houd je bek nou eens slurptrut ik wil gewoon mijn zegje doen zonder er commentaar op te krijgenquote:
Als ik nu aan het dutten was, had je er geen last van, maar ik mocht niet van jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
houd je bek nou eens slurptrut ik wil gewoon mijn zegje doen zonder er commentaar op te krijgen
Komquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:43 schreef Zosk het volgende:
Het was mij weer een waar genoegen vrienden. Veel plezier verder met de internetpolitie van FOK!
ja maar dat vond je lief tochquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik nu aan het dutten was, had je er geen last van, maar ik mocht niet van jou
REMEMBER
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
@:yvonne als er bans vallen kunnen die dan zo snel mogelijk, altijd jammer als het rond 11 uur 's avonds gebeurt en dan is die 1 week ban eigenlijk een 1 week 1 dag ban
Ja da isquote:
Ja eens. Of morgenmiddag ofzo en dan weet ik allang niet meer waar het om gaat en kan ik er niet van leren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
@:yvonne als er bans vallen kunnen die dan zo snel mogelijk, altijd jammer als het rond 11 uur 's avonds gebeurt en dan is die 1 week ban eigenlijk een 1 week 1 dag ban
Succesquote:
Haha die laatste zinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja eens. Of morgenmiddag ofzo en dan weet ik allang niet meer waar het om gaat en kan ik er niet van leren.
precies, dan staat er als reden ''gebash'' maar gaat het dan om de 4 mods die ik de vorige dag heb gebasht of de 2 van vandaag?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja eens. Of morgenmiddag ofzo en dan weet ik allang niet meer waar het om gaat en kan ik er niet van leren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, dan staat er als reden ''gebash'' maar gaat het dan om de 4 mods die ik de vorige dag heb gebasht of de 2 van vandaag?
Eens. @Danny? Hoe zit dit?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, dan staat er als reden ''gebash'' maar gaat het dan om de 4 mods die ik de vorige dag heb gebasht of de 2 van vandaag?
dat maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik zou in de banmelding moeten duiken om te zien wat precies wordt weergegeven. Ik dacht dat het standaard de laatste note was, maar weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ahzoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij sommige mods zou ik de ban dan niet accepteren of begrijpen.
Laatste note idd, wil nog wel 's verwarring scheppen als een user na een ban nog een note erbij krijgtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik zou in de banmelding moeten duiken om te zien wat precies wordt weergegeven. Ik dacht dat het standaard de laatste note was, maar weet ik niet zeker.
Kan een mod ook geband worden wegens kinderachtig getroll?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt op zich niet zo heel veel uit. Maar ik zou in de banmelding moeten duiken om te zien wat precies wordt weergegeven. Ik dacht dat het standaard de laatste note was, maar weet ik niet zeker.
ja, daar heb ik ook niet 1,2,3 een oplossing voor... Ik zal 's bedenken hoe ik dat op zou kunnen lossen, al dan niet met hulp van hoe de fa's de ban zetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laatste note idd, wil nog wel 's verwarring scheppen als een user na een ban nog een note erbij krijgt
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |