neh, ik heb besloten dat ik hier mijn verlofuren niet aan ga verspillen.quote:
hou even op je weet niet waar je het over hebt je kent mij niet je kent mijn situatie niet hou NU opquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt ga je het meer waarderen.
Dat is wel een beter idee jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, ik heb besloten dat ik hier mijn verlofuren niet aan ga verspillen.
ik pak vrijdag wel vrij
Ik heb veel leuke vrienden en die zie ik heel veel maar dat is niet wat ik bedoel uiteraardquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, en ja is opzich wel saai maar dan moet je beter je best doen leuke vrienden te vinden
Natuurlijk wel. Het is ook wel heel relaxed.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Er is toch bijna niemand die liever vrijgezel is dan relatie
Ik snap wel wat je bedoelt maar niet dat je je dan kut erbij zou voelen, dat gaat te verquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke vrienden en die zie ik heel veel maar dat is niet wat ik bedoel uiteraard
Mijn relaties waren ook relaxed, anders hoef ik ze niet koekoek doeiquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is ook wel heel relaxed.
Kutje lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb zo veel schoongemaakt, moet alleen nog stofzuigen en dweilen maar daar heb ik geen kutje zin meer in
Zie je mij ook als vriend?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb veel leuke vrienden en die zie ik heel veel maar dat is niet wat ik bedoel uiteraard
Dat vind ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar niet dat je je dan kut erbij zou voelen, dat gaat te ver
Je zit nu jouw norm te projecteren en schamper te doen als ik niet dezelfde gevoelens heb als jij.quote:
Bedankt, jij bent nou een ECHTE vriend. Daar kan Kiid met zijn vluchtgedrag nog wat van leren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Tardis als ik vrijgezel was zou ik je tedervol knuffelen, meenemen naar een mooi restaurant, je nagels laten doen door een Thais vrouwtje, een bos bloemen kopen voor je en je daarna extreem hard in je reet neuken waardoor je 5 dagen niet normaal kan zitten.
Dit is ook kut.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
als ik weer eens alleen in bed stap of niemand heb om iets simpels te doen als samen op de bank film te kijken?
Normaal doenquote:
Alleen content kunnen zijn is iets wat je moet leren, helemaal als je net uit een relatie komtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zit nu jouw norm te projecteren en schamper te doen als ik niet dezelfde gevoelens heb als jij.
Ik kan toch veel leuke dingen doen met vrienden en met ze eten en weet ik niet wat maar aan het einde van de dag toch me er kut bij voelen als ik weer eens alleen in bed stap of niemand heb om iets simpels te doen als samen op de bank film te kijken?
Ik bedoel alleen dat het erg vervelend en jammer is als je je rot gaat voelen omdat je alleen bent, en dat het beter zou zijn voor iedereen als je dat niet was. Niet dat je je niet kut mag voelen of dat je dat niet doet, maar wel dat het jammer is en beter/fijner is als het anders zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je zit nu jouw norm te projecteren en schamper te doen als ik niet dezelfde gevoelens heb als jij.
Ik kan toch veel leuke dingen doen met vrienden en met ze eten en weet ik niet wat maar aan het einde van de dag toch me er kut bij voelen als ik weer eens alleen in bed stap of niemand heb om iets simpels te doen als samen op de bank film te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |