klootzak homofiel jostibandquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee was m vergeten te noten dus ff weer terugzetten dan kan ik m makkelijker noten snap je
https://media.giphy.com/media/3LCPIz2ym77NSZSYs/giphy.gifquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we nog de afbeelding klikken in deze post
Dat je niet zo moet zeiken en blij moet zijn dat je gelikt wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over dat hij het goed ging maken met mij maar dat het wel even kan duren voordat het goed is.
Dus wat bedoel jij nou weer met je bemoei
is geen braddiegifjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
note dit braddiegifje maar eens vanillekwark
Ik ben bereid weken met kaakkramp te lopen als ik jou maar kan plezieren en het goed kan maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over dat hij het goed ging maken met mij maar dat het wel even kan duren voordat het goed is.
Dus wat bedoel jij nou weer met je bemoei
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in mijn favoriete ballet, de notekraker.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
dat was toch weer 5 minuten vol plezier, bedankt vrienden
Geen dank maatquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
dat was toch weer 5 minuten vol plezier, bedankt vrienden
Das gvd een lelijke skin heyquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
mijn favoriete skin in overwatch
[ afbeelding ]
Oh okéquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken en blij moet zijn dat je gelikt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |