notes kunnen toch een week vertraging hebben? dus je kan al terug zijn van je ban voordat je je note ziet..quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laatste note idd, wil nog wel 's verwarring scheppen als een user na een ban nog een note erbij krijgt
Mods zijn wel vaker geband, dus ja, in principe kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan een mod ook geband worden wegens kinderachtig getroll?
Ach, keren dat dat gebeurt is erg incidenteel, en vaak opgelost met een PMquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook niet 1,2,3 een oplossing voor... Ik zal 's bedenken hoe ik dat op zou kunnen lossen, al dan niet met hulp van hoe de fa's de ban zetten.
Een ban kan ook een week later plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
notes kunnen toch een week vertraging hebben? dus je kan al terug zijn van je ban voordat je je note ziet..
Als je een ban hebt wordt de laatste note weergegeven. Dat is zonder vertraging.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
notes kunnen toch een week vertraging hebben? dus je kan al terug zijn van je ban voordat je je note ziet..
Mag ik iemand aandragen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Mods zijn wel vaker geband, dus ja, in principe kan dat gewoon.
ik haat carnavalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
Nou VK, dan krijg je toch nog lekker carnavalsvakantie
Nee, een week na dato geven we geen ban meer voor iets. Tenzij het om iets strafbaars ofzo gaat. Hadden we er als crew maar beter bovenop moeten zitten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een ban kan ook een week later plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een ban kan ook een week later plaatsvinden.
ah oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je een ban hebt wordt de laatste note weergegeven. Dat is zonder vertraging.
Vragen om een ban is er een krijgen. Dat is al sinds 1999 zo. Je mag wel je betoog mailen naar forum@fok.nl natuurlijkquote:
Dat is niet wat ik heb ondervondenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, een week na dato geven we geen ban meer voor iets. Tenzij het om iets strafbaars ofzo gaat. Hadden we er als crew maar beter bovenop moeten zitten.
Mag dat ook met een PowerPoint?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Vragen om een ban is er een krijgen. Dat is al sinds 1999 zo. Je mag wel je betoog mailen naar forum@fok.nl natuurlijk
Ook wat dat betreft kun je dan je betoog inzenden naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik heb ondervonden
Zet mij in de ccquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag dat ook met een PowerPoint?
nee, die open ik niet vanwege mogelijke exploitsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
soms had je van die kinderen in de klas die gewoon hele verhalen in de powerpoint plempten en van de teleprompter voorlazen, mooi was datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |