Haa GVquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk aanheb je die mieterige uitlaat nog vervangen?
Danny mag ik even mijn complimenten aan je geven omdat ik vind dat je de laatste tijd lekker bezig bent? Ik had een tijdje het gevoel dat je vond dat FOK! de tering kon genieten en je het in elkaar liet storten, maar recent klus je hard om nieuwe en nuttige functionaliteiten te implementeren, waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft kun je dan je betoog inzenden naar forum@fok.nl
Zo lang na dato hoor je geen ban meer te krijgen. Er kan natuurlijk intussen wel iets anders zijn voorgevallen. Dat zou ik dan na moeten zoeken voor je.
PZquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Plompzakker het volgende:
Hoi jongens.
Valt er hier nog wat te frituren?
Ik vind je echt heel cute omdat je zo lief reageert op alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft kun je dan je betoog inzenden naar forum@fok.nl
Zo lang na dato hoor je geen ban meer te krijgen. Er kan natuurlijk intussen wel iets anders zijn voorgevallen. Dat zou ik dan na moeten zoeken voor je.
Wel een galiameloenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
PZheb je weleens een banaan gefrituurd?
Kreeg vorige week van een nieuwe klant nog zo'n presentatie.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms had je van die kinderen in de klas die gewoon hele verhalen in de powerpoint plempten en van de teleprompter voorlazen, mooi was dat
Prezi?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, die open ik niet vanwege mogelijke exploits
die moet je erin houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kreeg vorige week van een nieuwe klant nog zo'n presentatie.
Ja mooi he. Bij mij mogen ze dat niet hoor, optiefenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms had je van die kinderen in de klas die gewoon hele verhalen in de powerpoint plempten en van de teleprompter voorlazen, mooi was dat
Snel, allemaal ankers posten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Kijk hoe mak VK is nu Danny hier post trouwens
Niet weten dat VK de echte baas is op fokquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Kan maar op 1 account tegelijkertijd ingelogd zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Oké braddiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan maar op 1 account tegelijkertijd ingelogd zijn
Ja g maakt nu een lawaai wil je niet wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kijk aanheb je die mieterige uitlaat nog vervangen?
Dat mag, maar omdat dat niet gaat over bans e.d. mag dat ook openbaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny mag ik even mijn complimenten aan je geven omdat ik vind dat je de laatste tijd lekker bezig bent? Ik had een tijdje het gevoel dat je vond dat FOK! de tering kon genieten en je het in elkaar liet storten, maar recent klus je hard om nieuwe en nuttige functionaliteiten te implementeren, waarvoor hulde.
Of mag dat ook naar forum@fok.nl.
npquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel cute omdat je zo lief reageert op alles.
Ik accepteer mn bans gewoon omdat ik een echte vent ben, maar goed om te weten voor een volgende keer. Je hoeft het niet uit te zoeken hoor, wel bedankt voor je reacties.
quote:
Volgens mij is VK altijd wel mak(kelijk)...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:59 schreef Chloroform het volgende:
Echt zo'n Disney anker datquote:
godverdomme Danny wat doe je ons aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:01 schreef Danny het volgende:
Daar hangt ook een hernieuwd userbeleid aan vast trouwens.
Zo erg is het allemaal niet hoor. Het is positiviteitsbeleid 2.0. Alleen zit er dit keer ook een crewpolicy bij zodat we het ook daadwerkelijk handhaven enzo. Dat zou moeten helpenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Danny wat doe je ons aan
Staat alleen in dat je verlof moet aanvragen ipv gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme Danny wat doe je ons aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |