neh, ik heb besloten dat ik hier mijn verlofuren niet aan ga verspillen.quote:
hou even op je weet niet waar je het over hebt je kent mij niet je kent mijn situatie niet hou NU opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt ga je het meer waarderen.
Dat is wel een beter idee jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik heb besloten dat ik hier mijn verlofuren niet aan ga verspillen.
ik pak vrijdag wel vrij
Ik heb veel leuke vrienden en die zie ik heel veel maar dat is niet wat ik bedoel uiteraardquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, en ja is opzich wel saai maar dan moet je beter je best doen leuke vrienden te vinden
Natuurlijk wel. Het is ook wel heel relaxed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Er is toch bijna niemand die liever vrijgezel is dan relatie
Ik snap wel wat je bedoelt maar niet dat je je dan kut erbij zou voelen, dat gaat te verquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke vrienden en die zie ik heel veel maar dat is niet wat ik bedoel uiteraard
Mijn relaties waren ook relaxed, anders hoef ik ze niet koekoek doeiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is ook wel heel relaxed.
Kutje lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb zo veel schoongemaakt, moet alleen nog stofzuigen en dweilen maar daar heb ik geen kutje zin meer in
Zie je mij ook als vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke vrienden en die zie ik heel veel maar dat is niet wat ik bedoel uiteraard
Dat vind ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar niet dat je je dan kut erbij zou voelen, dat gaat te ver
Je zit nu jouw norm te projecteren en schamper te doen als ik niet dezelfde gevoelens heb als jij.quote:
Bedankt, jij bent nou een ECHTE vriend. Daar kan Kiid met zijn vluchtgedrag nog wat van leren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Tardis als ik vrijgezel was zou ik je tedervol knuffelen, meenemen naar een mooi restaurant, je nagels laten doen door een Thais vrouwtje, een bos bloemen kopen voor je en je daarna extreem hard in je reet neuken waardoor je 5 dagen niet normaal kan zitten.
Dit is ook kut.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
als ik weer eens alleen in bed stap of niemand heb om iets simpels te doen als samen op de bank film te kijken?
Normaal doenquote:
Alleen content kunnen zijn is iets wat je moet leren, helemaal als je net uit een relatie komtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zit nu jouw norm te projecteren en schamper te doen als ik niet dezelfde gevoelens heb als jij.
Ik kan toch veel leuke dingen doen met vrienden en met ze eten en weet ik niet wat maar aan het einde van de dag toch me er kut bij voelen als ik weer eens alleen in bed stap of niemand heb om iets simpels te doen als samen op de bank film te kijken?
Ik bedoel alleen dat het erg vervelend en jammer is als je je rot gaat voelen omdat je alleen bent, en dat het beter zou zijn voor iedereen als je dat niet was. Niet dat je je niet kut mag voelen of dat je dat niet doet, maar wel dat het jammer is en beter/fijner is als het anders zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zit nu jouw norm te projecteren en schamper te doen als ik niet dezelfde gevoelens heb als jij.
Ik kan toch veel leuke dingen doen met vrienden en met ze eten en weet ik niet wat maar aan het einde van de dag toch me er kut bij voelen als ik weer eens alleen in bed stap of niemand heb om iets simpels te doen als samen op de bank film te kijken?
Maar mijn relatie was een langeafstandsding en ik heb haar in totaal 4 weken gezien vorig jaar. In de praktijk ben ik dus al heel erg lang alleen. Ik weet heel goed hoe ik alleen moet zijn en dat is niet langer voldoendequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen content kunnen zijn is iets wat je moet leren, helemaal als je net uit een relatie komt
Alleen terwijl je in een relatie bent, weenie lijkt mij echt heel anders dan vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar mijn relatie was een langeafstandsding en ik heb haar in totaal 4 weken gezien vorig jaar. In de praktijk ben ik dus al heel erg lang alleen. Ik weet heel goed hoe ik alleen moet zijn en dat is niet langer voldoende
Ik ging in op het 'quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik zag dat niet als normen projecteren maar als jij dat zo ziet dan ga ik daar wel gewoon in mee
Dat is toch niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar mijn relatie was een langeafstandsding en ik heb haar in totaal 4 weken gezien vorig jaar. In de praktijk ben ik dus al heel erg lang alleen. Ik weet heel goed hoe ik alleen moet zijn en dat is niet langer voldoende
quote:
Wel in het altijd alleen slapen niemand 's avonds hebben en alleen zijn op belangrijke dagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen terwijl je in een relatie bent, weenie lijkt mij echt heel anders dan vrijgezel zijn?
Wat had jij voor gekke relatiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Wel in het altijd alleen slapen niemand 's avonds hebben en alleen zijn op belangrijke dagen.
Eentje met iemand die aan de andere kant van de wereld woont.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat had jij voor gekke relatie
JA HALLO KUN JE NIET LEZENquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat had jij voor gekke relatie
Houd je bek eensquote:
Hoe had je haar/hem leren kennenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eentje met iemand die aan de andere kant van de wereld woont.
taffesmuilquote:
zoete woordjesquote:
Waarom negeer je mijn vraag nou? Zie je mij ook als vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent nou een ECHTE vriend. Daar kan Kiid met zijn vluchtgedrag nog wat van leren.
Haar. Ik ben heteroquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe had je haar/hem leren kennen
Heb liever zoete broodjesquote:
ik hou meer van hartigquote:
Heteroschmeteroquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haar. Ik ben heteroEn op een reis.
Kaneelbroodjes, chocoladebroodjes, puddingcroissantjes, hnngquote:
Zit je op tinder? Ik vraag dit voor een vriendinquote:
Zou wel leuk zijn als we elkaar daar tegenkomenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je op tinder? Ik vraag dit voor een vriendin
Heb vorige week een beetje geswiped maar het is niets voor mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je op tinder? Ik vraag dit voor een vriendin
Ik had een keer een jongen die ging vertellen over zijn eerste homoseksuele ervaringquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb vorige week een beetje geswiped maar het is niets voor mij.
Neequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we elkaar daar tegenkomen
Meid en toenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had een keer een jongen die ging vertellen over zijn eerste homoseksuele ervaring
????
Krijg toch chlamydia johquote:
Wat zijn je wensen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
niet om het een of het ander maar ik zoek eigenlijk ook een chick
en ben al iets langer op zoek dan TARDIS.
Haha damnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef Crack_ het volgende:
@:Zosk Voel m nog niet helemaal maar soms komt dat pas na paar keer luisteren. Heb normaal wel een beetje een zwak voor jongens met een hazenlip maar deze is gewoon lelijk
Nee ben helemaal klaar met jouquote:
Levendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
36-38 graden lichaamstemperatuur, levend, minimaal drie ingangen
hoezo wat nou weerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee ben helemaal klaar met jou
haha, dikke wijven chicks noemenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
niet om het een of het ander maar ik zoek eigenlijk ook een chick
en ben al iets langer op zoek dan TARDIS.
dus shemales mogen niet? wat bekrompenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
36-38 graden lichaamstemperatuur, levend, minimaal drie ingangen
mooi gezicht, lang haar, stevige derrière, tietformaat tussen gemiddeld en rugklachten in, grijpgrage handjes, goed in koken/schoonmaken/d'r bek houden, goeie gaming skills maar toch iets minder dan de mijne zodat die hoer nooit van me kan winnen, ouders die overleden zijn, niet materialistisch ingesteld, korter dan Guus maar langer dan Mortaxxquote:
Oh ik dacht dat dit jouw wensen warenquote:
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus shemales mogen niet? wat bekrompen
Ook maar het gaat nu over Hermanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit jouw wensen waren
Russian bridesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi gezicht, lang haar, stevige derrière, tietformaat tussen gemiddeld en rugklachten in, grijpgrage handjes, goed in koken/schoonmaken/d'r bek houden, goeie gaming skills maar toch iets minder dan de mijne zodat die hoer nooit van me kan winnen, ouders die overleden zijn, niet materialistisch ingesteld, korter dan Guus maar langer dan Mortaxx
Ama is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi gezicht, lang haar, stevige derrière, tietformaat tussen gemiddeld en rugklachten in, grijpgrage handjes, goed in koken/schoonmaken/d'r bek houden, goeie gaming skills maar toch iets minder dan de mijne zodat die hoer nooit van me kan winnen, ouders die overleden zijn, niet materialistisch ingesteld, korter dan Guus maar langer dan Mortaxx
Liever mn rechterhandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een 9/10 shemale dan een 3/10 vrouw
RTquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter een 9/10 shemale dan een 3/10 vrouw
Zijn probleemquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
levend is overrated, straks wil ze ook nog een hapje van zijn mexicano
Ben al lief genoeg dat ik een beetje een zwak heb, dit kan gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha damn![]()
Oke oke! Ik blijf het gewoon proberen hoor totdat het een keer een match is
Ik luister dit soort shit al wel een hele tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben al lief genoeg dat ik een beetje een zwak heb, dit kan gewoon
En misschien is het dat wel maar niet een instant match. Maar hoezo, luister jij deze shit nu ineens ook dan?
ahhh, nicequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik luister dit soort shit al wel een hele tijdmaar dan moet het wel echt een match zijn zoals jij zegt
Dramatisch goed misschienquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is dramatisch in schoonmaken
welke muziek?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Zosk het volgende:
Collega van me luistert alleen maar dit soort muziek dus die stuurt regelmatig dingen door, vandaar
Probeerde iets te delen met je maar je deed gemeenquote:
Ja sommigen hebben wel een goede stem maar zijn inhoudelijk niet echt sterk iddquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, nice
Soms gaat het ook nergens over, hele nummer is kut maar diegene zn stem is wel chill ofzo
Oh ja, en ze voldoet ook niet aan een paar andere puntenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is dramatisch in schoonmaken
Wow. Gaat t.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hou even op je weet niet waar je het over hebt je kent mij niet je kent mijn situatie niet hou NU op
Jupquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja sommigen hebben wel een goede stem maar zijn inhoudelijk niet echt sterk iddmeesten zijn zowel qua inhoud als stem kut maar ja
had gehoord dat ene DjeDje misschien wel een match zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, en ze voldoet ook niet aan een paar andere punten
Ik ga ff mn database doorzoeken
Ahw zijn haar ouders overledenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gehoord dat ene DjeDje misschien wel een match zou kunnen zijn
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw zijn haar ouders overleden
volgens mij zitten die tieten niet tussen gemiddeld en rugklachten inquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gehoord dat ene DjeDje misschien wel een match zou kunnen zijn
Dacht eigenlijk dat je als grapje deed dat ik die match was en dus eigenlijk niet hetero was. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeerde iets te delen met je maar je deed gemeen
Kan het proberen maar dat wordt niets hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jupmaar wel lekkahhh, wordt er gewoon vrolijk van. En dansen
misschien moet je dat ook gaan doen
bemoei jij je er eens niet mee chefquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
volgens mij zitten die tieten niet tussen gemiddeld en rugklachten in
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh die, komt ook wel eens voorbij in mijn release radar op spotify
HIJ LOOPT HIER PRIMA ZOSKquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
Gvd wat is fok toch traag met quoten en posten, jezus christus
ga dan dm'en, koekwausquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bemoei jij je er eens niet mee chef
Blijf je mij negerenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb vorige week een beetje geswiped maar het is niets voor mij.
Als je maar plezier hebt toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan het proberen maar dat wordt niets hoor![]()
rtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet goed in 1-op-1 conversaties
dan moet je niet zeiken als andere inspringenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben niet goed in 1-op-1 conversaties
quote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HIJ LOOPT HIER PRIMA ZOSK
DOE NORMAAL
Van dansen naar twerkcursus - rustigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt toch?
Ga je met mij op twerkcursusPLEASE
doe ik dat dan debiellootquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken als andere inspringen
Waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat je als grapje deed dat ik die match was en dus eigenlijk niet hetero was. Mijn excuses.
Flauw. Nou okay, sport je nog bij fit for free want dan kunnen we samen een dansles volgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van dansen naar twerkcursus - rustig
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Flauw. Nou okay, sport je nog bij fit for free want dan kunnen we samen een dansles volgen
da mok gewoon zelf weten witte wel, meej uwe errepelkopquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt een akelig taalgebruikmenneke
Past nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Godtyfus kan die kop niet onder een spoiler
godverdomme, als ie zijn 2e hand op z'n schouder legt komt er een gigantische spetter uit z'n bekquote:
mooi detail opgemerkt vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, als ie zijn 2e hand op z'n schouder legt komt er een gigantische spetter uit z'n bek
Ben wel goed met Fifa thoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent nergens goed in
humor, fifa, acts
nergens
Beste vrienden welquote:
Je was toch lekker bezig, eventjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]![]()
Nee, heb een abonnement bij Basic Fit maar daarmee is wel alles gezegd op dit moment
Wie is wijquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dat zijn der_mann en ik sowieso niet
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij en ik. Kiid en Chloroformquote:
En wij?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Blijf je mij nou negeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als gebbetje. Ik had beter moeten weten.
Kan wel wat dingen bedenken maar daar kan ik een ban voor krijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij en ik. Kiid en Chloroform
Wat zou ik kunnen veranderen om te zorgen dat wij dat wel worden?
Deen is een goede winkelketen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:30 schreef Solotov het volgende:
Bij Deen sommige ben en Jerry voor 3 eu bengbeng
App maarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan wel wat dingen bedenken maar daar kan ik een ban voor krijgen
Heb je nummer niet en godzijdank jij de mijne ook nietquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nummer niet en godzijdank jij de mijne ook niet
Ja, maar kan wel lang duren hoorquote:
Bij deze een coupon voor 5 gratis befbeurten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar kan wel lang duren hoor
Ik dacht juist dat jij de kontenlikker van dit forum wasquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tardis. als jet net zo goed beft als dat je baft dan komt het helemaal goed
Komt misschien nog welquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nummer niet en godzijdank jij de mijne ook niet
dezenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij deze een coupon voor 5 gratis befbeurten.
Niks mis meequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij de kontenlikker van dit forum was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij de kontenlikker van dit forum was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man. Gewoon altijd hun acties bekijken en zo vaak 4 halen 2 betalen acties. Altijd in het weekend van die aparte verse dingen die je nergens ergens anders kunt vinden. Goede shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
Deen is een skeere pauper campingsupermarkt ja
Hee vriend.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer dat onze relatie binnen een dag zo is omgekeerd
Liever de Noor, Zweed of Fin.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
Deen is een skeere pauper campingsupermarkt ja
quote:
quote:
Neequote:
als iemand de enige is dan is ie ook gelijk de beste en mooiste ja hahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey beste vriend en misschien zelfs MOOISTE vriend die ik ken
Dat ga ik morgen minimaal 5x schreeuwen voor de tv vriendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
100quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand de enige is dan is ie ook gelijk de beste en mooiste ja hahahahahahahahahaha
Nog op pad geweest naar Doetinchem?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Als die neusjes winnen in de Kuip met 1-4quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen minimaal 5x schreeuwen voor de tv vriend
Waar staat kk voor? Kleuterklas?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog op pad geweest naar Doetinchem?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die neusjes winnen in de Kuip met 1-4
Jij weet net als ik dat de kakkies morgen van het veld gespeeld gaan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ado supporter juichen voor de snavels. Hoe laag kan je zinken beste zalm vriend
die loopt prima trouwens, vandaag al 4 hele postsquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Café de Klaag kennelijk, ik snap het ook niet.
Heftigquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die loopt prima trouwens, vandaag al 4 hele posts
Discutabele keuzequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Café de Klaag kennelijk, ik snap het ook niet.
Wat is er veranderd tussen nu en vorige maand??!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet net als ik dat de kakkies morgen van het veld gespeeld gaan worden.
Niets, maar het gaat gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er veranderd tussen nu en vorige maand??!!
Komt omdat ze werken he, en in tegenstelling tot de mensen hier die werken hebben ze geen computer op hun werkplek.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zal ik een dutje doen y/n?quote:
Omdat ze Ado met 1-5 wegvegen betekent niet ineens dat ze kans maken tegen ons aller Feyenoord. Dat weet jij ook. Wij zouden Ado ook van het veld blazenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niets, maar het gaat gewoon niet gebeuren.
duidelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ze werken he, en in tegenstelling tot de mensen hier die werken hebben ze geen computer op hun werkplek.
Ahwww hermiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik vind je gezelschap heerlijk.
Waarom :squote:
Het gaat niet gebeuren. 1-4, met deze voorspelling zal je het moeten doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ze Ado met 1-5 wegvegen betekent niet ineens dat ze kans maken tegen ons aller Feyenoord. Dat weet jij ook. Wij zouden Ado ook van het veld blazen
6 voet bedoel jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
kiid mag wel een dutje doen 6 meter diep
omdat je dan niet kan posten..quote:
Voel echt veel liefde momenteelquote:
Hoe staat de zeespiegel in Nederland?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
kiid mag wel een dutje doen 6 meter diep
Vogeltjesdans zou trots zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Alles minder dan 3-0 en ik zou verbaasd zijn. Dit gaat gallery play wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet gebeuren. 1-4, met deze voorspelling zal je het moeten doen.
Ik zie ook liever dat feyenoord de feyenoordCUP wint, maar dit jaar zit het er niet in.
hoe lang is een chineesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe staat de zeespiegel in Nederland?
en als je nu gaat slapen mis je deze mooie dag en kom je straks misschien niet in slaapquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel echt veel liefde momenteel
Als die doorgesnoven havenslaafjes weer 110% achter de ploeg gaan staan zoals ze dat alleen nog tegen de neusjes kunnen dan is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles minder dan 3-0 en ik zou verbaasd zijn. Dit gaat gallery play worden
Alleen een klein dutje, uurtje maxquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je nu gaat slapen mis je deze mooie dag en kom je straks misschien niet in slaap
ik heb dat nooit gekund. Lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen een klein dutje, uurtje max
Dutjes zijn zo lekker he. Kan daar echt van genietenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gekund. Lijkt me heerlijk
Ontkennen heeft geen zinquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
ging ff pissen maar het stonk naar schijt, toen ik mijn handen ging wassen kwam een andere collega SOW HERMANN LEKKER GEPOEPT WEER
voel me belazerd
herkenbare angstquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
ging ff pissen maar het stonk naar schijt, toen ik mijn handen ging wassen kwam een andere collega SOW HERMANN LEKKER GEPOEPT WEER
voel me belazerd
Nee hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar kan wel lang duren hoor
liet een grinnikje los en liep toen snel wegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin
dan denk ik dat wij collega's zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liet een grinnikje los en liep toen snel weg
Vanwaar deze agressie toch altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als die doorgesnoven havenslaafjes weer 110% achter de ploeg gaan staan zoals ze dat alleen nog tegen de neusjes kunnen dan is alles mogelijk.
Verder is het legioen met pensioen. Dood en begraven.
ik wist dat het slecht ging met je inhammen maar wist niet dat je je al helemaal kaal had geschorenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan denk ik dat wij collega's zijn
ik zie er echt teringgoed uit vandaag en mijn inhammen zijn bijna wegquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wist dat het slecht ging met je inhammen maar wist niet dat je je al helemaal kaal had geschoren
Wat neequote:
klasse dat je zoveel zelfvertrouwen hebt vandaag, zet 'm op gozerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zie er echt teringgoed uit vandaag en mijn inhammen zijn bijna weg
Ik krijg er een arrogant loopje van.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klasse dat je zoveel zelfvertrouwen hebt vandaag, zet 'm op gozer
dat heb je verdiendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik krijg er een arrogant loopje van.
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Zou je het willen demonstreren middels een zelfgemaakt filmpje?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik krijg er een arrogant loopje van.
Hou nou eens op vervelende kutklier je jaagt iedereen tegen je in het harnas nare vent loederknudde klaploper kip wokkel paardenklquote:
kusje op je hoofdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou nou eens op vervelende kutklier je jaagt iedereen tegen je in het harnas nare vent loederknudde klaploper kip wokkel paardenkl
FB / Foto van iemand posten die niet op FOK! zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:17 schreef Zosk het volgende:
Haha gifjes van Braddie mogen ook al niet meer
haha gepussywhipt door @yvonnequote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
FB / Foto van iemand posten die niet op FOK! zit.
Wat niet?quote:
ik ken deze persoon niet maar als ik gepakt word wil ik iedereen met me meenemen. graag deze Braddie-gif ook verwijderen.quote:
gelukkig, niemand zit op die kop te wachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:17 schreef Zosk het volgende:
Haha gifjes van Braddie mogen ook al niet meer
Hij heeft nog genoeg kloons op FOK! dus bij dezen verworpenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
FB / Foto van iemand posten die niet op FOK! zit.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken deze persoon niet maar als ik gepakt word wil ik iedereen met me meenemen. graag deze Braddie-gif ook verwijderen.
okok weggehaaldquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ken deze persoon niet maar als ik gepakt word wil ik iedereen met me meenemen. graag deze Braddie-gif ook verwijderen.
wel laf dat Hans daar niet gewoon zn hplc account voor gebruiktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die had een of andere forumstatus waardoor je geen postrechten hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel laf dat Hans daar niet gewoon zn hplc account voor gebruikt
Nee was m vergeten te noten dus ff weer terugzetten dan kan ik m makkelijker noten snap jequote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
haha vanillekwark had twee pogingen nodig om mijn post te verwijderen wat een lul
quote:
zitten wij lekker op één lijn he makkerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
haha vanillekwark had twee pogingen nodig om mijn post te verwijderen wat een lul
gelukkig kunnen we nog de afbeelding klikken in deze postquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Over dat hij het goed ging maken met mij maar dat het wel even kan duren voordat het goed is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar ging het nou godverdomme net over joh
bikinilijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
zitten wij lekker op één lijn he makker
klootzak homofiel jostibandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee was m vergeten te noten dus ff weer terugzetten dan kan ik m makkelijker noten snap je
https://media.giphy.com/media/3LCPIz2ym77NSZSYs/giphy.gifquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we nog de afbeelding klikken in deze post
Dat je niet zo moet zeiken en blij moet zijn dat je gelikt wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over dat hij het goed ging maken met mij maar dat het wel even kan duren voordat het goed is.
Dus wat bedoel jij nou weer met je bemoei
is geen braddiegifjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
note dit braddiegifje maar eens vanillekwark
Ik ben bereid weken met kaakkramp te lopen als ik jou maar kan plezieren en het goed kan maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over dat hij het goed ging maken met mij maar dat het wel even kan duren voordat het goed is.
Dus wat bedoel jij nou weer met je bemoei
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in mijn favoriete ballet, de notekraker.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
dat was toch weer 5 minuten vol plezier, bedankt vrienden
Geen dank maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
dat was toch weer 5 minuten vol plezier, bedankt vrienden
Das gvd een lelijke skin heyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
mijn favoriete skin in overwatch
[ afbeelding ]
Oh okéquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken en blij moet zijn dat je gelikt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |