? dus je kan al terug zijn van je ban voordat je je note ziet..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laatste note idd, wil nog wel 's verwarring scheppen als een user na een ban nog een note erbij krijgt
Mods zijn wel vaker geband, dus ja, in principe kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan een mod ook geband worden wegens kinderachtig getroll?
Ach, keren dat dat gebeurt is erg incidenteel, en vaak opgelost met een PMquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook niet 1,2,3 een oplossing voor... Ik zal 's bedenken hoe ik dat op zou kunnen lossen, al dan niet met hulp van hoe de fa's de ban zetten.
Een ban kan ook een week later plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
notes kunnen toch een week vertraging hebben? dus je kan al terug zijn van je ban voordat je je note ziet..
Als je een ban hebt wordt de laatste note weergegeven. Dat is zonder vertraging.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
notes kunnen toch een week vertraging hebben? dus je kan al terug zijn van je ban voordat je je note ziet..
Mag ik iemand aandragen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Mods zijn wel vaker geband, dus ja, in principe kan dat gewoon.
ik haat carnavalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
Nou VK, dan krijg je toch nog lekker carnavalsvakantie
Nee, een week na dato geven we geen ban meer voor iets. Tenzij het om iets strafbaars ofzo gaat. Hadden we er als crew maar beter bovenop moeten zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een ban kan ook een week later plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een ban kan ook een week later plaatsvinden.
ah oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je een ban hebt wordt de laatste note weergegeven. Dat is zonder vertraging.
Vragen om een ban is er een krijgen. Dat is al sinds 1999 zo. Je mag wel je betoog mailen naar forum@fok.nl natuurlijkquote:
Dat is niet wat ik heb ondervondenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, een week na dato geven we geen ban meer voor iets. Tenzij het om iets strafbaars ofzo gaat. Hadden we er als crew maar beter bovenop moeten zitten.
Mag dat ook met een PowerPoint?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Vragen om een ban is er een krijgen. Dat is al sinds 1999 zo. Je mag wel je betoog mailen naar forum@fok.nl natuurlijk
Ook wat dat betreft kun je dan je betoog inzenden naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik heb ondervonden
Zet mij in de ccquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag dat ook met een PowerPoint?
nee, die open ik niet vanwege mogelijke exploitsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
soms had je van die kinderen in de klas die gewoon hele verhalen in de powerpoint plempten en van de teleprompter voorlazen, mooi was datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haa GVquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk aanheb je die mieterige uitlaat nog vervangen?
Danny mag ik even mijn complimenten aan je geven omdat ik vind dat je de laatste tijd lekker bezig bent? Ik had een tijdje het gevoel dat je vond dat FOK! de tering kon genieten en je het in elkaar liet storten, maar recent klus je hard om nieuwe en nuttige functionaliteiten te implementeren, waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft kun je dan je betoog inzenden naar forum@fok.nl
Zo lang na dato hoor je geen ban meer te krijgen. Er kan natuurlijk intussen wel iets anders zijn voorgevallen. Dat zou ik dan na moeten zoeken voor je.
PZquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Plompzakker het volgende:
Hoi jongens.
Valt er hier nog wat te frituren?
Ik vind je echt heel cute omdat je zo lief reageert op alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft kun je dan je betoog inzenden naar forum@fok.nl
Zo lang na dato hoor je geen ban meer te krijgen. Er kan natuurlijk intussen wel iets anders zijn voorgevallen. Dat zou ik dan na moeten zoeken voor je.
Wel een galiameloenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
PZheb je weleens een banaan gefrituurd?
Kreeg vorige week van een nieuwe klant nog zo'n presentatie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms had je van die kinderen in de klas die gewoon hele verhalen in de powerpoint plempten en van de teleprompter voorlazen, mooi was dat
Prezi?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, die open ik niet vanwege mogelijke exploits
die moet je erin houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg vorige week van een nieuwe klant nog zo'n presentatie.
Ja mooi he. Bij mij mogen ze dat niet hoor, optiefenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms had je van die kinderen in de klas die gewoon hele verhalen in de powerpoint plempten en van de teleprompter voorlazen, mooi was dat
Snel, allemaal ankers posten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Kijk hoe mak VK is nu Danny hier post trouwens
Niet weten dat VK de echte baas is op fokquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Kan maar op 1 account tegelijkertijd ingelogd zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Oké braddiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan maar op 1 account tegelijkertijd ingelogd zijn
Ja g maakt nu een lawaai wil je niet wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk aanheb je die mieterige uitlaat nog vervangen?
Dat mag, maar omdat dat niet gaat over bans e.d. mag dat ook openbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny mag ik even mijn complimenten aan je geven omdat ik vind dat je de laatste tijd lekker bezig bent? Ik had een tijdje het gevoel dat je vond dat FOK! de tering kon genieten en je het in elkaar liet storten, maar recent klus je hard om nieuwe en nuttige functionaliteiten te implementeren, waarvoor hulde.
Of mag dat ook naar forum@fok.nl.
npquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel cute omdat je zo lief reageert op alles.
Ik accepteer mn bans gewoon omdat ik een echte vent ben, maar goed om te weten voor een volgende keer. Je hoeft het niet uit te zoeken hoor, wel bedankt voor je reacties.
quote:
Volgens mij is VK altijd wel mak(kelijk)...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Echt zo'n Disney anker datquote:
godverdomme Danny wat doe je ons aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef Danny het volgende:
Daar hangt ook een hernieuwd userbeleid aan vast trouwens.
Zo erg is het allemaal niet hoor. Het is positiviteitsbeleid 2.0. Alleen zit er dit keer ook een crewpolicy bij zodat we het ook daadwerkelijk handhaven enzo. Dat zou moeten helpenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Danny wat doe je ons aan
Staat alleen in dat je verlof moet aanvragen ipv gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Danny wat doe je ons aan
Ik eigenlijk nu nog steeds geband zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Inderdaadstelletje mongolen die bans krijgen
Ik ben alleen boos als ik morgen ineens een ban blijk te hebben, maar dan ga ik mailen, zonder powerpoint of prezi, maar wel met mooie andere plaatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat mag, maar omdat dat niet gaat over bans e.d. mag dat ook openbaar
[..]
np
is onderdeel van het nieuwe crewbeleid. Daar hangt ook een hernieuwd userbeleid aan vast trouwens. Die komt morgen, dus dan mag je weer helemaal boos zijn op me
[..]
[..]
Volgens mij is VK altijd wel mak(kelijk)...
Lekker gapquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja g maakt nu een lawaai wil je niet weten
Maar gelukkig nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nu nog steeds geband zijn
ik zal gelijk proberen de grens op te zoeken maar dat zie je vanzelf welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal niet hoor. Het is positiviteitsbeleid 2.0. Alleen zit er dit keer ook een crewpolicy bij zodat we het ook daadwerkelijk handhaven enzo. Dat zou moeten helpen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef Danny het volgende:
Maar goed, ik ga weer. Dan kunnen jullie weer opgelucht ademhalen
Ik denk dat het handiger is om niet de eerste 3 maanden van een nieuw beleid te missen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal gelijk proberen de grens op te zoeken maar dat zie je vanzelf wel
Dan gaan we weer baggerenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:03 schreef Danny het volgende:
Maar goed, ik ga weer. Dan kunnen jullie weer opgelucht ademhalen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Chloroform het volgende:
Overigens mag er ook wel een nieuw crewbeleid komen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef Danny het volgende:
is onderdeel van het nieuwe crewbeleid.
Oh, ja, sorry.quote:
nog ff nadenkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is om niet de eerste 3 maanden van een nieuw beleid te missen?
Ik heb gekeken, en heb geen ban terug kunnen vinden voor je die een week na dato pas is gezet. Sorry.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:05 schreef Chloroform het volgende:
De volgende keer dat ik een ban krijg, ga ik mailen dat mijn week-na-dato-ban volgens Danny niet mag, dus dat ik al een keer onterecht geband ben en nu dus een unban kan krijgen
sowquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, en heb geen ban terug kunnen vinden voor je die een week na dato pas is gezet. Sorry.
VK, waarom pas je mijn reactie aan?quote:
Ja, alleen is die nog niet officieel in werking. Maar volgens mij werken de meeste mods er al mee.quote:
Die discussie ga ik graag in KLB FB met je aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
VK, waarom pas je mijn reactie aan?
dit is niet waar omdat je eventuele discussies in FB altijd afwempeltquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die discussie ga ik graag in KLB FB met je aan
Mijn een-na-laatste ban was omdat ik een week daarvoor kanker had gezegd en daar geen ban voor had gekregen. Er stond letterlijk "nu wel"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, en heb geen ban terug kunnen vinden voor je die een week na dato pas is gezet. Sorry.
Terechte banquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn een-na-laatste ban was omdat ik een week daarvoor kanker had gezegd en daar geen ban voor had gekregen. Er stond letterlijk "nu wel"
Of je geeft gewoon normaal reactiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die discussie ga ik graag in KLB FB met je aan
Nee, dat was omdat je in die post zelf zei dat je notes had gekregen voor kanker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn een-na-laatste ban was omdat ik een week daarvoor kanker had gezegd en daar geen ban voor had gekregen. Er stond letterlijk "nu wel"
Ja kreeg laatst een bekeuring van een vrijwillige handhaverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Goudenvis het volgende:
Kunnen jullie ook iets anders doen zeiken over vrijwillige mods
Beter dat ze hier zeiken dan dat ze buiten komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Goudenvis het volgende:
Kunnen jullie ook iets anders doen zeiken over vrijwillige mods
Een ban omdat ik had gezegd dat ik notes had gekregen is nog debieler dan een week later een ban gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat je in die post zelf zei dat je notes had gekregen voor kanker.
Maar ik snap je verwarring
We zijn hier al offtopic bezig, maar een discussie over moderatie hoort niet in het topic zelf. Dat hoort in FB. Dan hebben andere users er geen last vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon normaal reactie
Oh zie nu dat het al 4 uur is geweest, jij bent al weer van de bouwplaats af natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beter dat ze hier zeiken dan dat ze buiten komen
@TARDIS. zie je dmquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
Welke droeftoeter van een mod verandert de tt nou
Jonge hij kan een post doen en de hele server ligt plat. Zal hem een ban opleveren, dat wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een ban omdat ik had gezegd dat ik notes had gekregen is nog debieler dan een week later een ban geven
Dit is een sc, hier is alles off-topicquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We zijn hier al offtopic bezig, maar een descussie over moderatie hoort niet in het topic zelf. Dat hoort in FB. Dan hebben andere users er geen last van
Wij aanbidden geen valse goden.quote:
Niels?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jonge hij kan een post doen en de hele server ligt plat. Zal hem een ban opleveren, dat wel.
hij moet gewoon snel yvonne blokkeren in DM en dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha oei TARDIS. is goed de sjaak
@yvonnequote:
Misschien is het voor een verzetje, omdat TARDIS. weer flink aan het huilen was zag ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik hou van die jongen en ga hem in z'n wangetjes knijpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Yeahquote:
KLB / [KLB] Feedbackquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon normaal reactie
Jup, maar één op één zaken over moderatie kunnen per mail of in een FB topic. Kleine moeite en voor iedereen makkelijk terug te vinden. Dat voorkomt dat iedereen in diverse topics honderd discussies aangaat. Dat is niet meer bij te houden. Vandaar centraal in FB. Die is daar specifiek voor gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is een sc, hier is alles off-topic
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
@:yvonne zoeken jullie nog een mod voor TTK?
Ja dat vrees ik ook, je zult vast TTK groot hebben gemaakt, maarre, een mail sturen kan altijd.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu de admins er zijn ga je er opeens wel inhoudelijk op in, daar trap ik niet in!
quote:
Krijg ik nu een sterretje achter mijn naamquote:
Bahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik lees dit topic op de wc, dan gaat het schijten wat makkelijker
Rutte voor klb modquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
Deze mensenallemaal van dat volk dat dom loopt te zeiken over Rutte
Je krijgt een stempel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg ik nu een sterretje achter mijn naam
Wacht wel tot jullie me benaderenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook, je zult vast TTK groot hebben gemaakt, maarre, een mail sturen kan altijd.
Haha goudenvis moet op VVD stemmen van zijn oudersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2018 14:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kut mods met hun inconsistente beleid
Ja sorry maar ik wil alleen maar mn handen op je wangen doen en je gezicht zo bij elkaar duwen omdat je zo'n cutiepetutie bentquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup, maar één op één zaken over moderatie kunnen per mail of in een FB topic. Kleine moeite en voor iedereen makkelijk terug te vinden. Dat voorkomt dat iedereen in diverse topics honderd discussies aangaat. Dat is niet meer bij te houden. Vandaar centraal in FB. Die is daar specifiek voor gemaakt
Van die festivalstempels dat je naar de plee magquote:
dont need the attitude NEXT!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het toevallig voor een kerk?
Die zitten er 6 weken later nog opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die festivalstempels dat je naar de plee mag
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha goudenvis moet op VVD stemmen van zijn ouders
mijne ookquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef SideEffect het volgende:
Mijn stempas ligt in de prullenbak
Of als je pech hebt is ie na een kwartier al weg en moet je wéér een muntje betalen om te pissenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zitten er 6 weken later nog op
Afzetters.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of als je pech hebt is ie na een kwartier al weg en moet je wéér een muntje betalen om te pissen
leer jezelf wassenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zitten er 6 weken later nog op
Net als dat je account naar club oublette verhuist en je weer een vpn moet installeren voor een kloontjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of als je pech hebt is ie na een kwartier al weg en moet je wéér een muntje betalen om te pissen
Wat staat hierquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Net als dat je account naar club oublette verhuist en je weer een vpn moet installeren voor een kloontje
"ik ben een kloon, en daar pats ik mee"quote:
waarom 2005, wat was er zo bijzonder aan dat jaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
waarom post die VD sekte alsof het 2005 is
NET ALS DAT JE ACCOUNT NAAR CLUB OUBLIETTE VERHUIST EN JE WEER EEN VPN MOET INSTALLEREN VOOR EEN KLOONTJEquote:
als je klachten over mijn posts hebt kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom 2005, wat was er zo bijzonder aan dat jaar?
Ja...zolang het maar wel vegetarisch is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:22 schreef Goudenvis het volgende:
@:samuel24 wil je ook een Jos Brinkie? Ben aan 't frituren.
Oh oké nu zie ik het jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
NET ALS DAT JE ACCOUNT NAAR CLUB OUBLIETTE VERHUIST EN JE WEER EEN VPN MOET INSTALLEREN VOOR EEN KLOONTJE
Wat is er nu beter dan fokken met mijn favoriete fokkerquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je klachten over mijn posts hebt kun je mailen naar forum@fok.nl
ik zet wel een TR, mailen is zo 2008quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je klachten over mijn posts hebt kun je mailen naar forum@fok.nl
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja...zolang het maar wel vegetarisch is.
Waar is vogeltjesdans dan? Weggevlogen naar de maan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat is er nu beter dan fokken met mijn favoriete fokker
Niet zo bescheiden Samuelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Waar is vogeltjesdans dan? Weggevlogen naar de maan?
Jullie hebben toch je eigen scquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wij zijn toch een koppeltje op FOK! ?
Niks is hier van iemandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie hebben toch je eigen sc
Elke SC is voor iedereenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie hebben toch je eigen sc
Nou eh, weenie hoor, maar er is een bepaalde user die van mij is dus je opmerking klopt niet helemaalquote:
je kunt toch wel toegeven dat het ontzettend raar en nutteloos is om speciaal voor een paar mensen een SC aan te maken die er vervolgens nooit gaan postenquote:
Die heeft belangrijke meneren zakenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:24 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Waar is vogeltjesdans dan? Weggevlogen naar de maan?
Ja, ik hoef hem ook niet, dat heb ik telkens gezegd. Als het eind maart nog zo is gaat ie dicht ja, ff de kans geven wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt toch wel toegeven dat het ontzettend raar en nutteloos is om speciaal voor een paar mensen een SC aan te maken die er vervolgens nooit gaan posten
MAAR HIJ IS NU AL DOOD DOE HET GEWOON NU GODVERDOMME KWARKquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, ik hoef hem ook niet, dat heb ik telkens gezegd. Als het eind maart nog zo is gaat ie dicht ja, ff de kans geven wel.
inb4 sc vanavond geslotenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, ik hoef hem ook niet, dat heb ik telkens gezegd. Als het eind maart nog zo is gaat ie dicht ja, ff de kans geven wel.
Maakte hij maar een sc speciaal voor jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt toch wel toegeven dat het ontzettend raar en nutteloos is om speciaal voor een paar mensen een SC aan te maken die er vervolgens nooit gaan posten
ga ik lekker veel porno postenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Maakte hij maar een sc speciaal voor jou
schreeuw niet zo jeetjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
MAAR HIJ IS NU AL DOOD DOE HET GEWOON NU GODVERDOMME KWARK
Dat kan ook in kpdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |