Of je geeft gewoon normaal reactiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die discussie ga ik graag in KLB FB met je aan
Nee, dat was omdat je in die post zelf zei dat je notes had gekregen voor kanker.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn een-na-laatste ban was omdat ik een week daarvoor kanker had gezegd en daar geen ban voor had gekregen. Er stond letterlijk "nu wel"
Ja kreeg laatst een bekeuring van een vrijwillige handhaverquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Goudenvis het volgende:
Kunnen jullie ook iets anders doen zeiken over vrijwillige mods
Beter dat ze hier zeiken dan dat ze buiten komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Goudenvis het volgende:
Kunnen jullie ook iets anders doen zeiken over vrijwillige mods
Een ban omdat ik had gezegd dat ik notes had gekregen is nog debieler dan een week later een ban gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat je in die post zelf zei dat je notes had gekregen voor kanker.
Maar ik snap je verwarring
We zijn hier al offtopic bezig, maar een discussie over moderatie hoort niet in het topic zelf. Dat hoort in FB. Dan hebben andere users er geen last vanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon normaal reactie
Oh zie nu dat het al 4 uur is geweest, jij bent al weer van de bouwplaats af natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beter dat ze hier zeiken dan dat ze buiten komen
@TARDIS. zie je dmquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
Welke droeftoeter van een mod verandert de tt nou
Jonge hij kan een post doen en de hele server ligt plat. Zal hem een ban opleveren, dat wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een ban omdat ik had gezegd dat ik notes had gekregen is nog debieler dan een week later een ban geven
Dit is een sc, hier is alles off-topicquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Danny het volgende:
[..]
We zijn hier al offtopic bezig, maar een descussie over moderatie hoort niet in het topic zelf. Dat hoort in FB. Dan hebben andere users er geen last van
Wij aanbidden geen valse goden.quote:
Niels?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jonge hij kan een post doen en de hele server ligt plat. Zal hem een ban opleveren, dat wel.
hij moet gewoon snel yvonne blokkeren in DM en dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha oei TARDIS. is goed de sjaak
@yvonnequote:
Misschien is het voor een verzetje, omdat TARDIS. weer flink aan het huilen was zag ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik hou van die jongen en ga hem in z'n wangetjes knijpen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Yeahquote:
KLB / [KLB] Feedbackquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon normaal reactie
Jup, maar één op één zaken over moderatie kunnen per mail of in een FB topic. Kleine moeite en voor iedereen makkelijk terug te vinden. Dat voorkomt dat iedereen in diverse topics honderd discussies aangaat. Dat is niet meer bij te houden. Vandaar centraal in FB. Die is daar specifiek voor gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is een sc, hier is alles off-topic
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:13 schreef Flamarande het volgende:
@:yvonne zoeken jullie nog een mod voor TTK?
Ja dat vrees ik ook, je zult vast TTK groot hebben gemaakt, maarre, een mail sturen kan altijd.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu de admins er zijn ga je er opeens wel inhoudelijk op in, daar trap ik niet in!
quote:
Krijg ik nu een sterretje achter mijn naamquote:
Bahquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef SideEffect het volgende:
Ik lees dit topic op de wc, dan gaat het schijten wat makkelijker
Rutte voor klb modquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
Deze mensenallemaal van dat volk dat dom loopt te zeiken over Rutte
Je krijgt een stempel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg ik nu een sterretje achter mijn naam
Wacht wel tot jullie me benaderenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook, je zult vast TTK groot hebben gemaakt, maarre, een mail sturen kan altijd.
Haha goudenvis moet op VVD stemmen van zijn oudersquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2018 14:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kut mods met hun inconsistente beleid
Ja sorry maar ik wil alleen maar mn handen op je wangen doen en je gezicht zo bij elkaar duwen omdat je zo'n cutiepetutie bentquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Jup, maar één op één zaken over moderatie kunnen per mail of in een FB topic. Kleine moeite en voor iedereen makkelijk terug te vinden. Dat voorkomt dat iedereen in diverse topics honderd discussies aangaat. Dat is niet meer bij te houden. Vandaar centraal in FB. Die is daar specifiek voor gemaakt
Van die festivalstempels dat je naar de plee magquote:
dont need the attitude NEXT!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het toevallig voor een kerk?
Die zitten er 6 weken later nog opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die festivalstempels dat je naar de plee mag
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha goudenvis moet op VVD stemmen van zijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |