zal kut hugo wel weer zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
Welke droeftoeter van een mod verandert de tt nou
Kijk, hier heb ik meer aan dan die slappe bemoeienis van zoksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef TARDIS. het volgende: [..] Ik ben bereid weken met kaakkramp te lopen als ik jou maar kan plezieren en het goed kan maken.
donequote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
verander aub die TT in iets wat haags of VK niet verheerlijkt.
ik heb er zelfs een note voor over:
slanker
Enjoyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik meer aan dan die slappe bemoeienis van zoks
een jaar geleden zat je gezellig tegen het beleid mee te schoppen in de discord. je relde altijd mee. je lapte de regels aan je laars. je postte vaak humorvolle posts. toen werd je opeens blauw en deed je persoonlijkheid een draai van 180 graden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Schitterende TT voor een schitterende moderator
Opeens heb je hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een jaar geleden zat je gezellig tegen het beleid mee te schoppen in de discord. je relde altijd mee. je lapte de regels aan je laars. je postte vaak humorvolle posts. toen werd je opeens blauw en deed je persoonlijkheid een draai van 180 graden.
kun jij dat eens een keer uitleggen
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een jaar geleden zat je gezellig tegen het beleid mee te schoppen in de discord. je relde altijd mee. je lapte de regels aan je laars. je postte vaak humorvolle posts. toen werd je opeens blauw en deed je persoonlijkheid een draai van 180 graden.
eens met beide postsquote:
maar je enige vrienden tegenwoordig zijn haags en de vogeltjesdans mongooltjes, waar haal je het plezier nog uit?quote:
Moderator op FOK! is een soort van last resortquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
"Macht" op een forumquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je enige vrienden tegenwoordig zijn haags en de vogeltjesdans mongooltjes, waar haal je het plezier nog uit?
Hahaha skklquote:
De SC trollenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je enige vrienden tegenwoordig zijn haags en de vogeltjesdans mongooltjes, waar haal je het plezier nog uit?
ik snap het oprecht niet, mensen als Ama en Driepink posten gewoon precies hetzelfde als voordat ze mod werden maar VK is een van de weinige die opeens totaal veranderdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |