Maar mijn relatie was een langeafstandsding en ik heb haar in totaal 4 weken gezien vorig jaar. In de praktijk ben ik dus al heel erg lang alleen. Ik weet heel goed hoe ik alleen moet zijn en dat is niet langer voldoendequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen content kunnen zijn is iets wat je moet leren, helemaal als je net uit een relatie komt
Alleen terwijl je in een relatie bent, weenie lijkt mij echt heel anders dan vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar mijn relatie was een langeafstandsding en ik heb haar in totaal 4 weken gezien vorig jaar. In de praktijk ben ik dus al heel erg lang alleen. Ik weet heel goed hoe ik alleen moet zijn en dat is niet langer voldoende
Ik ging in op het 'quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik zag dat niet als normen projecteren maar als jij dat zo ziet dan ga ik daar wel gewoon in mee
Dat is toch niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar mijn relatie was een langeafstandsding en ik heb haar in totaal 4 weken gezien vorig jaar. In de praktijk ben ik dus al heel erg lang alleen. Ik weet heel goed hoe ik alleen moet zijn en dat is niet langer voldoende
quote:
Wel in het altijd alleen slapen niemand 's avonds hebben en alleen zijn op belangrijke dagen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen terwijl je in een relatie bent, weenie lijkt mij echt heel anders dan vrijgezel zijn?
Wat had jij voor gekke relatiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Wel in het altijd alleen slapen niemand 's avonds hebben en alleen zijn op belangrijke dagen.
Eentje met iemand die aan de andere kant van de wereld woont.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat had jij voor gekke relatie
JA HALLO KUN JE NIET LEZENquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat had jij voor gekke relatie
Houd je bek eensquote:
Hoe had je haar/hem leren kennenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eentje met iemand die aan de andere kant van de wereld woont.
taffesmuilquote:
zoete woordjesquote:
Waarom negeer je mijn vraag nou? Zie je mij ook als vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent nou een ECHTE vriend. Daar kan Kiid met zijn vluchtgedrag nog wat van leren.
Haar. Ik ben heteroquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe had je haar/hem leren kennen
Heb liever zoete broodjesquote:
ik hou meer van hartigquote:
Heteroschmeteroquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haar. Ik ben heteroEn op een reis.
Kaneelbroodjes, chocoladebroodjes, puddingcroissantjes, hnngquote:
Zit je op tinder? Ik vraag dit voor een vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |