toen hij eventjes zwart was een paar weken geleden begon hij weer een beetje leuk te posten maar dat feest was van korte duurquote:
Haha echt hequote:
IK BEN HIER OM PLEZIER TE HEBBEN MET PLEZIERIGE MENSEN EN EEN VAN DIE VOORMALIG PLEZIERIGE MENSEN IS VERANDERD IN EEN ONPLEZIERIG MENS SNAP DAT DANquote:
Niets van gemerktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen hij eventjes zwart was een paar weken geleden begon hij weer een beetje leuk te posten maar dat feest was van korte duur
Oeiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie deze verwijdert haat Christenen.
nou en?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie deze verwijdert haat Christenen.
morgen juichbaakquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:36 schreef Zosk het volgende:
Het wordt een sombere dag voor KLB SC op FOK! morgen denk ik haha
Ik snap hetquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK BEN HIER OM PLEZIER TE HEBBEN MET PLEZIERIGE MENSEN EN EEN VAN DIE VOORMALIG PLEZIERIGE MENSEN IS VERANDERD IN EEN ONPLEZIERIG MENS SNAP DAT DAN
Ik zit niet op FOK! om vrienden te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker met de nieuwe SC vrienden van je
Zeker wel, tijdens een van hun zeldzame heldere momentenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt vriend, al denk ik niet dat iedereen er zo over denkt.
net gezocht, die zit toevallig in roosendaalquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten. Jullie kunnen mij vinden bij
[ afbeelding ]
Zou je ook nooit lukken op deze manier vrees ikquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zit niet op FOK! om vrienden te maken
komt dat ff goed uitquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je ook nooit lukken op deze manier vrees ik
Stop nou eens met al die achterlijke opmerkingen elke keerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oke, VK, nu ga je te verquote:
no uquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stop nou eens met al die achterlijke opmerkingen elke keer
waarom zat je dan in een discord met FOK! users? het is hier niet leuk als je geen vrienden hebt, je gebruikt nu een act om net te doen alsof je niet caretquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er nog even wat moois van weten te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:37 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga vanavond lekker uit eten. Jullie kunnen mij vinden bij
quote:
Ik ben niet degene hier die aan het caren isquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zat je dan in een discord met FOK! users? het is hier niet leuk als je geen vrienden hebt, je gebruikt nu een act om net te doen alsof je niet caret
maar diep van binnen weten we allemaal, beste VK, jij zit hier om vrienden te maken. maar de macht kun je niet weerstaan.
Wie wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet degene hier die aan het caren is
iedere verwijderde post is 1 carepuntquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet degene hier die aan het caren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |